[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 15:41
- Lokalizacja: Koszalin
bezpiecznik to nie TO problem jest z modułem kolumny kierowniczej, po skasowaniu błędu jest Ok. ale co dalej ?
Mam ten sam problem (brak reakcji na kluczyk nie świecą kontrolki itd..) Po raz pierwszy przyjechał mechanik z kompem skasował błąd i było Ok. Niestety po trzech miesiącach znowu to samo Wiem że można odblokować (skasować błąd) ale co dalej ? Może ktoś już to robił ? Co mam wymienić ? sam moduł, silniczek rygla, czy całą kolumnę kierowniczą ?
Mam ten sam problem (brak reakcji na kluczyk nie świecą kontrolki itd..) Po raz pierwszy przyjechał mechanik z kompem skasował błąd i było Ok. Niestety po trzech miesiącach znowu to samo Wiem że można odblokować (skasować błąd) ale co dalej ? Może ktoś już to robił ? Co mam wymienić ? sam moduł, silniczek rygla, czy całą kolumnę kierowniczą ?
Ostatnio zmieniony 18 maja 2013, 19:57 przez Krzysiek 1966.., łącznie zmieniany 1 raz.
problem z ryglem w adi a6 3.0 tdi 2005r
witam mam problem prawdopodobnie z ryglem blokady kierownicy w audi a6 powtarza sie coraz częściej prosze o pomoc jak to naprawić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 15:41
- Lokalizacja: Koszalin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 15:41
- Lokalizacja: Koszalin
Byłem dzisiaj u mechanika z autkiem, wymontował kolumnę kierowniczą tam są podobno dwa silniczki jeden wysuwa a drugi chowa rygiel blokady kier. uszkodzone były "gumki" to coś takiego jak czujniki położenia rygla, przez to wysyłał błędny komunikat do modułu kolumny. Z tego powodu czasem nie odblokowywał kierownicy (brak reakcji na kluczyk). Problem chyba został rozwiązany Koszty nie takie duże, a w serwisie to tylko wymiana całej kolumny kier. i ogromne koszty, a więc polecam dobrego mechanika-elektronika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 07 cze 2008, 09:38
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko Biała
Witam
Też mnie to dopadło, kierownica zablokowana, brak zasilania w większości sterowników
po podpięciu vaga (o dziwo bez prądu w stacyjce) nie mogę wejść w sterownik 05-Acc/Start
- zezwolenie startu. Czy sterownik całkiem zdechł? Jakie kroki poczynić poza wymianą kolumny w ASO?
autko 1 kwietnia zrobiło mi chyba prima aprilis... walczyłem z nim do nocy, vcds z vag commander na zmianę
ale za nic nie mogło mnie połączyć z 05-Acc/Start, w sterownikach z którymi udało się połączyć błąd:
00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
kilkanaście podejść aż bateria w lapku padła więc ustąpiłem
Dziś rano podchodzę do auta i jak gdyby nigdy nic... wszystko działa <szok> do domu po vaga i ciekawe
w sterowniku 05-Acc/Start zero błędów, w reszcie puszek błąd ten powyżej 00456, więc o co kaman?
spisałem sterownik kolumny na straty a tu nic... teraz nie wiem jak się ustrzec powtórki z blokady
o których pełno na forum, czy poczynić jakieś działania póki wszystko działa?
pozdrawiam
Też mnie to dopadło, kierownica zablokowana, brak zasilania w większości sterowników
po podpięciu vaga (o dziwo bez prądu w stacyjce) nie mogę wejść w sterownik 05-Acc/Start
- zezwolenie startu. Czy sterownik całkiem zdechł? Jakie kroki poczynić poza wymianą kolumny w ASO?
autko 1 kwietnia zrobiło mi chyba prima aprilis... walczyłem z nim do nocy, vcds z vag commander na zmianę
ale za nic nie mogło mnie połączyć z 05-Acc/Start, w sterownikach z którymi udało się połączyć błąd:
00456 - Control Module for Access and Start Control (J518)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
kilkanaście podejść aż bateria w lapku padła więc ustąpiłem
Dziś rano podchodzę do auta i jak gdyby nigdy nic... wszystko działa <szok> do domu po vaga i ciekawe
w sterowniku 05-Acc/Start zero błędów, w reszcie puszek błąd ten powyżej 00456, więc o co kaman?
spisałem sterownik kolumny na straty a tu nic... teraz nie wiem jak się ustrzec powtórki z blokady
o których pełno na forum, czy poczynić jakieś działania póki wszystko działa?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 07 cze 2008, 09:38
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko Biała
czyli błędy takie same jak u mnie?
u mnie był spokój z tydzień czasu, raz przesiadałem się z moją żoną pod blokiem
silnik pracował, moja wysiadła kluczyk miała w torebce (keyless go) system wykrył
brak kluczyka, zaciągnąłem ręczny, nacisnąłem stop engine, wysiadłem po kluczyk
gdy wsiadłem to już nic nie zadziałało, blokada wszystkiego jak wcześniej
panika - auto na środku placu, zablokowany przejazd, garaże, parking...
ręczny zaciągnięty auto nie do ruszenia - do garażu 5 metrów, ale jak to zrobić
popędziłem po lapka do domu zastanawiając się jak go ruszyć z miejsca
żona w między czasie ostro walczyła kluczykiem w stacyjce choć i tak nigdy chyba
go w ten sposób nie używała po kilku minutowej walce zapłon zaskoczył <szok>
gdy wróciłem z vagiem autko grzecznie stało w garażu, zero błędów w sterownikach
tak jak by się nic nie stało...
do dziś zero problemów, sprawdzam co jakiś czas błedy ale nic nie widać
gdzieś czytałem o czasowej blokadzie kradzieżowej ale nie wiem kiedy to się
uzbraja i jak działa, i nadal nie wiem jak ustrzec się przed kolejną zasadzką...
u mnie był spokój z tydzień czasu, raz przesiadałem się z moją żoną pod blokiem
silnik pracował, moja wysiadła kluczyk miała w torebce (keyless go) system wykrył
brak kluczyka, zaciągnąłem ręczny, nacisnąłem stop engine, wysiadłem po kluczyk
gdy wsiadłem to już nic nie zadziałało, blokada wszystkiego jak wcześniej
panika - auto na środku placu, zablokowany przejazd, garaże, parking...
ręczny zaciągnięty auto nie do ruszenia - do garażu 5 metrów, ale jak to zrobić
popędziłem po lapka do domu zastanawiając się jak go ruszyć z miejsca
żona w między czasie ostro walczyła kluczykiem w stacyjce choć i tak nigdy chyba
go w ten sposób nie używała po kilku minutowej walce zapłon zaskoczył <szok>
gdy wróciłem z vagiem autko grzecznie stało w garażu, zero błędów w sterownikach
tak jak by się nic nie stało...
do dziś zero problemów, sprawdzam co jakiś czas błedy ale nic nie widać
gdzieś czytałem o czasowej blokadzie kradzieżowej ale nie wiem kiedy to się
uzbraja i jak działa, i nadal nie wiem jak ustrzec się przed kolejną zasadzką...
no to ja mam to samo tylko u mnie już nie zaskoczył żeby auto zaholować do serwisu w Bydgoszczy musiałem odkręcić blokadę kier. w serwisie mówili że wgrają nowy kod kluczyka auto tydzień stało tam a oni nic mechanik podszedł otworzył drzwi i bez podłączenia kompa powiedział że on palcem nie dotknie trzeba całą kolumnie wymienić na nową bo on tego nie będzie skręcał i na dzień dobry 4 tyś + robocizna i jeszcze nie ma pewności że to jest to szok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga