Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
FOTO Wymiana rozrządu 2.4 v6 bez opisu
Autor Wiadomość
gigit 


Model: A4 B6
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: ike
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: ksiezyc
Wysłany: 2016-06-17, 18:01   

Jestem w trakcie wymiany rozrządu w audi 2.4v6 (BDV). kola zluzowane, pasek napinam na 15 Nm, następnie dokręcam koła .... i niby wszystko OK. jednak po pełnym obrocie blokada wałków nie wchodzi, pasuje dopiero gdy odciągam napinacza na 15 Nm.. Coś robie źle, czy tak ma być??

[ Dodano: 2016-06-20, 01:14 ]
Nikt nie robił rozrządu w tym silniku?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 207
Skąd: białystok
Wysłany: 2016-06-20, 18:08   

ja robiłem , koła mają mieć minimalny luz
 
 
gigit 


Model: A4 B6
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: ike
Dołączył: 17 Cze 2016
Posty: 2
Skąd: ksiezyc
Wysłany: 2016-06-22, 13:05   

Ja poluzowalem na tyle, że obracały się swobodnie (luźno). Kolego możesz mi napisać dokładnie jak je zluzowac, z góry dziękuję
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 339
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-05-08, 21:55   

Odgrzeje kotleta <lol>
Pytanie czy używacie ściągacza do luzowania kół zębatych wałków i klucza do blokowania kół rozrządu.
Pytam bo posiadam blokadę wałków i trzpień do blokady wału i właśnie nie wiem czy mam zakupić jeszcze te dwie blokady.

[ Dodano: 2018-08-26, 15:54 ]
W piątek nadszedł dzień i zabrałem się za wymianę kompletnego rozrządu. Zajęło mi to prawie cały dzień. Najgorsze to rozbiórka i składanie przodu, wiadomo nieobeszło się z problemem odkręcenia niektórych śrub.
Podstawa to mieć dobre klucze, robiłem dokładnie jak na filmiku z yt.
Po złożeniu rozrządu odpaliłem sinik na kilka sekund, po zgaszeniu ustawiłem znowu znak na kole i spasowałem blokady i wyszło idealnie, wszystko pasowało <okok>
Podstawa narzędzia i blokady. Robiłem to pierwszy raz :)
_________________
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania, elektryczne składanie lusterek.
W planach:
Dołożenie modułu bluetooth. Zmiana rns-d na rns-e (w toku 95%)
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 364 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6168
Skąd: Września
Wysłany: 2018-08-26, 19:04   

u mnie najgorsze były te torxy od kłów - ułamałem 2 nasadki ( dobre jakościowo niby )
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 46 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1714
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-08-26, 19:38   

mowa o tych przy przednim pasie? od zgniotu?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 364 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6168
Skąd: Września
Wysłany: 2018-08-26, 20:10   

tak o te właśnie - dopiero nasadka kingtony dała radę , i przedłużka z rurką ;)
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 339
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2018-08-26, 20:14   

bendzji napisał/a:
u mnie najgorsze były te torxy od kłów - ułamałem 2 nasadki ( dobre jakościowo niby )

Dokładnie też ukręciłem dwa torxy <foch>
_________________
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania, elektryczne składanie lusterek.
W planach:
Dołożenie modułu bluetooth. Zmiana rns-d na rns-e (w toku 95%)
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 46 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1714
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-08-26, 20:34   

łeee to u mnie bez spawania sie nie obeszło wszystkie jakie miałem polamałem, a dziwne bo moze pol roku temu zmienialem pompe wspomagania i były odkrecane. a co najlepsze po zakupie padła mi maglownica i pompa wyła, myslałem ze to pompa to zaczałem rozbierac, ale jednak nie wymieniłem i maglownice, mowie i tak daje na rozrzad do znajomego mechanika to nie bede tych srób tak dokrecał dałem moze po kilku dniach i tez musiał spawac bo nie szło ruszyć. wczesniej jak robiłem to posmarowałem miedzianym zeby znowu tak nie było i nic nie pomogło
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
maly81 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: janek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Lis 2013
Posty: 207
Skąd: białystok
Wysłany: 2018-08-26, 21:40   

Xray T2 napisał/a:
Dokładnie też ukręciłem dwa torxy

ja też dorwałem nasadkę udarową i poszło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: