Dylemat Opony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
A jak jest z cisnieniem na lato dla 225/45/17?tu w podwieszonym jest 2,1 przod i tyl, na oponeo.pl jest 2,4 i na innych stronach tez przewaznie 2,4. Ma ktos na wlepce podane cisnienie do tego rozmiaru?bo u mnie nie ma.
[ Dodano: 2016-01-25, 10:48 ]
Panie i panowie,no dawajcie swoje opinie o 225/45/17. Mysle,ze wielu z nas chetnie poczyta bo ma dylematy z tym rozmiarem odnosnie kolein. O letnie mi chodzi.
[ Dodano: 2016-01-25, 10:48 ]
Panie i panowie,no dawajcie swoje opinie o 225/45/17. Mysle,ze wielu z nas chetnie poczyta bo ma dylematy z tym rozmiarem odnosnie kolein. O letnie mi chodzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
na wlepce nie będzie bo c5 nie była homologowana na tym rozmiarze
generalnie ciś robocze tej opony to 2.4---2.8
do c5 min 2.5 bar
przy ogarniętym zawiasie nie ma prawa wozić w koleinach
a żę wozi w 7/10 to znaczy żę 7 ma niedopracowany zawias lub korzysta z niedouczonych mechaników i diagnostów
ew auto po dzwonie
generalnie ciś robocze tej opony to 2.4---2.8
do c5 min 2.5 bar
przy ogarniętym zawiasie nie ma prawa wozić w koleinach
a żę wozi w 7/10 to znaczy żę 7 ma niedopracowany zawias lub korzysta z niedouczonych mechaników i diagnostów
ew auto po dzwonie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
A to po lifcie od 2001r nie mialy homologowanych 225/45/17? wiele opini czytalem ze normalnie jako zamienniki polecane przez sa,nawet szukajac opon wedlug marki i modelu pokazuje takie opony jako opcje. Kolega enduro widze,ze sie zna wiec mam pytanko bo wyczytalem gdzies ze bok opony ma tez znaczenie co do kolein. Mianowicie bok bieznika jezeli jest kwadratowy to bardziej wozi a jak boki bieznika sa bardziej zaokraglone to nie wozi. Jest cos prawdy w tym?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Była, była Nawet w tym temacie jest o 225/45/17 mowa -> zestawienie-homologowanych-rozmiarow-op ... t68507.htm wraz z ciśnieniamienduro7 pisze:na wlepce nie będzie bo c5 nie była homologowana na tym rozmiarze
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No wlasnie,mi tez jakos za male te cisnienie, wszedzie podaja wyzsze te cisnienie. Ja juz na 99% jestem przekonany ze wezme na lato 225/45/17. Czasu troche jeszcze jest wiec jakiej marki opony jeszcze sie zastnowie. Zawias niby mam dobry, jedyne co nie wiem w jakim jest stanie to przednie amory i ich mocowanie bo w te pomiary na stacji nie wierze. Ale jak bedzie wozic to chociaz wezme sie w koncu za amorki. No i tuleje sanek chyba do wymiany tez sa bo cos z ich okolic puka i czesto przod chodzi na boki.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Dzieki bardzo. Nie chce wlasnie przesadzic z indeksami zeby za twarde nie byly bo bedzie w koleinach gorzej ani za niskie zeby sie nie zdziwic jak kolezanka Gosia Mazdomania
[ Dodano: 2016-02-05, 04:15 ]
A jezdzil ktos w rozmiarze 225/45/17 na letnich oponach pirelli p7 cinturato? kusza mnie te opony bo pare razy natknalem sie na opinie ze niby w koleinach tak na nich nie wozi. Mial ktos takie opony? jeszcze jeden model nad ktorym mysle to contisportcontact 5. Jesli ktos jezdzil to prosze tez o opinie jak to sie na nierownosciach i koleinach ma.
[ Dodano: 2016-02-05, 04:15 ]
A jezdzil ktos w rozmiarze 225/45/17 na letnich oponach pirelli p7 cinturato? kusza mnie te opony bo pare razy natknalem sie na opinie ze niby w koleinach tak na nich nie wozi. Mial ktos takie opony? jeszcze jeden model nad ktorym mysle to contisportcontact 5. Jesli ktos jezdzil to prosze tez o opinie jak to sie na nierownosciach i koleinach ma.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
csc 5 to porażka już ją poprawiają
spróbuj csc 3 to dobra i sprawdzona guma
co do indexu nie kombinuj izakładaj takie na jakich był homologowany -klapka paliwa ew inst obsługi ew niemiecki brief
róznica indexu to nie tylko prędkość i nośność ale też zupełnie inna i z innych materiałów konstrukcja szkieletu opony a z wierzchu prócz literek niczym się nie róznią
spróbuj csc 3 to dobra i sprawdzona guma
co do indexu nie kombinuj izakładaj takie na jakich był homologowany -klapka paliwa ew inst obsługi ew niemiecki brief
róznica indexu to nie tylko prędkość i nośność ale też zupełnie inna i z innych materiałów konstrukcja szkieletu opony a z wierzchu prócz literek niczym się nie róznią
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Na klapce nie ma tego rozmiaru a w ksiazce jest tylko ze indeks predkosci H lub V, o nosnosci nic nie pisali ale tu na forum juz wyczytalem ze minimum 91 wiec tego nie bede zwiekszal natomiast w podklejonym jest lista homologowanych i admin pisze ze do 225/45/17 jest 91Y. Nie wiem czemu az Y jak moje auto nawet prrdkosci powyzej V nie rozwija.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
2.8 troche wyzsze predkosci osiaga wiec indeks W jest logiczny i wedlug logiki u mnie V by starczalo.
[ Dodano: 2016-02-08, 15:26 ]
Panowie i Panie,zeby nie mielic wiecej tego tematu,prosze was o konkretna odpowiedz...91 indeks bedzie ok i nie potrzeba wiekszego?indeks predkosci V lub W moze byc i tez powinno byc wielkiej roznicy?
[ Dodano: 2016-02-08, 15:26 ]
Panowie i Panie,zeby nie mielic wiecej tego tematu,prosze was o konkretna odpowiedz...91 indeks bedzie ok i nie potrzeba wiekszego?indeks predkosci V lub W moze byc i tez powinno byc wielkiej roznicy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
tu nie chodzi o logikę a spasowanie charakterystyki zawiasu z charakterystyką opon tak by razem tworzyły spójną i optymalną całoścpalec85 pisze:2.8 troche wyzsze predkosci osiaga wiec indeks W jest logiczny i wedlug logiki u mnie V by starczalo.
[ Dodano: 2016-02-08, 15:26 ]
Panowie i Panie,zeby nie mielic wiecej tego tematu,prosze was o konkretna odpowiedz...91 indeks bedzie ok i nie potrzeba wiekszego?indeks predkosci V lub W moze byc i tez powinno byc wielkiej roznicy?
prędkość max pojazdu ma tu najmiejsze znaczenie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga