Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie powietrze w zbiorniczku wyrównawczym
Autor Wiadomość
Adik96 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-05-07, 16:09   Ciśnienie powietrze w zbiorniczku wyrównawczym

Witam mam zamiar zakupić taki pojazd ale przy uzgodnieniu ceny zaobserwowałem ciśnienie i tak jakby powietrze jak wylatuje z węża " taki cienki " powietrze a raz płyn.
Ciśnienie jest tak duże że po okręceniu korka do połowy robi się fontanna do góry" nie ma nic w zbiorniczku oleju i innych syfów"


Dodatkowo przy odpaleniu poszło trochę wody z wydechu ( ponoć samochód nie ruszany przez 4 miesiące w autokomisie




Zdjęcie poglądowe z którego węza do zbiorniczka leci powietrze

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 242 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3898
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-05-07, 16:17   

Możliwe, że jest uszkodzona uszczelka pod głowicą pomiędzy cylindrem a kanałem wodnym.
 
 
Krix0 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Artur
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 251
Skąd: KGR
Wysłany: 2017-05-07, 16:23   

To co zaznaczyłem to powrót płynu chłodniczego zbiornika.
Naturalne jest ze gdy odkręcić zbiorniczek z płynem gdy auto jest zagrzane będzie kipiec i można się poparzyc.
Woda z tłumika to to samo, różnica temperatur sprawia skraplanie się w wydechu resztek, ale większość tej wody to poprostu zjawisko indukcji.
_________________
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Adik96 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 07 Maj 2017
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-05-07, 16:24   

Nawet na zakręconym zbiorniczku widać jak leci powietrze.

Ojciec ma taką samą ale 2.4 benz i nie ma czegoś takiego własnie ( obserowaliśmy obie )






a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V
 
 
Krix0 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Artur
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 251
Skąd: KGR
Wysłany: 2017-05-07, 16:29   

Adik96 napisał/a:
a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V


Jeśli była by to uszczelka, to w tym wypadku tylko z przetarcia na zaworze spalin czyli po odkręceniu zbiorniczka powinieneś czuć spaliny, bo to one robiły by to ciśnienie w obiegu plynu
_________________
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)
 
 
sawiksaw 


Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: MAREK
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Sty 2017
Posty: 259
Skąd: pabianice
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-05-08, 20:43   

żeby było czuć spaliny w zbiorniczku to by tej uszczelki nie mogło by być wcale :)
kolego adik - jak ci opusci na wymianę silnika to możesz brać
nie mniej jednak niż 2-3 k
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 221
Skąd: poznań
Wysłany: 2017-10-07, 19:44   

Krix0 napisał/a:
Adik96 napisał/a:
a jak upewnić się to uszczelka - auto jest bardzo ładne a oglądałem ich sporo ale jeżeli wyjdzie głowica nie chce władować się w remont silnika który za pewnie nie jest aż taki tani wkońcu silnik V


Jeśli była by to uszczelka, to w tym wypadku tylko z przetarcia na zaworze spalin czyli po odkręceniu zbiorniczka powinieneś czuć spaliny, bo to one robiły by to ciśnienie w obiegu plynu

u siebie też zaobserwowałem że do zbiorniczka wraca płyn z pęcherzykami
O który zawór spalin chodzi ?? EGR ??
generalnie silnik działa bez żadnych zastrzeżeń , nie grzeje się (czasami w ogromnych korkach w super upałach )
Dodatkowo nie wiem czy ma to związek ale w płynie chłodzącym jest sporo rdzy .
Raczej napewno jest to rdza , ma kolor wybitnie rudy i jak gdzieś kapnie zostawia rude plamy po wyschnięciu
Płukałem już układ i octem i chemikaliami ale to nie pomaga - nowa rdza zawsze po jakimś czasie się pojawia
Mi się już pomysły kończą . Może wam coś przyjdzie do głowy
Jeszcze pytanie do właścicieli V 6tek - czy u was po jeździe górny wąż do chłodnicy da się ścisnąć palcami ?? czy jest dosyć twardy ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: