[ A6 C6] Diagnostyka pracy wtrysków
mat1324, dzięki za odpowiedź
W poniedziałek wlałam już właśnie Liqui Moli taki o jakim piszesz, jednak miałem pełen zbiornik jak już wyjdę do 1/4 to wleje nastepny. W weekend prawdopodobnie mam do zrobienia 600 km więc sprawdzę czy nastąpią jakiekolwiek zmiany.
W poniedziałek wlałam już właśnie Liqui Moli taki o jakim piszesz, jednak miałem pełen zbiornik jak już wyjdę do 1/4 to wleje nastepny. W weekend prawdopodobnie mam do zrobienia 600 km więc sprawdzę czy nastąpią jakiekolwiek zmiany.
100 C4 [AAR]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
A6 C4 [ABC]
A6 C5 [AKE]
A6 C6 [ASB]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sie 2018, 19:03
- Lokalizacja: Przasnysz
Witam.
Silnik bmk.
Prosze o ocene moich wtryskow. Jakos czas mialem wymieniane bo dymil na postoju i zawieszal sie przy odpalaniu. Teraz czasami przy wyprzedzaniu choc nie zawsze potrafi lekko przy Dymić.
Oto korekty
13 -0.47 -0.47 -0.56
14 0.52 0.38 0.61
72 0.0 0.0 0.0
73 8.0 14.0 8.0
74 2.0 4.0 2.0
75 20.0 4.0 2.0
76 8.0 26.0 22.0
77 4.0 6.0 2.0
Od 72 do 77 wszystko dodatnie.
Pozdrawiam.
Silnik bmk.
Prosze o ocene moich wtryskow. Jakos czas mialem wymieniane bo dymil na postoju i zawieszal sie przy odpalaniu. Teraz czasami przy wyprzedzaniu choc nie zawsze potrafi lekko przy Dymić.
Oto korekty
13 -0.47 -0.47 -0.56
14 0.52 0.38 0.61
72 0.0 0.0 0.0
73 8.0 14.0 8.0
74 2.0 4.0 2.0
75 20.0 4.0 2.0
76 8.0 26.0 22.0
77 4.0 6.0 2.0
Od 72 do 77 wszystko dodatnie.
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 sie 2018, 19:03
- Lokalizacja: Przasnysz
Mat1324
Dziękuję za odpowiedz. 😉
Zamówilem i tak juz LM do wtryskow. Wleje profilaktycznie.
Co do kopcenia. To jakieś sugestie co sprawdzic. Czy to normalne?
Czy może byc tez sytuacja ze caly tydzien żona dojeżdża c6 do pracy. Dość spokojna droga i krótka - 15min. Ja w weekend zawsze jade trochę dalej i nie ukrywam ze przez pierwsze wyprzedzenia widze w lusterku ze potrafi przy kopcic. Oczywiscie po dluzszej jezdzie to znika i jest ok... Nie wiem... cos sie wypala... Moj bmk jest fabrycznie bez dpf i po programie na 280.
Dziękuję za odpowiedz. 😉
Zamówilem i tak juz LM do wtryskow. Wleje profilaktycznie.
Co do kopcenia. To jakieś sugestie co sprawdzic. Czy to normalne?
Czy może byc tez sytuacja ze caly tydzien żona dojeżdża c6 do pracy. Dość spokojna droga i krótka - 15min. Ja w weekend zawsze jade trochę dalej i nie ukrywam ze przez pierwsze wyprzedzenia widze w lusterku ze potrafi przy kopcic. Oczywiscie po dluzszej jezdzie to znika i jest ok... Nie wiem... cos sie wypala... Moj bmk jest fabrycznie bez dpf i po programie na 280.
Witam po dłuższej nieobecności, zastosowałem dwie puszki specyfiku LM do czyszczenia i przejechane troszkę km
tak to wyglądało:
"2019-07-02, 17:42
Witam Panowie jestem nowy na forum co sądzicie o moich wtryskach ? 2.7 BPP
grupa 13 0.38/-0.09/-0.24
grupa 14 -0.42/-0.05/0.47
gruba 72 10.0/22.0/24.0
grupa 73 10.0/26.0/28.0
grupa 74 16.0/34.0/30.0
grupa 75 26.0/24.0/30.0
grupa 76 18.0/30.0/36.0
grupa 77 6.0/16.0/28.0
z góry dzięki "
a tak to wygląda teraz:
grupa 13 0.28/0.00/-0.19
grupa 14 -0.24/-0.00/0.14
gruba 72 10.0/22.0/28.0
grupa 73 10.0/24.0/28.0
grupa 74 22.0/32.0/30.0
grupa 75 20.0/24.0/32.0
grupa 76 16.0/26.0/32.0
grupa 77 8.0/16.0/22.0
nie wiele się zmieniło... co radzicie stosować jeszcze specyfik czy poprostu tak jezdzic jak jest??
tak to wyglądało:
"2019-07-02, 17:42
Witam Panowie jestem nowy na forum co sądzicie o moich wtryskach ? 2.7 BPP
grupa 13 0.38/-0.09/-0.24
grupa 14 -0.42/-0.05/0.47
gruba 72 10.0/22.0/24.0
grupa 73 10.0/26.0/28.0
grupa 74 16.0/34.0/30.0
grupa 75 26.0/24.0/30.0
grupa 76 18.0/30.0/36.0
grupa 77 6.0/16.0/28.0
z góry dzięki "
a tak to wygląda teraz:
grupa 13 0.28/0.00/-0.19
grupa 14 -0.24/-0.00/0.14
gruba 72 10.0/22.0/28.0
grupa 73 10.0/24.0/28.0
grupa 74 22.0/32.0/30.0
grupa 75 20.0/24.0/32.0
grupa 76 16.0/26.0/32.0
grupa 77 8.0/16.0/22.0
nie wiele się zmieniło... co radzicie stosować jeszcze specyfik czy poprostu tak jezdzic jak jest??
A6 C6 2.7 BPP Quattro TIP na lekkim modzie
224KM 474 NM
224KM 474 NM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 25 mar 2013, 21:53
- Lokalizacja: Zamdziszew
Witam oto logi z mojego samochodu, A6 C6 silnik 3.0Tdi 2006r., silnik ASB 233KM:
Screen z biegu jałowego, bloki 13 i 14, na rozgrzanym silniku:
Screen z biegu jałowego, bloki 72, 73, 74, 75, 76, 77:
Silnik na ciepłym czasem nie chce zapalić, trzeba kręcić z 30-40 sekund, czasem nawet po minucie nie chce załapać, czy korekcja na 6 cylindrze i stan wtrysku na 6 cylindrze może mieć znaczenie?
Dodam, że na zimnym pali praktycznie idealnie, zawsze po 2-3 sekundach łapie i pracuje jak trzeba, tylko przez 2-3 sekundy słychać jak szeleści łańcuch rozrządu, ale poza tym jest ok. nie ma falowania obrotów, nie ma spadku mocy.
Jedynie na ciepłym, kiedy zgasimy i poczekamy ok. 15 minut bardzo ciężko pali, trzeba kręcić 30-60 sekund..., jak wspomniałem powyżej
Jak wygląda stan wtrysków według logów?
Screen z biegu jałowego, bloki 13 i 14, na rozgrzanym silniku:
Screen z biegu jałowego, bloki 72, 73, 74, 75, 76, 77:
Silnik na ciepłym czasem nie chce zapalić, trzeba kręcić z 30-40 sekund, czasem nawet po minucie nie chce załapać, czy korekcja na 6 cylindrze i stan wtrysku na 6 cylindrze może mieć znaczenie?
Dodam, że na zimnym pali praktycznie idealnie, zawsze po 2-3 sekundach łapie i pracuje jak trzeba, tylko przez 2-3 sekundy słychać jak szeleści łańcuch rozrządu, ale poza tym jest ok. nie ma falowania obrotów, nie ma spadku mocy.
Jedynie na ciepłym, kiedy zgasimy i poczekamy ok. 15 minut bardzo ciężko pali, trzeba kręcić 30-60 sekund..., jak wspomniałem powyżej
Jak wygląda stan wtrysków według logów?
Ostatnio zmieniony 22 paź 2019, 17:09 przez andrev2222, łącznie zmieniany 1 raz.
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Paliwa Premium, to nie jest ściema, tylko ściemą jest błędne przekonanie o nich użytkowników.koksie pisze:Czyli to „lepsze” paliwo to jedna wielka ściema??
Powszechnym np. jest myślenie, że Pb98 daje więcej mocy i faktycznie daje, ale:
- w testach laboratoryjnych wykazano, że przyrost mocy wynosi w granicach 1,5 - 4,5% (odczujesz różnicę tego rzędu?) i nie jest to spowodowane większą liczbą oktanową, bo ona nie ma z tym nic wspólnego - to odporność na spalanie stukowe, tylko troszkę wyższą kalorycznością zastosowanych dodatków.
Ludzie myślą, że na paliwie premium będzie niższe spalanie i tu wyjdzie oszczędność. Też prawda, ale tylko pół. W praktyce na takim paliwie osiągniesz 1-2% oszczędności zużycia, tylko co to za oszczędność, skoro za każdy litr zapłacisz 5-7% więcej?
Paliwa premium charakteryzują się głównie większą czystością, co w praktyce, wpływa tylko na żywotność silnika i czystość spalin, więc zwłaszcza ta ostatnia cecha, wg. mnie, powinna powodować niższą cenę jednostkową na stacji, skoro i tak 3/4 ceny paliwa wiadomo gdzie idzie. Po prostu powinny być za to paliwo niższe opłaty.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 06 lut 2019, 20:33
- Imię: Dariusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Szczecin
Witam,
rowniez poprosze o ocene moich wtryskiwaczy
Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
0.38 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
19:51:09 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
rowniez poprosze o ocene moich wtryskiwaczy
Group 013: Idle Stabilization Cyl. 1-3 (Injection Quantity Deviation)
0.38 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
Group 014: Idle Stabilization Cyl. 4-6 (Injection Quantity Deviation)
0.05 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
-0.09 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5
6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6
0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
8.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
19:51:09 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3
4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1
20.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2
14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3
dziekuje za wszelkie odpowiedzi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
6 tam jest jakiś problem może podkładka może wtrysk,andrev2222 pisze:Witam oto logi z mojego samochodu, A6 C6 silnik 3.0Tdi 2006r., silnik ASB 233KM:
Screen z biegu jałowego, bloki 13 i 14, na rozgrzanym silniku:
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/6aa7fa678036.jpg]Obrazek[/url]
Screen z biegu jałowego, bloki 72, 73, 74, 75, 76, 77:
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/f04fffeb5c31.jpg]Obrazek[/url]
[url=https://naforum.zapodaj.net/thumbs/b8769dd111e5.jpg]Obrazek[/url]
Silnik na ciepłym czasem nie chce zapalić, trzeba kręcić z 30-40 sekund, czasem nawet po minucie nie chce załapać, czy korekcja na 6 cylindrze i stan wtrysku na 6 cylindrze może mieć znaczenie?
Dodam, że na zimnym pali praktycznie idealnie, zawsze po 2-3 sekundach łapie i pracuje jak trzeba, tylko przez 2-3 sekundy słychać jak szeleści łańcuch rozrządu, ale poza tym jest ok. nie ma falowania obrotów, nie ma spadku mocy.
Jedynie na ciepłym, kiedy zgasimy i poczekamy ok. 15 minut bardzo ciężko pali, trzeba kręcić 30-60 sekund..., jak wspomniałem powyżej
Jak wygląda stan wtrysków według logów?
zrób próbę przelewowa ale wcześniej zaloguj jak budowane jest ciśnienie na szynie.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga