jak wyciągnąć z auta plik "gateway confdata " ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1331
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
powiem Ci tak - dla własnego bezpieczeństwa warto przed jakąkolwiek operacją, gdzie potrzebny jest plik z gateway-a i jest on flashowany przez OBD - zdemontować, odczytać w progr., zapis na dysku i montujemy z powrotem. niektóre zegary idą kpl. po OBD, do niektórych potrzebny plik z jednego Gatewaya, do niektórych z obydwóch
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
wszystko pisze w procedurze FVDI
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
Re: jak wyciągnąć z auta plik "gateway confdata "
jak masz z pewnego źródła licznik to jedź do kogoś kto ma ori Odisa z kluczem i dostępem online i nie baw się w te fvidi. i żadnego pliku nie bedziesz potrzebował.przerabiałem to. szkoda życia na KOWALI lepiej jechać do prawdziwego mechanika.k4zy5i3k pisze:jak wyciągnąć z auta plik "gateway confdata " ? i czym ?:) gdyby ktoś mógł napisać mała instrukcję z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 22 mar 2019, 21:44 przez glowka123, łącznie zmieniany 1 raz.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7154
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Września
wymieniałem zegary w swojej C6 ( przedlift 2006 rok na zegary przedlift z końcówki 2007 ) i potrzebny był tylko eeprom gatewaya z mojego auta
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
W przedliftowych zegarach na przedliftowym gatewayu 26 pin to prostsze niż kodowanie jak się ma sprzęt.bendzji pisze:wymieniałem zegary w swojej C6 ( przedlift 2006 rok na zegary przedlift z końcówki 2007 ) i potrzebny był tylko eeprom gatewaya z mojego auta
Mody:
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
HBA
Lane assist
Klapa z pilota
Kodowania zegarow
VZE w trakcie
I cos bym pewnie jeszcze znalazl:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga