Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania-wibracje na nadwoziu
Autor Wiadomość
mat695 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-07, 11:33   

Jak tak będzie to nawet pojadę do tej centrali odebrać osobiście :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3819
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-12-07, 11:35   

Później napisz jak jest wykonany ten wał :) .
 
 
mat695 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-07, 11:38   

Porobię zdjęcia i jak będą jakieś numery na poszczególnych częściach to też pospisuje, może się przyda w przyszłości komuś, oby już nie mi :D
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tobi71 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CANA
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 142
Skąd: Emden
Wysłany: 2017-12-07, 12:20   

W moim przypadku brakuje tego wału, wiec muszę isc dalej i kombinować co innego.

[ Dodano: 2017-12-07, 12:23 ]
Dziś wymieniam gumy stabilizatora, stabilizatory, jutro drążki kierownicze i końcówki drążków. Moze nic to nie zmieni ale bede przekonany ze to nie to.
_________________

 
 
mac190 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-07, 20:30   

Ja sie sam zastanawiałem czy nie maglownica ale czy wtedy to by nie było tylko na kierownicy? mechanik mi powiedział, że mam tam lekki luz....
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3819
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-12-07, 20:32   

Luz jest na zgaszonym silniku, ale po odpaleniu powinno być sztywno.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mac190 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 38
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-07, 21:32   

u mnie dalej taki leciutki luz jest, ale jak mam objawi takie jak u Ciebie, a Ty masz sztywno to raczej nie to...
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3819
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-12-07, 21:43   

Mam sztywno, bo sprawdzałem to kilka razy na stacji diagnostycznej i u swojego mechanika. Czekam co wyniknie z tym wałem <mysli> .
  
 
 
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 18
Skąd: OK
Wysłany: 2017-12-08, 08:57   

Sprawdzał ktoś z Was luzy flanszy skrzyni biegów? Dokładnie prawa strona.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat695 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-08, 09:00   

Masz na myśli przeguby wewnętrzne? Pisałem 10 stron temu, że wymieniłem :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3819
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-12-08, 09:35   

Flansza to wałek, do którego przykręca się przegub wewnętrzny. Na prawej zawsze będzie minimalny luz, ponieważ jest bardzo krótka i mocowana jest jedną stroną w dyfrze i podparta tylko na uszczelniaczu.
 
 
tobi71 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CANA
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 142
Skąd: Emden
Wysłany: 2017-12-08, 12:06   

U mnie przy multitronicu jest wiekszy luz z prawej jak z lewej strony. Przeguby nowe a luz na flanszy został stary. :[

[ Dodano: 2017-12-08, 12:08 ]
Wydaje mi sie że długość polosi jest identyczna z lewej jak i z prawej strony.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 18
Skąd: OK
Wysłany: 2017-12-08, 12:15   

Mam na myśli ten wałek ;) Przegub wymieniałem bo też miał luz.
Prawa flansza ma u mnie znaczny luz, to na nią padło pierwsze podejrzenie gdy zaczął się problem drgań. Później oglądał to spec od ASB, stwierdził, że jest w normie.

Jaki jest tam dopuszczalny luz osiowy/promieniowy i jak można się go pozbyć?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3819
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-12-08, 12:26   

W tiptroniku półosie są różnej długości. Różnica to kilka centymetrów, ale jednak :) . Jeśli gościu od automatów mówi, że luz jest w normie, to odpuść temat <okok> . Też jest u mnie luz i tak ma być, ponieważ tak jest zbudowane wyjście na prawą półoś.

mat695, wiadomo gdzie jest już wał?
  
 
 
mat695 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 183
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-08, 18:43   

Wiadomo, że o północy wyjechał gdzieś tam z jakiegoś Adolfina. Od tamtej pory słuch zaginął ;)

Capture.JPG
Plik ściągnięto 14 raz(y) 47,67 KB

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: