[A6 C7 ALL] Ciekawe kodowania
- Andrek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 174
- Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
8. Aktywacja opuszczania prawego lusterka przy jeździe wstecz
When reverse gear is selected, the passenger door mirror dips to show the kerb if the mirror control knob is set to the passenger door mirror position. When driving forwards and exceeding 5mph or when switching off the car, the passenger mirror returns to its original position. If the position of the mirror is changed when dipped, this change is remembered the next time the mirror dips.
[Select]
[52 - Door Elect, Pass]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on Byte 4 (5th one along from the left)
Set Bit 2 to "on"
[Do It!]
Zrobiłem lusterko się opuszcza
When reverse gear is selected, the passenger door mirror dips to show the kerb if the mirror control knob is set to the passenger door mirror position. When driving forwards and exceeding 5mph or when switching off the car, the passenger mirror returns to its original position. If the position of the mirror is changed when dipped, this change is remembered the next time the mirror dips.
[Select]
[52 - Door Elect, Pass]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on Byte 4 (5th one along from the left)
Set Bit 2 to "on"
[Do It!]
Zrobiłem lusterko się opuszcza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2013, 11:46
- Lokalizacja: Tuchola
Witam mam pytanie odnośnie zamykania pokrywy bagażnika z pilota i przycisku na boczku drzwi kierowcy. Wszystko udało się zakodować ale przestała podnosić się roleta przy otwarciu klapy? Wie ktoś co źle zrobiłem? :D
[ Dodano: 2017-12-09, 14:41 ]
Nieaktualne wszystko wróciło do normy roletka się otwiera
[ Dodano: 2017-12-09, 14:41 ]
Nieaktualne wszystko wróciło do normy roletka się otwiera
Faktycznie komunikat mówi mi obecnie, że muszą być zapięte pasy i włączony silnik, żeby funkcja działała, ale na pewno jakoś się da to ominąć. Jechałem ostatnio Q2 i było to domyślnie włączone.Andrek pisze:Wydaje mi się, że nie da rady na stałe włączyć jest to też zależne np. od zapiętych pasów.@rtur pisze:1) Czy ktoś się orientuje jak uzyskać efekt stale włączonego hill holdera (skrzynia manualna)? Zawsze po włączeniu silnika muszę to wciskać...
Spróbowałem ponownie, ale niestety bez rezultatu, Trudno. To nie jest takie istotne.Andrek pisze:Tak... mi zadziałało, może coś źle zrobiłeś ja ustawiłem wartość na 100 i jest ok... fajny efekt. Tylko musisz wiedzieć, że to nie tylko brak ściemniania przy kierunku, ale jak włączą się światła mijania to DRL też świeci pełną mocą.... mi się to podoba chociaż nie jest to zgodne z prawem (coś gdzieś o tym czytałem) i można zostać ukaranym mandatem.@rtur pisze:2) Czy komuś zadziałało to kodowanie poniżej? Zrobiłem jak w instrukcji, ale bez rezultatu.
Spróbuj jeszcze raz.
U mnie oryginalną wartością wpisaną było 26, a i tak - niezależenie od tego co wpisywałem - DRL gasły całkiem przy działahjącym kierunku. Natomiast przy włączonych światłach mijania DRL bledną (do tych 26 jak podejrzewam).
Nie wiem, gdzie to przestawić w VCDS, ale dla mnie to zaleta. Wolę wcześniej niż za późno mieć włączone światła mijania...Andrek pisze:
Zauważyłem też, że u mnie szybko włączają się xenony w automacie a w ustawieniach włączania automatycznego oświetlenia mam na "późno"....
@rtur
jest 245 KM i 372 Nm
jest 245 KM i 372 Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 14 wrz 2017, 19:28
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie wiem, gdzie to przestawić w VCDS, ale dla mnie to zaleta. Wolę wcześniej niż za późno mieć włączone światła mijania...[/quote]Andrek pisze:
Zauważyłem też, że u mnie szybko włączają się xenony w automacie a w ustawieniach włączania automatycznego oświetlenia mam na "późno"....
To w ustawieniach MMI zmienisz, nie w VCDS.
Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem. Widzisz taką formatkę jak w linku poniżej?
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 8909901503
Jeśli tak, to piszą, że trzeba przejść do Byte 1 i tam przestawić.
Ewentualnie spróbuj zamiast CODING użyć ADAPTATION i na rozwijanej liście znaleźć DEACIVATE SEAT BELT WARNING.
Nie pamiętam dokładnie jakim sposobem to robiłem u siebie, ale zadziałało bez problemu.
https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q= ... 8909901503
Jeśli tak, to piszą, że trzeba przejść do Byte 1 i tam przestawić.
Ewentualnie spróbuj zamiast CODING użyć ADAPTATION i na rozwijanej liście znaleźć DEACIVATE SEAT BELT WARNING.
Nie pamiętam dokładnie jakim sposobem to robiłem u siebie, ale zadziałało bez problemu.
@rtur
jest 245 KM i 372 Nm
jest 245 KM i 372 Nm
- Andrek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 174
- Rejestracja: 28 paź 2017, 17:17
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Witam
Czy ktoś wie o co chodzi w tych kodowaniach :
12. Próg prędkości dla High Beam Assist
Changing the threshold speed at which High Beam Assist activates
[Select]
[20 - High Beam Assist]
[Adaptation - 10]
From the drop-down menu, select "High Beam Speed Threshold"
In the third entry box down on the left, enter the speed to set the threshold to in KM/h (eg 40)
Press save
Press "Done, Go Back"
Close VCDS and reboot your MMI as detailed in step 5 above
14. Opcja Trybu podróży dla reflektorów w MMI
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on byte 4 and enable bit 6
[Do It!]
Czy ktoś wie o co chodzi w tych kodowaniach :
12. Próg prędkości dla High Beam Assist
Changing the threshold speed at which High Beam Assist activates
[Select]
[20 - High Beam Assist]
[Adaptation - 10]
From the drop-down menu, select "High Beam Speed Threshold"
In the third entry box down on the left, enter the speed to set the threshold to in KM/h (eg 40)
Press save
Press "Done, Go Back"
Close VCDS and reboot your MMI as detailed in step 5 above
14. Opcja Trybu podróży dla reflektorów w MMI
[Select]
[09-Cent. Elect.]
[Coding - 07]
[Long Coding Helper]
Click on byte 4 and enable bit 6
[Do It!]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Pierwsze dotyczy zmiany granicy powyżej, której dostępny jest asystent świateł drogowych.
To drugie dotyczy zmiany świateł z ruchu prawostronnego na lewostronny i odwrotnie (zależy jakie są lampy). Dzięki temu nie trzeba zaklejać lamp, aby nie oślepiały. W każdej chwili możesz sobie to włączyć w MMI bez grzebania w VCDSIe.
To drugie dotyczy zmiany świateł z ruchu prawostronnego na lewostronny i odwrotnie (zależy jakie są lampy). Dzięki temu nie trzeba zaklejać lamp, aby nie oślepiały. W każdej chwili możesz sobie to włączyć w MMI bez grzebania w VCDSIe.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga