Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jakiej firmy kupić nowe opony

Koła, felgi i opony
ODPOWIEDZ
Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 13 paź 2014, 23:01

Toyo nigdy nie bylo i pewnie nie bedzie na pierwszym montazu w audi

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 paź 2014, 20:42

czy lepiej dołożyć i kupić 205/55R16 Michelin Primacy HP 205/55/16 ?

prawdziwy michelin to pilot sport reszta to brukiew ale i jemu już cięzko konkurować z conti sport contact czy bridgestone re 50 nie mówiąć o advanie yokohamy
na chwilę obecną lepiej im wychodzi drukowanie przewodników po knajpach europy niż produkcja opon .podobnie jak good-year jadą siłą marki ale to nie będzie trwało wiecznie .wielu użytkowników odwraca się od tej marki z powodu wysokiej ceny i marnej jakości
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 11:14 przez enduro7, łącznie zmieniany 1 raz.

rafal_m
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 12 lis 2012, 18:32
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Frankfurt
Kontakt:

Post autor: rafal_m » 14 paź 2014, 20:54

To prawda, jakies 3 lata temu kupilem nowki goodyear ultragrip8, to byla nowosc. Po jednej niezbyt zimnej zimie, opony byly w 1/4 zuzyte a nie jezdzilem jakos wybitnie szybko. Fakt na sniegu trzymaly niezle, ale na wodzie to byla porazka.

Jak kupilem samochod, byl na letnich bridgestonach - mialy po 4.5mm nie pamietam modelu ale byl jakis topowy, poza tym ze byly glosne, twarde (gosc w na wulkanizacji dobrze sie pocil zeby je zdjac) i nie "oszczedzaly" paliwa - byly swietne, trzymaly sie niezle na mokrym i na suchym.

Na zime trafilem w swietnej cenie, co prawda uzywki, bridgestone blizzak lm-25, mialy po dobre 5,5mm, mialy byc na jeden sezon a wytrzymaly dwa i kawalek lata, jak je zdejmowalem w PL, to gosciu z wulkanizacji pytal sie mnie czy nie chce ich sprzedac bo jeszcze dobre opony…
Ogolnie w zime jezdzilo mi sie na nich swietnie, bylo troche wody, troche sniegu, troche blota, goodyeary trzymaly sie lepiej - ale to byl calkiem inny rozmiar (goodyear 195/65/15, te 225/45/18 i goodyeary byly nowe te byly juz troche zuzyte, inna masa samochodu etc.)

Kupilem na lato uniroyal rainsport 3 - fakt, na wodzie trzymaja niezle (rozmiar 245/40), ale na suchym juz tak srednio z nimi jest… przynajmniej w moim odczuciu. No i wizualnie po 3 miesiacach, jak na opony z indeksem 97Y bieznik wyglada wrecz tragicznie.

Na zime zamowilem ostatnio continentale wintercontact 850P zobaczymy co to warte;)
Ostatnio zmieniony 14 paź 2014, 21:06 przez rafal_m, łącznie zmieniany 1 raz.

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 14 paź 2014, 21:00

Dzisiaj wjechałem w kawałek rurki tylnym kołem... nie ostry... dosłownie bokiem opony i jeden Michelin Primacy 3 do wyrzucenia... szkoda gadać :/

Szkoda bo co by kto nie mówił, dużo jeżdżę i te oponki bardzo fajnie się spisywały, chociaż muszę jedno przyznać - zjadły się - szczególnie na przedniej osi - niemiłosiernie. Jak dla mnie to opony na jakieś 2 sezony, czyli około 50 tysięcy max. Ale na mokrym i suchym wg. mnie bardzo dobre. Żałuję że słowa mojego brata okazały się prawdziwe 'uważaj bo Michelin lubią pękać z boku'.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 paź 2014, 21:31

one nie pękają one są totalnie odchudzone w celu oszczędności materiału i skrócenia procesu produkcji . odbiorcom za to wmawia się żę mają małe opory toczenia i oszczędzają paliwo taki niby high tech patrz -etykiety przez to są nie odporne na uszkodzenia mechaniczne a ich precyzja prowadzenia pozostawia wiele do życzenia

50 000 to b dobry wynik czas zezłomować generalnie jak przelecą 35000 to już nie jest żle
co do good-year ug 7 8 9 opona wyjątkowo skuteczna bieżnik i zastosowana mieszanka rewelacja natomiast karkas do du....y po 1 sezonie wygląda jak stara szmata a cena wywalona w kosmos

mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 14 paź 2014, 21:44

enduro7, Moje mają nalotu około 20 tysięcy. Przejechały by jeszcze z 5 przed zmianą na zimówki... Po sezonie chciałem je sprzedać jakiemuś chętnemu ;)
Na następny sezon kupię coś innego.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 14 paź 2014, 21:50

schiller pisze:Toyo nigdy nie bylo i pewnie nie bedzie na pierwszym montazu w audi
a tu się grubo mylisz było w AUDI TT Toyo Proxes T1 Sport R01 szło na 1 wypas i pewno nie raz jeszcze będzie
w tym samym czasie bmw zakładało do m3

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 14 paź 2014, 23:15

enduro7,

Gdzie widziales salonowa ttke na takich oponach. uwierz mi ze nie ma takiej mozliwosci. oczywiscie nie zaprzeczam ze nie stala tak np w salonie ale na pewno nie wyjechala tak z fabryki
Ostatnio zmieniony 15 paź 2014, 22:28 przez Schiller_Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 15 paź 2014, 09:28

http://www.toyo-rubber.co.jp/english/ne ... 00727.html
to wyjaśni co gdzie kiedy i kto ma rację ? czy potrzeba więcej dowodów?
niestety ale nie mogę ci uwierzyć mało tego toyo dostarczała też do RS5 S6 TT TTS TTRS

ps do moderatora : link usunięty ale nie mogę wysłąć PW wyślij umieszcza w folderze do wysłania i ni jak to wysłąć

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 15 paź 2014, 22:26

A ok to uwazasz za dowod bo ktos sobie napisal cos na stronie. Powiem ci tak mialem juz sporo tt tts i ttrs na salonie i zadna nie miala toyo zalozonych. Na skoleniach tez twierdza co innego. Ale dobra bo zjechalismy calkowice z tematu

Alexus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 10 paź 2011, 16:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexus » 15 paź 2014, 22:47

rafal_m pisze:To prawda, jakies 3 lata temu kupilem nowki goodyear ultragrip8, to byla nowosc. Po jednej niezbyt zimnej zimie, opony byly w 1/4 zuzyte a nie jezdzilem jakos wybitnie szybko. Fakt na sniegu trzymaly niezle, ale na wodzie to byla porazka.

Jak kupilem samochod, byl na letnich bridgestonach - mialy po 4.5mm nie pamietam modelu ale byl jakis topowy, poza tym ze byly glosne, twarde (gosc w na wulkanizacji dobrze sie pocil zeby je zdjac) i nie "oszczedzaly" paliwa - byly swietne, trzymaly sie niezle na mokrym i na suchym.

Na zime trafilem w swietnej cenie, co prawda uzywki, bridgestone blizzak lm-25, mialy po dobre 5,5mm, mialy byc na jeden sezon a wytrzymaly dwa i kawalek lata, jak je zdejmowalem w PL, to gosciu z wulkanizacji pytal sie mnie czy nie chce ich sprzedac bo jeszcze dobre opony…
Ogolnie w zime jezdzilo mi sie na nich swietnie, bylo troche wody, troche sniegu, troche blota, goodyeary trzymaly sie lepiej - ale to byl calkiem inny rozmiar (goodyear 195/65/15, te 225/45/18 i goodyeary byly nowe te byly juz troche zuzyte, inna masa samochodu etc.)

Kupilem na lato uniroyal rainsport 3 - fakt, na wodzie trzymaja niezle (rozmiar 245/40), ale na suchym juz tak srednio z nimi jest… przynajmniej w moim odczuciu. No i wizualnie po 3 miesiacach, jak na opony z indeksem 97Y bieznik wyglada wrecz tragicznie.

Na zime zamowilem ostatnio continentale wintercontact 850P zobaczymy co to warte;)
U mnie się trzymają dobrze i nie schodzą szybko, ale teraz są już nowe z cyferką 9!!!

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 16 paź 2014, 17:09

schiller pisze:A ok to uwazasz za dowod bo ktos sobie napisal cos na stronie. Powiem ci tak mialem juz sporo tt tts i ttrs na salonie i zadna nie miala toyo zalozonych. Na skoleniach tez twierdza co innego. Ale dobra bo zjechalismy calkowice z tematu
widocznie do polski nie trafiają ja natomiast widziałem w salonie w niemczech nie raz (z racji zawodu zwracam na to uwagę )
.po drugie toyo w europie nie jest specjalnie rozpoznawalnym brandem za to w stanach już tak .
po trzecie nie ktoś sobie napisał bo jest to oficjalna strona toyo i gdyby to nie było prawdą byli by narażeni na proces sądowy ze strony audi .
po czwarte opony toyo nie występowały by z homologacją AO oraz R01 a takie się swego czasu trafiały na rynku oponiarskim i nie raz nimi handlowałem

Schiller_Polska
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 768
Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Schiller_Polska » 16 paź 2014, 23:29

Hehe a ja jak myslisz gdzie ja pracuje? ;)

mariusz48
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 82
Rejestracja: 06 mar 2014, 13:33
Lokalizacja: Bartoszyce

Post autor: mariusz48 » 19 paź 2014, 12:24

Pytanie z innej bajki, czuć różnicę miedzy profilem 45 a 50 ?? przy 17 calach ?? bo właśnie zastanawiam się co wpadnie po sezonie i myślę nad profilem 50

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 20 paź 2014, 12:03

Nie kombinuj, średnica koła ma być taka jak producent wymyślił.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga