Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
jaki Akumulator do A6 C6 2.4 BDW avant
Autor Wiadomość
maryjann 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 84
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-13, 16:04   

mat1324 napisał/a:
Kodowanie jest poprawne :| . Jakie masz napięcie ładowania? Możliwe, że uszkodzony jest sam moduł [61]. Auta z początku produkcji mają często ten problem.


Jak sprawdzić napięcie ładowania ?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7445
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-13, 16:09   

Np. multimetrem :p .
 
 
maryjann 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 84
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-16, 01:44   

Spoko a więc zmierzyłem i tak

Najpierw przejechałem się około 15 km i jak zatrzymałem miałem taki wynik bez świateł i reszty
https://www.fotosik.pl/zd...7yWHUMr~yvIqAWl

Przy załączonych światłach
https://www.fotosik.pl/zd...DpsTwLmI3sjAquq

Przy załączonych światłach, radio i klimatyzacja
https://www.fotosik.pl/zd...zsJCOJy_5lO_yNF

Dodam że bez świateł był dokonany pomiar z przodu i wynosił dokładnie 14.0 V
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7445
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-16, 08:52   

Nie grzeją Ci się zaciski pod maską? Podejrzewam, że trzeba wymienić moduł akumulatora.

Jakie jest napięcie ładowania między akumulatorem (plus) a nadwoziem (masa)?
 
 
maryjann 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 84
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-22, 22:26   

https://www.fotosik.pl/zd...aJed7PTZTEUnpiu

https://www.fotosik.pl/zd...ZzA7prlX22AXYhu

Co do zacisków pod maską to minusowy jest taki lekko ciepły tak około 30 do 40 stopni a co do plusa jest zimny
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7445
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-22, 22:41   

Według mnie sterownik jest w porządku, ponieważ przepuszcza napięcie, ponieważ jest ono takie same jak mierzone na akumulatorze.

Trochę niskie te napięcie <mysli> . Powinno być powyżej 14V. Masz możliwość sprawdzenia napięcia prosto na alternatorze. Może coś jest nie tak z jego regulatorem. Akumulator jest niedoładowywany i po pewnym czasie siada. Jeśli zaciski są jedynie letnie, to wszystko jest dobrze.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maryjann 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Imię: Adam
Dołączył: 28 Maj 2012
Posty: 84
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-03-23, 21:55   

mat1324 napisał/a:
Masz możliwość sprawdzenia napięcia prosto na alternatorze. Może coś jest nie tak z jego regulatorem.


Jak to zrobić ? od dołu ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7445
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-23, 22:00   

No akurat alternator jest na dole po prawej stronie, więc od góry będzie ciężko :) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: