No chyba raczej odwrotnie, tzn. jak używasz klimy to na parowniku skrapla sie woda, stad jej odprowadzanie i wyciek pod autodługi pisze:Kiedy używasz klimy to leci suche zimne powietrze, a jak wchodzisz w tryb econo to na parowniku występuje efekt skraplania się wody
No bo jest, to jest bliźniacza konstrukcja. Dostep jest tylko do jednej strony parownika i przy uzyciu aplikatora z wężykiem. Ale cały parownik możesz zapakować piana czy jakimś innym srodkiem.azes pisze:Sugerowalem sie tym postem na forum passata :
http://forum.vw-passat.pl...l=1#post1351226 post 198
myslalem,ze parownik w a6 bedzie w tym samym miejscu co w pasku.
Przy okazji wymyj wentylator bo na pewno będzie czarny oraz jego otoczenie wewnątrz obudowy, tam będą całe pokłady kurzu. To wszystko przy zmianach temperatury i wilgotności śmierdzi.
Rysunek z C6 zupełnie nieprzydatny, to inna konstrukcja.
Poszukajcie trochę na forum, tematów o tym problemie jest mnóstwo