[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne
po dlugich namyslach i poszukiwaniach postanowilem nie bawic sie w zadnego chinczyka. postawilem na produkt POLSKI, tani, prosty, trwaly i przyjemny w eksploatacji.
zakupilem swiatla do jazdy dziennej firmy WESEM typ HM4, wersja okragla na zarowke p21w. koszt lampy to 40zl/szt, jest rowniez dostepna wersja led, ale cena to 150zl/szt
wstawilem je w miejsce halogenow, ktorych praktycznie nie uzywalem.
ponizej zdjecia w galerii "roboczej" wersji mocowan oraz wyciecia w kratce (mialem jedna kratke na zbyciu dlatego nie staralem sie ladnie jej przycinac i obrobic). dodatkowo trzeba troszke przyciac zderzak w okolicach mocowan halogenow gdyz wesemy maja 80mm srednicy.
po zlozeniu wszystkiego wyglada jak oryginal, zadnych paskow led, czy innych glupich patentow, nic nie odstaje wszystko jakby z fabryki wyjechalo.
wykorzystalem przewody od halogenow i dorobilem wtyczki - zwykle wsuwki, w przelaczniku swiatel przelozylem pin z HL na TFL i wszystko dziala zgodnie z prawem.
gdyby zarowka sie spalila to wymiana kosztuje mnie gora 1zl za sztuke czego nie mozna powiedziec o paskach LED bo zgodnie z prawem, gdy jedna dioda sie spali to trzeba caly pasek wymieniac, a chinczyka pewnie nie da sie naprawic.
koszt robocizny jest znikomy: 4 wsuwki elektryczne, koszulka termokurczliwa, tasma montazowa perforowana - calosc materialow ~10zl
calkowity koszt: 2x40+10+koszt wysylki 16zl = 106zl. czas roboty sobie rozlozylem, na spokonie w ciagu 2 popoludni zrobilem mocowania, a trzeciego dnia zamontowalem wszystko do auta.
niestety nie udalo mi sie uchwycic auta z zamontowanymi gdyz kobieta mi pojechala nim do siebie do domu
GALERIA ZDJEC WESEM
polecam wszystkim i wspierajcie polskie produkty
zakupilem swiatla do jazdy dziennej firmy WESEM typ HM4, wersja okragla na zarowke p21w. koszt lampy to 40zl/szt, jest rowniez dostepna wersja led, ale cena to 150zl/szt
wstawilem je w miejsce halogenow, ktorych praktycznie nie uzywalem.
ponizej zdjecia w galerii "roboczej" wersji mocowan oraz wyciecia w kratce (mialem jedna kratke na zbyciu dlatego nie staralem sie ladnie jej przycinac i obrobic). dodatkowo trzeba troszke przyciac zderzak w okolicach mocowan halogenow gdyz wesemy maja 80mm srednicy.
po zlozeniu wszystkiego wyglada jak oryginal, zadnych paskow led, czy innych glupich patentow, nic nie odstaje wszystko jakby z fabryki wyjechalo.
wykorzystalem przewody od halogenow i dorobilem wtyczki - zwykle wsuwki, w przelaczniku swiatel przelozylem pin z HL na TFL i wszystko dziala zgodnie z prawem.
gdyby zarowka sie spalila to wymiana kosztuje mnie gora 1zl za sztuke czego nie mozna powiedziec o paskach LED bo zgodnie z prawem, gdy jedna dioda sie spali to trzeba caly pasek wymieniac, a chinczyka pewnie nie da sie naprawic.
koszt robocizny jest znikomy: 4 wsuwki elektryczne, koszulka termokurczliwa, tasma montazowa perforowana - calosc materialow ~10zl
calkowity koszt: 2x40+10+koszt wysylki 16zl = 106zl. czas roboty sobie rozlozylem, na spokonie w ciagu 2 popoludni zrobilem mocowania, a trzeciego dnia zamontowalem wszystko do auta.
niestety nie udalo mi sie uchwycic auta z zamontowanymi gdyz kobieta mi pojechala nim do siebie do domu
GALERIA ZDJEC WESEM
polecam wszystkim i wspierajcie polskie produkty
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2014, 10:05 przez _Marek_, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- zapomnialemm
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 cze 2011, 21:32
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- zapomnialemm
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 22 cze 2011, 21:32
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
No przecież wiem myslałeś, że nie ?mwx pisze:RomanS, są po prostu kratki przygotowane od zera przez Chińczyka, tak żeby wywalić oryginalne kratki i wsadzić LEDy w miejsce halogenów razem z nowymi, nieoryginalnymi kratkami.
Nie jest tak, że do polifta ktoś wetknął przedliftowe - tak się nie da.
Do Twojego półlifta też może takie będą.
Chodzi o to, że w efekcie wygląda to jak przedliftowe czyli z wgłębionym gniazdem na lampę. Lampy mocowane są rozumiem do kratki a nie do zderzaka ? (tego bym nie chciał pamietając ile razy kupowałem lampy p-mgielne do Golfa3 bo komus były potrzebne ).
Oczywiscie przyjmuję, że jest rozwiazanie,
W czasach gdy ja kombinowałem okragłe lampy (zdaje się te same, co na fotce, NCSS?) do półlifta jakoś takiego chińczyka nie trafiłem do mojego auta. W efekcie wyciąłem okrągłe otwory w moich kratkach, lampy zamocowałem do belki podzderzakowej. Żeby było ładnie, dokładnie, równiutko i w ogóle , to kosztowało mnie tyle czasu i dłubania, ze drugi raz nie wiem czy by mi się chciało
Części samochodowe online - Motostacja pl
Witam. JA przerobiłem bardzo szybko oryginalne halogeny na led DRL... Mianowicie kupiłem zestaw okrągłych led DRL Chińczyków 4x1W led
i w oryginalnych halogenach polift wyciągnąłem odbłyśnik i w jego miejsce idealnie pasowały moje lampy do jazdy dziennej... Zabezpieczyłem je od środka klejem na gorąco , aby nie latały i już.
Jeszcze tylko muszę wypolerować szkło halogenu, bo troszkę za piaskowane ,ale normalnie homologacje przez szybkę widać...
i w oryginalnych halogenach polift wyciągnąłem odbłyśnik i w jego miejsce idealnie pasowały moje lampy do jazdy dziennej... Zabezpieczyłem je od środka klejem na gorąco , aby nie latały i już.
Jeszcze tylko muszę wypolerować szkło halogenu, bo troszkę za piaskowane ,ale normalnie homologacje przez szybkę widać...
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
W kwestii homologacji to nie musisz się starać bo i tak dupaboluss pisze:
Jeszcze tylko muszę wypolerować szkło halogenu, bo troszkę za piaskowane ,ale normalnie homologacje przez szybkę widać...
W tej chwili masz na każdej lampie po 2 różne oznaczenia homologacji: na zewnętrznej szybie jako przeciwmgielne i na wewnętrznej jako dzienne.
W praktyce nie masz żadnej bo obie lampy uległy przeróbce: przeciwmgielna- wiadomo co usunąłeś, a dzienna bo jej homologacja nie obejmuje umieszczenia jej wewnatrz innej lampy i poprzedzenia dodatkową (skośną) szybą.
A z praktyki to wydaje mi się, ze ten układ dość szybko się zagotuje od ciepła. Sam mam zamontowane podobne lampy ( ta sama moc ale lampa trochę większej średnicy, w obudowie metalowej- jakiś stop aluminium i z wywietrznikami na tylnej ściance). Czyli wersja jakby bliżej +oryginału". I musze przyznać, że grzeje to się nieźle mimo chłodzenia ze wszystkich stron, co spowodowało juz lekkie zszarzenie lamp. W tym przypadku mamy tę samą moc zamknietą w mniejszej plastikowej obudowi, szczelnej, bez wywietrznika. Dodatkowo poprzedzone z przodu jeszcze szybą halogenu a z tyłu ? No chyba też dołożysz tylną obudowę ? Czy pozostawisz tak rozbebeszone ?
Części samochodowe online - Motostacja pl
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga