Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Kąt pochylenia koła
Autor Wiadomość
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 307
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-10-10, 21:33   Kąt pochylenia koła

Dzień dobry. Mam pytanie odnośnie kąta pochylenia koła. Ustawić można tylko poprzez przesunięcie sanek, czy też w jakiś sposób inaczej? Chodzi mi o przód.
Jakiś czas tremu robiłem zbieżność i przód wyszedł nieciekawie (twierdzą, że w tym samochodzie nie reguluje się PK).
Lewe koło: -0,39 (norma -0,25 do -1,15)
Prawe koło -1,54 (norma -0,25 do -1,15)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-10-10, 21:49   

Prawa i lewa strona mają być jak najbliżej równe sobie, czyli najlepiej, gdy kąt PK po lewej i po prawej stronie jest taki sam. Oczywiście wartości muszą mieścić się w normie, bo inaczej można podejrzewać krzywą zwrotnicę lub wahacz. Regulacja odbywa się tylko sankami i po tym trzeba na nowo ustawiać całą geometrię auta, bo się rozjedzie. Najpierw kąty PK, potem tył, a na końcu przód. Ogólnie jeśli auto nie ściąga, to nie musisz się tym zajmować, bo nie wpływa to znacząco na zużycie opon, ale dobrze byłoby, gdyby prawa strona była w normie, bo obecnie jest trochę większy negatyw niż z lewej strony.
 
 
qwerty01 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Gru 2012
Posty: 307
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-10-11, 15:23   

Ciekawe jak wymienię wahacz dolny prosty to coś się zmieni. Śmiem wątpić, aby chcieli za te 100zł przesuwać sanki. Co śmieszniejsze to lewą oponę mi ścina (zewnętrzna krawędź).
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
lodzianka82 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Żmija
Dołączyła: 16 Gru 2016
Posty: 28
Skąd: Z daleka
Wysłany: 2018-10-16, 12:13   

hej, podepnę się pod temat ....

czy po wymianie górnego mocowania/kielicha Macphersona -zakładając że pozostałe elementy są nowe (wahacze, amory, gniazda, łożyska, zwrotnice) powinno wyśrodkować wynik pochylenia koła??? wrzucam do porównania zdjęcie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: