Jest to 12-kątny TORX rozmiar 8 - jeżeli chodzi o klucz do śrub trzymających zamek w drzwiach.
sorry tutaj nie zrozumiałem hmmzarzyk pisze:i tyl klucza taki jak do kiery tylko jaki rozmiar?
jak TORX to TORX jak SPLIN to SPLIN a jak Tir.... to daleka droga przed nami w wygodnej kabinie hehezarzyk pisze:taki torks 12kątny nazywa się Tir chyba
Muszę się nie zgodzić. Wyjąłem tylny lewy bez ruszania szyby.hemiV8 pisze:
Co do wyjmowania samych zamków można je wyjąć bez demontażu ramek - to fakt, ale tyczy się to drzwi z przodu, jeżeli chodzi o tył raczej nie jest to możliwe przynajmniej mi się to nie udało.
No to tylko się cieszyć jak już wcześniej napisałem mi się to nie udało.lol72 pisze:Muszę się nie zgodzić. Wyjąłem tylny lewy bez ruszania szyby.
U minie nie występują żadne plastiki w okolicach tylnych zamów wyjątek stanowią zamki z przodu tam są montowane na zatrzask dodatkowo plastikowe osłony.lol72 pisze:Odkręciłem tylko plastyk poniżej montowany na dwie plastykowe nakrętki i odłączyłem mikrostyk ten zewnętrzny od fisa.
Chciałem go wymienić na inny.hemiV8 pisze:W jakim celu odłączyłeś mikrostyk od zamka jak i tak trzeba wyjąć całość?
Dużo poniżej zamka na skosie drzwi za prowadnicą szyby (tamtędy zsuwałem zamek w dół drzwi) i nie zastanawiałem się po co on tam jest, bo robiłem to w pospiechu gdyż jak zwykle zaczynało padać jak coś rozbiorę, a garaż pozostaje w strefie niezrealizowanych marzeń.hemiV8 pisze:U minie nie występują żadne plastiki w okolicach tylnych zamków