Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6] Brak zapłonu, zero reakcji na kluczyk...

Elektryka
ODPOWIEDZ
predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 27 lis 2016, 12:55

spoko poto jest forum heheheh
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

mafiosokrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland

Post autor: mafiosokrakow » 27 lis 2016, 14:34

Udało się :) Majster miał VCDS-Lite (kopia zapasowa ;-) ) i nim się nie udało, ale odblokował MultiScan'em (jakiej firmy nie wiem). Jeszcze tylko odpiąć silniczek i po kłopocie, ale to już muszę szukać następnego szpeca. dzięki koledzy.
Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 27 lis 2016, 14:38

co odpiac przewod szukac speca sam zrob gdzies na forum był opis dasz rade
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

krakowsk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2016, 11:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krakowsk » 29 lis 2016, 11:34

Szanowni specjaliści - cały wątek przeczytany - wiem co mam zrobić - mam tylko mało czasu (kilka godzin).

Samochód niedawno kupiony, akurat trochę postał na mrozie i wygląda na problem z blokadą.
Proszę tylko o szybką podpowiedź - jak (jakie torxy) i które plastiki muszę zdjąć.
Torx 7? Tylko tę osłonę nad nogami czy osłonę „stacyjki” także?

Wszystko to oczywiście sam bym znalazł gdyby nie to że żona potrzebuje jechać autem w trasę na 3 dni a ja jestem w pracy (usterka wykryta z samego rana).
Za parę godzin wracam z VCDSem i mam mało czasu na naprawę - pogooglowałem i ani po niemiecku , angielsku i polsku nie mogę znaleźć manuala demontażu obudowy kolumny kierownicy (na youtube jeden niemiecki film ale dość szeroki i nie wiem czy muszę to wszsytko demontować).

Sorry za chaotyczny opis ale naprawdę czas bardzo nagli.
Z góry dzięki za pomoc.

Ps: Spodziewam się że na forum pewnie bym coś znalazł ale mam robotę a przeczytanie tego wątku i google już mi zajęły... dużo czasu ;-)

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 29 lis 2016, 12:11

żadne torxy nie potrzebne, ja się też przygotowałem i okazały się zbędne.
okręcasz tylko osłonę znad nóg kierowcy, tam jest chyba klucz 8 albo 10 i kilka zatrzasków (trzeba ciągnąć "do siebie"
potem wszystko masz na wierzchu, kabel albo ucinasz albo wyjmujesz pin z wtyczki
wsio haraszo?

oczywiście odcinasz kabel JAK KIERA JEST JUŻ ODBLOKOWANA!!!!

krakowsk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2016, 11:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krakowsk » 29 lis 2016, 16:51

remont5 - znalazłem twoje zdjęcie wcześniej tylko myślałem że ty już zdjąłeś też obudowę kolumny.

Dzięki za info!

Tak dla pewności - wystarczy zrobić to co robi najeźdźca między 3:00 a 5:30 ?



Ps. Błąd usunięty - teraz tylko chcę się upewnić że nie wróci.

[ Dodano: 2016-11-29, 16:51 ]
Blokada kierwonicy wyłączona - jeszcze raz dzięki forumowicze - urotwaliście kontrakt żony ;-)

Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.

Pabloso80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, 20:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Pabloso80 » 29 lis 2016, 21:32

Witam
I mnie dzisiaj rano dopadł ten problem. Brak zapłonu, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Z tym, że kierownica nie była zablokowana, ruszało się ciężko nią jak bez wspomagania ale blokady totalnej nie było. Przyszły pierwsze mrozy nie wiem czy to ma jakies znaczenie?

Więc, zostawiłem samochód i popołudniu po pracy przyjechałem z zapasowym kluczem od samochodu. Włożyłem zapasowy kluczyk przekręciłem i nic...Włożyłem gówny kluczyk do stacyjki i chyciło za drugim przekreceniem. Teraz wszytsko wróciło do normy.

Z tego co Panowie piszecie to ten problemna 100% pojawi się niebawem.
Co zatem teraz należało by zrobic? Jechac do elektormechanika, podpiąc pod komputer ,usunąc błady na przekaznikach a potem odciąc blokadę kierownicy(ten jeden kabelek z tych trzech) ?
Takie rozwiązanie było by najkorzystniejsze?

Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?

ps. Prosze o wyrozumiałość, jestem totalnym laikiem i nowym kierowcą Audi .
Pozdrawiam.

krakowsk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 29 lis 2016, 11:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: krakowsk » 29 lis 2016, 22:32

Jeżeli nie było blokady kierownicy to raczej nie ten problem - i chyba dotyczy to C6 i niektórych passatów... niech wypowiedzą się mądrzejsi.

Pabloso80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, 20:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Pabloso80 » 30 lis 2016, 06:44

Blokada całkowitej nie było na poczatku, potem blokowała się kierownica, przy próbie kręcenia, tak mi się zdaje. Ale ogólnie przypadłość jak wasza.

No to czekam na opienie kolegów fachowców w tym temacie

mafiosokrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland

Post autor: mafiosokrakow » 30 lis 2016, 08:20

[ Dodano: 2016-11-30, 08:20 ]
Ostatnie pytanie - jak udało wam się wyciągnąć pin z tej kostki?
Ja po otworzeniu owej nadal nie mogłem tego wyciągnąć a i kostka i "piny" źle znosiły działania różnych moich narzędzi tak więc skostniałymi palcami finalnie zmuszony byłem mało finezyjnie przewód ciąć.[/quote]

Dzisiaj zabieram się do odłączenia silniczka. Powiedz mi jakiego koloru kabelek odciąłeś? Czy może on ma jakiś numer na koszulce, generalnie jak zidentyfikować, który konkretnie kabel odłączyć od silniczka?
Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8

predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1082
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 30 lis 2016, 08:46

nidi05 pisze:Również wczoraj postanowiłem usunąć zasilanie rygla To jest pierwszy przewód od prawej tak jak na dołączonej focie widać :) <lol[url=http://images66.fotosik.pl/402/8bd725284ce6973dm.jpg]Obrazek[/URL]
kolego trzeba czytac posty ?odtwórz za link
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

mafiosokrakow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 11 mar 2012, 22:37
Lokalizacja: Niedersachsen - Deutschland

Post autor: mafiosokrakow » 30 lis 2016, 09:54

predki pisze:
nidi05 pisze:Również wczoraj postanowiłem usunąć zasilanie rygla To jest pierwszy przewód od prawej tak jak na dołączonej focie widać :) <lol[url=http://images66.fotosik.pl/402/8bd725284ce6973dm.jpg]Obrazek[/URL]
kolego trzeba czytac posty ?odtwórz za link
Dziękuję bardzo, nie wiem jak , ale jakoś umknęła mi ta fota :/ Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
Raz Audi - zawsze Audi
Było: Audi A4 B5 sedan 1.8
Audi A6 C5 avant 2.8

Pabloso80
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2016, 20:51
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Pabloso80 » 30 lis 2016, 20:56

Pabloso80 pisze:Witam
I mnie dzisiaj rano dopadł ten problem. Brak zapłonu, brak reakcji na przekręcenie kluczyka. Z tym, że kierownica nie była zablokowana, ruszało się ciężko nią jak bez wspomagania ale blokady totalnej nie było. Przyszły pierwsze mrozy nie wiem czy to ma jakies znaczenie?

Więc, zostawiłem samochód i popołudniu po pracy przyjechałem z zapasowym kluczem od samochodu. Włożyłem zapasowy kluczyk przekręciłem i nic...Włożyłem gówny kluczyk do stacyjki i chyciło za drugim przekreceniem. Teraz wszytsko wróciło do normy.

Z tego co Panowie piszecie to ten problemna 100% pojawi się niebawem.
Co zatem teraz należało by zrobic? Jechac do elektormechanika, podpiąc pod komputer ,usunąc błady na przekaznikach a potem odciąc blokadę kierownicy(ten jeden kabelek z tych trzech) ?
Takie rozwiązanie było by najkorzystniejsze?

Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?

ps. Prosze o wyrozumiałość, jestem totalnym laikiem i nowym kierowcą Audi .
Pozdrawiam.
Podbijam

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.7 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 30 lis 2016, 21:15

Pabloso80 pisze:Teraz widzę, że wy macie inny model C6, ja mam C5 z 1999 roku . Czy to robi róznicę?
To robi wielką różnicę. W C5 jest normalna blokada i wydaje mi się, że to raczej problem ze stacyjką. Moim zdaniem wykasowanie błędów nic tu nie pomoże.

Pozdr...

krisek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 lis 2010, 00:29
Lokalizacja: Watford, London

Post autor: krisek » 04 gru 2016, 13:51

nastepny update....
U mnie padl modul komunikacji - kessy, czy cos takiego i nie mozna odblokowac kiery, wiec auto musze zapakowac na lawete i zawiesc do mechanika.
Teraz pojawia sie problem, automat to wiem jak odblokowac, ale niech ktos podpowie jak puscic elektryczny reczny. A najlepiej jeszce jak odlaczyc tą cholerna syrene od alarmu, bo jak tylko otwieram drzwi to sie odpala.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga