Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Drgania-wibracje na nadwoziu
Autor Wiadomość
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-07, 11:33   

Jak tak będzie to nawet pojadę do tej centrali odebrać osobiście :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 290 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4808
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-07, 11:35   

Później napisz jak jest wykonany ten wał :) .
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-07, 11:38   

Porobię zdjęcia i jak będą jakieś numery na poszczególnych częściach to też pospisuje, może się przyda w przyszłości komuś, oby już nie mi :D
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
tobi71 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CANA
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 265
Skąd: Emden
Wysłany: 2017-12-07, 12:20   

W moim przypadku brakuje tego wału, wiec muszę isc dalej i kombinować co innego.

[ Dodano: 2017-12-07, 12:23 ]
Dziś wymieniam gumy stabilizatora, stabilizatory, jutro drążki kierownicze i końcówki drążków. Moze nic to nie zmieni ale bede przekonany ze to nie to.
_________________

 
 
mac190 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-07, 20:30   

Ja sie sam zastanawiałem czy nie maglownica ale czy wtedy to by nie było tylko na kierownicy? mechanik mi powiedział, że mam tam lekki luz....
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 290 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4808
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-07, 20:32   

Luz jest na zgaszonym silniku, ale po odpaleniu powinno być sztywno.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mac190 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciej
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 60
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-12-07, 21:32   

u mnie dalej taki leciutki luz jest, ale jak mam objawi takie jak u Ciebie, a Ty masz sztywno to raczej nie to...
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 290 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4808
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-07, 21:43   

Mam sztywno, bo sprawdzałem to kilka razy na stacji diagnostycznej i u swojego mechanika. Czekam co wyniknie z tym wałem <mysli> .
 
 
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: OK
Wysłany: 2017-12-08, 08:57   

Sprawdzał ktoś z Was luzy flanszy skrzyni biegów? Dokładnie prawa strona.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-08, 09:00   

Masz na myśli przeguby wewnętrzne? Pisałem 10 stron temu, że wymieniłem :)
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 290 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4808
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-08, 09:35   

Flansza to wałek, do którego przykręca się przegub wewnętrzny. Na prawej zawsze będzie minimalny luz, ponieważ jest bardzo krótka i mocowana jest jedną stroną w dyfrze i podparta tylko na uszczelniaczu.
 
 
tobi71 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2010
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CANA
Imię: Bogdan
Dołączył: 27 Lis 2015
Posty: 265
Skąd: Emden
Wysłany: 2017-12-08, 12:06   

U mnie przy multitronicu jest wiekszy luz z prawej jak z lewej strony. Przeguby nowe a luz na flanszy został stary. :[

[ Dodano: 2017-12-08, 12:08 ]
Wydaje mi sie że długość polosi jest identyczna z lewej jak i z prawej strony.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Gaszka 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BPP
Imię: Robert
Wiek: 29
Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: OK
Wysłany: 2017-12-08, 12:15   

Mam na myśli ten wałek ;) Przegub wymieniałem bo też miał luz.
Prawa flansza ma u mnie znaczny luz, to na nią padło pierwsze podejrzenie gdy zaczął się problem drgań. Później oglądał to spec od ASB, stwierdził, że jest w normie.

Jaki jest tam dopuszczalny luz osiowy/promieniowy i jak można się go pozbyć?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 290 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 4808
Skąd: Nowy Tomyśl

Wysłany: 2017-12-08, 12:26   

W tiptroniku półosie są różnej długości. Różnica to kilka centymetrów, ale jednak :) . Jeśli gościu od automatów mówi, że luz jest w normie, to odpuść temat <okok> . Też jest u mnie luz i tak ma być, ponieważ tak jest zbudowane wyjście na prawą półoś.

mat695, wiadomo gdzie jest już wał?
 
 
mat695 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDW
Imię: Mateusz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Sty 2017
Posty: 282
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-12-08, 18:43   

Wiadomo, że o północy wyjechał gdzieś tam z jakiegoś Adolfina. Od tamtej pory słuch zaginął ;)

Capture.JPG
Plik ściągnięto 15 raz(y) 47,67 KB

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: