witam,mam problem z Moim Audi A6 2.7 tdi,na wysokich obrotach zapala sie kontrolka swiec żarowych i spada moc,po wyłonczeniu zapłonu i ponownym odpaleniu problem znika i po paru chwilach pojawia sie ponownie,co to może byc,komputer pokazuje błąd z cisnieniem paliwa,może ktos miał podobny problem ?
dodatkowo lewy kolektor ssący nie osiąga dolnej granicy położenia (to znana usterka w tym modelu) ale to chyba nie ma nic z tym wspólnego,trzeba wymienic nastawnik kolektora..
[ Dodano: 2010-09-20, 23:00 ]
vag podaje błąd o niesiągalnym położeniu cisnienienia paliwa (czy jakos tak) diagnoza czujnik na listwie wtrysku lub pompa paliwa.. a u Ciebie jak to wygląda ?
[ Dodano: 2010-09-21, 19:12 ]
Witam ponownie,dokładnie vag wyswietla "błąd sterowania cisnieniem paliwa,nieosiągalny poziom" walka trwa.. rozbieranie i sprawdzanie pompy paliwa (nic) sprawdzenie czujnika na listwie wtrysków (nic) może ktos zetknoł sie z tym problemem,i ma na to jakis pomysł ? Pozdrawiam
Dla zmartwionych mrugającą kontrolką świec żarowych:
1. u mnie wyskoczył na vagu błąd: krótkotrwały zanik napięcia związany prawdopodobnie z masą pod kompem.
2. może to banał ale sprawdz filtr (wymień i sprawdz przewody za filtrem czy nie ma jakichś załamań
też mam taką nadzieje. niestety sprawdza sie powiedzenie,że autem po Polskich drogach jeżdzi sie max 2lata,potem są problemy,przez dwa lata był spokój a teraz ciągle "cos" załamka
[ Dodano: 2010-09-22, 22:08 ]
Witam,padł pasek napedzający pompe common rail,nie wiadomo czy nie uszkodził pompy.. radze wszystkim skontrolowac ten pasek,wymienia sie go około 100tys,mało kto o tym pamieta..
Witam w tym błędzie jest opis regulator ciśnienia paliwa wymieniłm zawór sterujący ciśnieniem na listwie i dalej to samo a może juz nawet odrobinke lepiej ponieważ nie zgaśnie całkiem silnik tylko włączy sie w tryb awaryjny prosze o pomoc co tam jeszcze może być do wymiany .
Aha i te żeczy dzieją sie przy wpełni rozgrzanym silniku na zimnym wszystko OK ?
Ludzie ! Oddajcie te biedne auto do mechanika . Bo to co piszecie to jest porażka . Zero logicznego myślenia po prostu debilizm . Co ma wspólnego filtr paliwa z błędem świec żarowych albo zabrudzony kolektor
Nauczcie się czytać i logicznie myśleć a nie wymieniać połowę auta
Błąd świec wskazuje że trzeba szukać od świecy poprzez przewody do sterownika . Gdzieś po drodze jest coś uszkodzone ale żeby to sprawdzić trzeba mieć wiedzę i narzędzia no i mózg .
Witam wszystkich. Po pierwsze sprawdził bym przepływomierz powietrza u mnie właśnie on dawał ten efekt. Spirala świecie żarowych się załącz i utrata mocy. Po odpięciu działa wszystko normalnie. Zaznaczam że brak mocy może być też zapchany Dpf i wchodzi w tryb awaryjny. Pozdrawiam
Jeśli ktoś jeszcze napotka problem z tą kontrolką a nie będzie żadnych innych objawów tj. Utraty mocy polecam wymienić czujnik stopu. Bardzo często to on za to odpowiada.
Pozdrawiam