Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Hamulec postojowy
Autor Wiadomość
tomamar 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CNHA
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 26
Skąd: Polska.Oleśnica, Niemcy.Hamm,
Wysłany: 2017-12-04, 15:39   Hamulec postojowy

Witam. 2 dni temu i dzisiaj pojawił mi się mały problem. Po odpaleniu auta i ruszeniu, Ręczny puszcza automatycznie, pojawia się komunikat HAMULEC POSTOJOWY i przekreślona literka P na wyświetlaczu oraz, System start stop chwilowo niedostępny.,. Po paru razach zaciągnięcia i puszczenia hamulca ręcznego problem znika. Przy próbie ruszenia na ręcznym samochód przysiada nierówno tzn tylko na lewą stronę tak jak by lewe koło trzymało a prawe nie. Może mi ktoś podpowiedzieć co może być przyczyną takiego przypadku?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-04, 16:22   

Hmmm... silniczek ręcznego <lol> .

Sprawdź błędy i wrzuć tutaj auto-scan.
 
 
spaluchwp 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Imię: Przemek
Wiek: 32
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 87
Skąd: WLKP
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-06-06, 10:53   

Witam,
Odświeżam temat gdyż mam problem jak wyżej:
Sprawdziłem błędy i jest problem z lewym silniczkiem
"Left parking brake motor voltage supply electrical malfunction" lub zwarcie + jednak kabelki przy wtyczce jest sprawny ( nie zgnite ) sugerując się zalecaniami z forum.
Przy ciągłej próbie otwierania i zamykania zacisków trybem do wymiany klocków wszystko działa bez problemowo, jednak coraz częściej przy używaniu klawisza od ręcznego bądź funkcji AUTOHOLD wywala mi błędy dziś nawet z żółtej lampki przeszło na wyższą rangę lampkę czerwoną problem faktycznie jest tylko z lewym zaciskiem bo przy ruszaniu auto ewidętnie kładzie się na lewą stronę.
Pytanie gdzie szukać przyczyny, klawisz - okablowanie - sterownik - silniczek - może coś innego ?? help
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
km70 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CDUD
Imię: Marek
Wiek: 48
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 14
Skąd: Bristol
Wysłany: 2018-07-28, 10:50   

Przylaczam sie do tematu- mam identyczny problem :[
Czy ktos moze pomoc?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 469 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8290
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2018-07-28, 16:56   

Jeśli przy użyciu VCDSa zaciski działają prawidłowo, to przyczyna tkwi w przycisku.
 
 
wiba111 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Wiesław
Dołączył: 30 Lip 2018
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-07-30, 21:22   

Witam,

Mam A6 C6 od sześciu lat. Trzy razy miałem taki problem z ręcznym i zawsze winna była wiązka elektryczna do silniczków. Zalecam w pierwszej kolejności kontrolę wiązki zanim zaczniecie wymieniać sprawne silniki i przyciski.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: