Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorówl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI
Autor Wiadomość
matt4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 01 Wrz 2013
Posty: 107
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2014-04-23, 11:27   

silnik 2.7T BES też to ma :) tylko nie ma co ogrzewać bo kata już nie ma :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Paluch85 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARE
Imię: Wojtek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 74
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-06, 19:36   

ARE 2.7 BT 250 PS.
Pompa SAI wyła jak odkurzacz, odłączyłem ją i spokój. Dlaczego niektorzy piszą że po odłączeniu układu SAI auto może więcej palić ??
 
 
paput 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Pomógł: 3 razy
Wiek: 30
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 269
Skąd: Puławy
Wysłany: 2014-12-17, 14:17   

czy pomiędzy tym czerwonym elementem (miejscem mocowania przepustnicy) a przepustnicą powinna być uszczelka nr 4, czy to jest własnie ta uszczelka? ?? ? Bo na zdjęciach wygląda inaczej


 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MrDarcy 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T BEL 254KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mirosław
Wiek: 41
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-08-12, 07:55   

Odgrzeję nieco temat bo problem zdaje się nie rozwiązany a ja do kompletu chciałbym dorzucić kod silnika BEL produkowany na rynek USA. Od dłuższego czasu zabieram się za wyprucie całej instalacji SAI w celu przejrzenia i zdiagnozowania problemu. Patrząc jednak na schemat dostrzegam istotne różnice pomiędzy tym co w schemacie i tym co u mnie pod maską. Niestety zanosi się na dłuższą zabawę.
_________________
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992
 
 
cegielka111 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Damian
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 5
Skąd: PL / UK
Wysłany: 2015-12-01, 22:42   

Przepraszam najmocniej za błędne moiejsce z moim problemem. Czy moderator moze wyciąć to z tematu i założyć go w odpowiedni miejscu?
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2015-12-29, 22:41   

http://www.fotosik.pl/ koledzy ja nie mam tego czujniczka tylko ten po prawej i jest tylko kostka koloru zielonego silnik mam jak w opisie aqd dzieki
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kamilo88 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Imię: Kamil
Dołączył: 12 Gru 2015
Posty: 6
Skąd: Radziejowice
Wysłany: 2016-01-02, 02:20   

Koledzy mam takie pytanie odnośnie instalacji podciśnienia jakie skutki lub zalety mogło mieć odłączenie tego zbiorniczka ( balwanka)? Pytam dlatego ze po kupnie auta miałem go odłączonego a po ppodpięciu nie zauważyłem różnicy.
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2016-01-02, 21:02   

I jak powinienem miec ten zaworek czy nie bo nie wiem co robic pomocy
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 326 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5732
Skąd: Września
Wysłany: 2016-01-02, 22:44   

jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
markovsky 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ALG
Imię: Marek
Wiek: 21
Dołączył: 22 Paź 2015
Posty: 58
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2016-02-12, 17:19   

Ma ktoś może jakąs instrukcje lub podpowie jak usunąc to całe sai ? Co odpiac i zaslepic ? I czy w 2.8 ALG mozna usunac bezprobemowo ALG . Podpowiem ze w pompie od SAI jest woda , prawdopodbnie nie dziala , bo nigdy jej nie slyszaem . Wyczytalem na forum a4 , że nieprawidlowe dzialanie moze byc przyczyna falowania obrotow na jałowym , czy to prawda ? Mecze sie z tymi obrotami odkad kupilem auto . Pozdrawiam
 
 
Kosmy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Automat
Kod silnika: ARE
Imię: Krzysztof
Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 83
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2016-02-15, 20:22   

A ja mam pytanie dotyczące elektrycznej pompy podciśnienia wzmacniania siły hamowania (tak brzmi nazwa wg. etki) mam ja przeniesiona do podszybia bo w jej miejsce wszedł parownik i było za ciasno Wracam do pytania jak włączę silnik to słyszę jak prze chwile pracuje ale nie to jest clu pytania jak ruszę i na chwile przy hamują to mi spada ładowanie akumulatora z 14,1V do 13 czy to jest normalne? czy raczej co nie halo z połączeniem elektrycznym pompy
 
 
marc26 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AZA
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 10 Sie 2012
Posty: 40
Skąd: Grodków/opolskie
Wysłany: 2016-03-05, 20:25   

Witam.

w 2.7T 230Km AZA też mam SAI
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 326 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5732
Skąd: Września
Wysłany: 2016-03-28, 18:51   

U mnie dziś kontrolka silnika i błąd:

Kod:
17819 -  Secondary Air Injection System; Bank 2: Insufficient Flow



Szybka kontrola podciśnień i okazało się że przy samym zaworze z tyłu na głowicy rozsypał się przewód podciśnienia ( jedyny którego do tej pory nie wymieniłem bo jakoś tak z tylu był ;) ) , przy okazji pękł ten plastikowy wężyk , też posztukowany <okok>
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
kolczyk21002100 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AQD
Imię: przemek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 66
Skąd: stargard szcz
Wysłany: 2016-07-05, 21:52   

bendzji napisał/a:

jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego


dawno mnie nie było a wiec witam kolegów
nie wiem o co ci chodzi z tym linkiem ale mam ta wtyczkę i zaworek i wiem ze ona jest od zmiany długości dolotu bo wymieniałem wężyki ale nie mam tego drugiego zaworka a wtyczka od niego leży sobie luzem i cały czas mam den błąd, i pytanie jak to wpływa na pracę silnika
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 326 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5732
Skąd: Września
Wysłany: 2016-07-05, 22:05   

w twoim pości jest link do fotosik.pl ;)


w AQD jest SAI także ten drugi zaworek powinien być , ma to znaczenie tylko w fazie rozgrzewania dla ekologii..

jak nie chcesz dokładać tego zaworka to trzeba wyciąć programowo w ECU
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: