Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[CGQB 3.0 313 KM] Turbiny w 3.0 BiTDI
Autor Wiadomość
dokininik121 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dominik
Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Płońsk
Wysłany: 2018-12-01, 13:47   [CGQB 3.0 313 KM] Turbiny w 3.0 BiTDI

Witam

Panowie mam pytanko czy u was też przy obrotach 3500 tys + ewidentnie słychać trubinę? Chciałem kontrolnie ja sprawdzić i czuć ewidentnie juz niewielki luz. Do mniejszej turbiny się jednak nie dostałem (brak czasu). Znajomy mechanik mówił, że taki luz może występować i nie warto się nim jeszcze przejmować stąd mój post.
Dodam, że autko ma 108 000 km i nabyłem je 3 msc temu. W historii było, że poprzedni właściciel zmieniał olej co 20 tkm ja robię to co 15 tkm i po jeździ obowiązkowe studzenie.
Czy w bi-turbo jest jakiś problem z turbinami, że padają.
Proszę o poradę.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
ozi_dafit 


Model: A6 C7
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Dawid
Dołączył: 17 Sie 2010
Posty: 77
Skąd: kielce
Wysłany: 2018-12-02, 14:47   

Luz to zbyt ogolnie powiedziane... luz osiowy czy poprzeczny? Poprzeczny jest w kazdej sprezarce. W CGQB raczej problemem bywaja padajace sterowniki geometrii malego turbo(wyciera się plastikowa przekładnia zębata). NIe bardzo tez wiem jak rozumiec ze slychac turbinę więc nie umiem się do tego odniesc.
 
 
Twórca 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017
Posty: 85
Skąd: ZGY
Wysłany: 2018-12-05, 00:53   

tak jak ozi pisze ...jestem po wymianie sterownika małej turbiny przy przebiegu ok 230k

co do 'słychalności" mowisz o takim fajnym świście pompowania? mam tak gdy na łopatkach sobie przeciągam biegami :)

jeśli masz ori przebieg to sraj się o rozrząd.... u mnie przy 120k był robiony
_________________
Zapraszam nad morze www.domki-pustkowo.pl
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
dokininik121 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dominik
Dołączył: 01 Gru 2018
Posty: 5
Skąd: Płońsk
Wysłany: Wczoraj 18:58   

Luz osiowy.
A u mnie bez wzgledu czy na lopatkach czy nie wystarczy ze podciagne go powyzej 4tys obrotow.
Jesli chodzi o rozrzad to jak narazie cisza i lepiej gdyby tak zostalo :)
Jaki byl koszt za rozrzad? Jakies powazne awarie Cie spotkaly czy tylko paliwo i zmiana oleju?:) Ja niestety walcze teraz ze stukaniem pneumatyki :[
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: