Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
falujące obroty
Autor Wiadomość
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-15, 10:36   falujące obroty

witam serdecznie i jednocześnie proszę o pomoc a moim ajm zaczeły falować obroty a mianowicie w zakresie 70 - 80 stopni na blacie i zaczyna falować stało się tak po tym jak wymieniłem czujnik temperatury ponieważ stary był walnięty po podłączeniu pod vaga gdy na blacie jest 90 stopni silnik otrzymuje tem 90.st na na wskazówce jest 90 a vag pokazuje że powinno być 82 r <wnerw> óznica 8 stopni przyczyna ?? ? pomożecie pozdrawiam
Dodam że falowanie jest tylko przy tem 70 80 stopni
_________________
bartek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-15, 14:38   

Nie raz tak jest . Potem się wyrównuje . Pytanie ori kupowałes czy zamiennik. Druga sprawa moze masz problem z przepływką czy ten z pompkami itp dużo jest przyczyn falujących obrotów.
 
 
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-15, 21:23   

Wiesz co kupiłem zamiennik febbiego dzis zmieniłem na drugi i to samo przepływke odpiełem i brak mocy chyba jest sprawna mam pewne podejżenie może egr fakt że jest wyłączony i zaślepiony ale dziś weżyk od podciśnienia udrożniłem ale jeszcze nie sprawdzałem czy jest ok mam jeszcze zasłepioną rurkę od egra muszę po kombinować wtryski są ok parametry w porządku myślisz ze to moze byc od egera (jest wyłączony komputerowa)
_________________
bartek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-16, 06:11   

Jak masz EGR zaślepiony prawidłowe zaślepienie to wyrzucenie rurki dać zaślepki po 0.5 cm uszczelkę pod nią. Ładnie dokręcić weżyk idący do membrany EGR zaślepić dokładnie . I wtedy można powiedzieć że EGR jest dokładnie zaślepiony.
 
 
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-16, 07:07   

I tak właśnie mam zrobione tylko pod ta rurka tylko na górze mam zaslepione i troszke sączy sie tam olej ale już mocniej nie mogę dokręcić udrożniłem wężyk i zobacze czu coś pomoże jak nie to co jeszcze może być
_________________
bartek
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-17, 07:33   

Odmę też wyczyść dokładnie może też być niedrożna. Druga sprawa ssący to masz czysty ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-17, 16:38   

Hej wiesz co z ta odma to naprawde nie wiem gdzie jej szukac to jest to kółeczko na pokrywie zaworów ?? ? jak ją wyczyścić ?? ?co do ssącego to nie wiem nie zagłądałem tam zastanawia mnie jedna rzecz mianowicie jak mam zaślepkę na tej rurce do egra to sączy się troche olej i czy czsem nie może zasysać lewego powietrza .odłączyłem przepływkę i nie miał siły przyśpieszać wieć obstawiam że jest ok
_________________
bartek
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-18, 20:52   

Ok to dokladniejsza diagnostyka potwierdza. Dlatego pytam o odme tak. To kuleczko jak to nazwales to jest odma. Ja czyszcze ja benzyna ekstrakcyjna dokladnie az wywala gluty starego oleju itp. Prawidlowe zaslepienie egr w tym wypadku to 2x blaszka 0.5 mm rurke wyrzucamy klapa gaszaca zostaje ale co nie zmienia faktu ze warto wyjac i wyczyscic na blysk tak samo kolektor ssacy bo pewnie juz jest zawalony negarem. Jak to wszystko ladnie poskladasz to wezyk idacy do membrany zaslepuasz i teraz silnik ma czysty dolot.
 
 
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-18, 22:21   

DZIEKI wielkie w wolnej chwili zdejme pokrywe zaworów i wyczyszcze odme co do egera to ta blaszke i wezyk zaslepiłem zapobiegawcz bo eger jest wyłączony komputerowo i gosciu gadał że nie ma potrzeby zaslepiana a co do kolektora ssacego to w wolnej chwili rozbiore i wyczyszcze ale naprawde w nie wiem kiedy bo audi jest potrzebne codziennie także proszę o cierpliwosc
_________________
bartek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-19, 23:25   

Trzeba tez prawidlowo zaslepic :)
 
 
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-20, 19:16   

To znaczy?
_________________
bartek
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-20, 19:33   

Czyli totalnie rurkę wywalić a dać blaszkę .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-21, 15:18   

Powiem szczerze że wydaje mi sie że blaszka miedzy rurka a egerem wystarczy przecierz jest zaślepiona ta rurka a nie słyszałem żeby ktoś wywalał całą rurke ?

[ Dodano: 2017-11-21, 15:21 ]
eger mam już od dawna w taki sposób zaślepiony i wszystko było ok tylko czujnik temeratury wymieniłem i sie zaczeło miedzy czasie jeden pompowtrysk wymieniłem i tez było ok (stary lał na maksa)teraz ma drugi czujnik i jest podobnie tak mnie zastanawia czy coś nie jest z dawką paliwa
_________________
bartek
 
 
KLICHO 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 2 razy
Wiek: 25
Dołączył: 16 Lut 2017
Posty: 171
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-11-21, 15:33   

Na pompowtrysku nie ustawisz dawki paliwa jak na Vp . Ja tylko mówie jak prawidłowo się zaślepia :) Rurka znika całkiem blaszki zosają . A między kolektorem a rurką nie masz blaszki ?

Rozumiem że w grupie 13 i 18 i 23 wszystko jest ok w VCDS ?
 
 
bartek3006 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJM
Imię: bartek
Dołączył: 03 Lut 2017
Posty: 13
Skąd: szczytno
Wysłany: 2017-11-21, 18:05   

Dokładnie tak nie mam blaszki między kolektorem.mam vac Coma ale coś kabel mi szwankuje ale ostatnio wszystko w tych grupach było w porządku
_________________
bartek
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: