[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Michał po pierwsze dzięki za wszystko Na obecną chwilę w liczniku wywala mi błąd 01327 (asystent parkowania - brak komunikacji). Obstawiam, że w tym wsadzie był parktronik. Ja go nie mam. Który to był kanał i jaka wartość (przypadkiem skasowałem sms-a). Ewentualnie jeszcze błąd 01304 (radio brak komunikacji).
PS. Nie wiem czy tej folli przyciemniającej jednak nie zedrę . poczekam jeszcze na słoneczny dzień.
PS. Nie wiem czy tej folli przyciemniającej jednak nie zedrę . poczekam jeszcze na słoneczny dzień.
wszystko fajnie zamontowałe licznik full fis z 2002 rok polift do mojej przedlift a6 c5 1999 rok 1,9 tdi
wszystko oki było spalanie itp,
zachciało mi sie tempomatu zamontowałem zakodowałem wszystko oki...no własnie oki
tempomat działa jak nalezy ale na fisie zaczęło srednie spalanie wskoczyc na 40 i tak do prawie 50 i w kółko macieje,spalanie chwilowe to samo, zasieg traci sie az do 0 km , wskazowka też pokazuje coraz mniej, resetował kompa typu klema + na bok i nawet - tez na bok na 20-30 min
wynik taki wraca wszystko do normy dopkuki rusze zaraz spalanie z 10 wzrasta szybko na 40.
poużcie nie mam już sił do tego audika....
kodowanie tempomatu inne ? logowałem sie kode z forum co wszyscy i wyszłem z tego było oki.
[ Dodano: 2016-11-12, 20:30 ]
dodam że mam taki bład na silniku nie chce sie skasować :
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent.
wszystko oki było spalanie itp,
zachciało mi sie tempomatu zamontowałem zakodowałem wszystko oki...no własnie oki
tempomat działa jak nalezy ale na fisie zaczęło srednie spalanie wskoczyc na 40 i tak do prawie 50 i w kółko macieje,spalanie chwilowe to samo, zasieg traci sie az do 0 km , wskazowka też pokazuje coraz mniej, resetował kompa typu klema + na bok i nawet - tez na bok na 20-30 min
wynik taki wraca wszystko do normy dopkuki rusze zaraz spalanie z 10 wzrasta szybko na 40.
poużcie nie mam już sił do tego audika....
kodowanie tempomatu inne ? logowałem sie kode z forum co wszyscy i wyszłem z tego było oki.
[ Dodano: 2016-11-12, 20:30 ]
dodam że mam taki bład na silniku nie chce sie skasować :
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
sprawdź CANY przy wtyczce ECU , pin 6 i 7
ty wpinałeś się w białą wtykę czy przy ECU z tempomatem?
sprawdź jeszcze raz adaptację w kanale 60 licznika
ty wpinałeś się w białą wtykę czy przy ECU z tempomatem?
sprawdź jeszcze raz adaptację w kanale 60 licznika
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
tak wpinałem sie w kostke biała tempomat wszystko oki
adaptacja na liczniku mam 60,61,62 na 0 bo wywalało błedy na kompie od radio i jakieś tam poerdoły,może skopał coś bo zrobiłem to jak zamontowałem tempomat i nagle dziwny przypadek zaczęło tak się dziać.
w wszystkich kostkach w podszybiu dociągałem piny
adaptacja na liczniku mam 60,61,62 na 0 bo wywalało błedy na kompie od radio i jakieś tam poerdoły,może skopał coś bo zrobiłem to jak zamontowałem tempomat i nagle dziwny przypadek zaczęło tak się dziać.
w wszystkich kostkach w podszybiu dociągałem piny
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
kabel spalania dokładałeś? spróbuj zmienić adaptację kanału 60 na 1024 lub 1025
ja już Tobie pisałem wcześniej , ewidentnie coś musiało się stać przy montażu tempomatu...
ja już Tobie pisałem wcześniej , ewidentnie coś musiało się stać przy montażu tempomatu...
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
nie kabla nie dokładałem to juz jest na canie miałem spalanie i ile na baku wszyatko w normie ale jak zamontowałem tempomat postnowłem błedy wykasować bo wołał w licznku o błedy zmieniają adaptacje na 0 i chyba jutro rano polece do auta zmienic kodowania w kanale 60 bo chyba to będzie mój problem.
powiedz mi jakie opcje kodowani mogą być dla kanału 60 bo 61 i 62 to chyba z navi i radia co ?
powiedz mi jakie opcje kodowani mogą być dla kanału 60 bo 61 i 62 to chyba z navi i radia co ?
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
no to jest to , czemu od razu nie pisałeś że grzebałeś w adaptacjach - kanał 60 to komunikacja po CAN licznik-ecu-skrzynia ( automat )
kanał 61 na 0 ( praktycznie auta polift korzystają z tego )
kanał 62 - zależy co masz na CAN ( RNS, Concert CD ) jak zwykłe radio przedlift Concert/Symphony to na 0
kanał 61 na 0 ( praktycznie auta polift korzystają z tego )
kanał 62 - zależy co masz na CAN ( RNS, Concert CD ) jak zwykłe radio przedlift Concert/Symphony to na 0
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
Witam, Panowie. Lekko odkopuję. Przeczytałem cały temat i chcę się upewnić.
Nabyłem A6 C5 z 2004 r ale wersja licznika bieda bez FIS, tzn ma 1/2 ale bez komputera.
Licznik to 4B0 920 900. Auto to 2.0 benzyna ALT.
Manetkę już mam, teraz kwestia sprawdzenia czy mam wiązkę z szara wtyczką, prawdopodobnie nie, ale kto wie, w końcu auto z 2004 roku. Oczywiście chcę dać licznik z pełnym FIS, o ile się nie mylę to nie powinno być większych problemów. Chcę kupić licznik z benzyny aby jak najmniej dłubać. Pytanie tylko o IMMO, jak sprawdzić jakie mam immo? W poprzednim aucie, seat toledo 1m, dokładałem już FIS z Passata b5 i poszło ładnie, czytałem jednak że mając IMMO3 trzeba wpisać PIN licznika starego jak i nowego przy adaptacji. Jednak mam tylko kabel KKL, który mi do Seata wystarczył jednak w Audi nie moge nim odczytać wsadu licznika. W jaki Kabel mam się zaopatrzyć? Czy Commander będzie dobry?
I czy jeśli nie mam wiązki z szarą wtyczką to nie będzie problemu z kupieniem jej?
Nabyłem A6 C5 z 2004 r ale wersja licznika bieda bez FIS, tzn ma 1/2 ale bez komputera.
Licznik to 4B0 920 900. Auto to 2.0 benzyna ALT.
Manetkę już mam, teraz kwestia sprawdzenia czy mam wiązkę z szara wtyczką, prawdopodobnie nie, ale kto wie, w końcu auto z 2004 roku. Oczywiście chcę dać licznik z pełnym FIS, o ile się nie mylę to nie powinno być większych problemów. Chcę kupić licznik z benzyny aby jak najmniej dłubać. Pytanie tylko o IMMO, jak sprawdzić jakie mam immo? W poprzednim aucie, seat toledo 1m, dokładałem już FIS z Passata b5 i poszło ładnie, czytałem jednak że mając IMMO3 trzeba wpisać PIN licznika starego jak i nowego przy adaptacji. Jednak mam tylko kabel KKL, który mi do Seata wystarczył jednak w Audi nie moge nim odczytać wsadu licznika. W jaki Kabel mam się zaopatrzyć? Czy Commander będzie dobry?
I czy jeśli nie mam wiązki z szarą wtyczką to nie będzie problemu z kupieniem jej?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2022, 21:46
- Imię: Kazik
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Narnia
Re: [ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Panowie prosiłbym o poradę jaki licznik / manety kupić do mojego przedlifta. Aktualnie posiadam 4B0 919 860 F. Najchętniej chciałbym zamontować licznik z cyfrowym wyświetlaczem, ale trudno mi tutaj doszukać się jakichkolwiek informacji - za dużo stron. Byłbym mega wdzięczny za kabelkologie, którą mógłbym przekazać elektrykowi.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
Re: [ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
jaka manetka to powinno być wszystko w pierwszym poście , jak chcesz założyć licznik z cyfrowym zegarkiem to trzeba jeszcze pomyśleć o czujniku oleju w miskę - inaczej będzie błąd oil sensor na FIS ( można to wyłączyć ale nie będziesz miał temperatury oleju )
Licznik szukaj po prostu do benzyny i tyle - może być nawet licznik z polift ale trzeba pilnować żeby na naklejce nie było wersji wyższej niż D11
Licznik szukaj po prostu do benzyny i tyle - może być nawet licznik z polift ale trzeba pilnować żeby na naklejce nie było wersji wyższej niż D11
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 25 lut 2022, 21:46
- Imię: Kazik
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Narnia
Re: [ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
Temperaturę oliwy chyba będę miał, po lewej na liczniku ? A jak to z szarą kostka wygląda ? Trzeba coś jeszcze z ecu dociągać poza spalaniem ? Znalazłem taki licznik https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a6-c5- ... QcgxL.html będzie ok ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga