Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki Motor do A6 C7?
Autor Wiadomość
DariuszKR 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-19, 17:07   Jaki Motor do A6 C7?

Witam jestem na etapie kupna i szukam w miare najlepszego silnika co prawda czasy udanych motorów już dawno sie skończyły dlatego chce wybrac jak najmniejsze zlo.

3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo

fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli

turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec

moze 2,0tfsi?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-19, 17:19   

Do usunięcia.
 
 
DariuszKR 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-20, 16:48   

A niby dlaczego pytam o pomoc w doborze silnika
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-21, 11:42   

Również mnie dziwi czemu do zamknięcia.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.
 
 
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 151
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2016-04-21, 11:47   

do usuniecia bo nie chce sie wam szukac na forum !

kidys tak tez mowili o 2.0 TDI - a mialem ich kilkanasie z oginalnymi przebiegami miedzy 0 a 300 tys km i jakos jezdzily :)
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-21, 19:28   

Ja potrzebuję konkretów a nie -może jest problem,może nie ma. Po to się zarejestrowałem na forum audi żeby się dowiedzieć konkretów na temat interesującego mnie silnika. To że miałeś wadliwy silnik a nic ci nie siadło to gratulacje,ja jednak zawsze wolę się nie pchać w felerne produkty ( takie mam doswiadczenia życiowe :) )
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
DariuszKR 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-22, 08:17   

nie mrożonki bo czesto robie te auta elektronike a6 a7 a8 i wszystkie 3.0tdi maja problemy z rozrzadem i ukladem wtryskowym , a takze ze skrzyniami , dlatego poprostu poczekam dozbieram i kupie po lifta bo jest sytuacja indetyczna jak z przed laty z modelai c6 , poczatkowe roczniki lipa totalna poprawione dopiero polifty
 
 
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-22, 08:34   

Mi właśnie o takie opinie chodzi poparte konkretami kolegoDariuszJob, a tu na forum konkretnie powiedziano tylko o wycieku z miski-reszta jedna wielka niewiadoma. Jeżeli te bolączki rzeczywiście występują dosyć często i w roczniku 2011-12 z przebiegiem pod 200 tys ( jak się uda dobrze trafić) to odpuszczam Audi i zostaję w swojej dotychczasowej stajni gdzie trochę tych bubli mniej.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.
 
 
DariuszKR 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-22, 22:06   

No niestety tez szukam c7 3.0tdi ale na cale szczescie robie przy tych autach i wszystkie modele A6 A7 A8 z silnikami 3.0tdi te same problemy

1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)

to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam

na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
nowiciusz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Imię: adam
Wiek: 39
Dołączył: 13 Lis 2015
Posty: 4
Skąd: borki
Wysłany: 2016-04-23, 06:27   

Szkoda bo marzyło mi się a6/ a6 allroad z biturbo a na nówkę póki co mnie nie stać.
Właśnie dziwi mnie ,że na forum jest mało tej wiedzy,jakby nikt tym jeszcze nie jeździł a przecież to nie nowość.
 
 
Gość.
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-23, 16:13   

o ile o tdi sie cos słyszy to o tfsi zdecydowanie mniej szczeólnie te V6 i v8
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-23, 16:19   

Mniej się słyszy, bo większość wybiera jednak TDI.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Gość.
[Usunięty]

Wysłany: 2016-04-23, 16:36   

Owszem ale tfsi sa dość fajne z pewnościa lepsze od tdi. Tdi to się kupuje bo ropniak i ma mniej palić :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2016-04-23, 17:26   

Jak ktoś dużo jeździ, to woli rzadziej tankować z racji więszego zasięgu, a po drugie można więcej zaoszczędzić w skali roku.
 
 
DariuszKR 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 45
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2016-04-24, 08:43   

Zapewne nowe silniki po liftowe tradycyjnie sa poprawione te 272 i 320 konne ale niestety poza zasiegiem cenowym
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: