[ A6 C6] Wypalanie DPF
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
To wiem ale mi nie chodzi o to że chce sam sobie coś wymodzić tylko czy mogę jakoś sprawdzić czy mam coś dłubane z softem. Np. czy w blokach pomiarowych po usunięciu w sofcie DPF-a pojawiają się jakieś dane o ciśnieniu , czadzie itp. Czy są na stałe wbite jakieś wartości czy po porostu są tylko kreski ( brak danych)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 133
- Rejestracja: 04 cze 2009, 08:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Grójec
we wtorek będę miał czas to posiedzę z kompem przy aucie i zobaczę czy jakieś wartości pokazuje, tak na szybko tylko sprawdziłem czy mam jakieś błędy od DPFa skoro są odłączone wtyczki ale nic nie wykazuje. Nawet nie pokazuje mi żadnego błędu po tym jak zapaliła się kontrolka DPF i stracił moc. Dziwne to wszystko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 gru 2012, 22:58
- Lokalizacja: gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 gru 2012, 22:58
- Lokalizacja: gorzow
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Jak to nie rozpozna?ZelvaBOi pisze:Nie rozpoznasz. Na wyczucie to jest wtedy kiedy samoczynnie skocza lekko obroty - do ok 1800-2000 i spalanie wskoczy na jakies 20-23 litry. Niemniej teoretycznie auto nie powinno zaczac tego procesu ponizej 60 kmh...
W momencie wypalania pojawi się informacja o tym na FISie i do momentu kiedy nie zostanie ona zakończona, informacja o tym będzie się wyświetlała. Istotne jest aby nie przerywać wypalania, czyli pozwolić na zakończenie cyklu.
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Piter pisze, że pali się sam filtr, czyli nadal na podstawie tego nie da się rozpoznać procesu wypalania?piter-gorzow pisze:Witam... Dzisiaj znowu sie zapalilo... jak kupilem to autko ze dwa miesiace temu to byl komplet na desce... oddalem do serwisu i wszystlo dzialalo przez ok 3tkm do dzisiaj. Narazie pali sie sam filtr. Jak rozpoznac proces samoczynnego wypalania? Jezdze tylko po miescie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 gru 2012, 22:58
- Lokalizacja: gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 gru 2012, 22:58
- Lokalizacja: gorzow
- jacek528
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie - Żary
Wiem, wiem piter-gorzow Dlatego właśnie odniosłem się do Twojej wypowiedzi, że jest to natychmiast zauważalne. Może też jak wspomniano są jeszcze jakieś wcześniejsze tryby wypalania filtra, które mogą nie być zauważalne ... ale ciągle się czegoś nowego uczymy
Ja mam od dłuższego czasu spokój z DPFem i chwała mu za to, że się nie załącza
Ja przyznaje się, że nawet nie wiedziałem, że może tak się dziać bez informacji na FISie.
Ja mam od dłuższego czasu spokój z DPFem i chwała mu za to, że się nie załącza
Czasem można się pogubić ale dziękuje za mała dawkę wiedzy.ZelvaBOi pisze:Chodzilo mi o rozpoznanie wypalania jak kontrolka nie swieci - takie pytanie tez sie wczesniej pojawilo. To sie dogadalismy, hehe. Kazdy o czym innym
Ja przyznaje się, że nawet nie wiedziałem, że może tak się dziać bez informacji na FISie.
Panowie a jak mam same zera w bloku 104,3, wygląda jak by blok 104 był wogóle nie aktywny.
Po wejściu w temp spalin przed katalizatorem blok 102,1 pokazuje ok ale już temp przed DPFem MVB 102,2
kosmiczna temp -51.
Co myśleć,mam DPF czy nie
Dodam iż zauważyłem że oleju mi troszkę przybyło a wtryski mam ok.
Co o tym myśleć
Po wpisaniu kodu 10016 i kliknięciu "DO It" wyskoczył tylko komunikat "control module has accepted the login!" i nic nie zaczęło się dziać.
Po wejściu w temp spalin przed katalizatorem blok 102,1 pokazuje ok ale już temp przed DPFem MVB 102,2
kosmiczna temp -51.
Co myśleć,mam DPF czy nie
Dodam iż zauważyłem że oleju mi troszkę przybyło a wtryski mam ok.
Co o tym myśleć
Po wpisaniu kodu 10016 i kliknięciu "DO It" wyskoczył tylko komunikat "control module has accepted the login!" i nic nie zaczęło się dziać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 gru 2012, 22:58
- Lokalizacja: gorzow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 29 gru 2013, 14:19
- Lokalizacja: Częstochowa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga