Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[CGLD 2.0 163 KM] 2.0 TDI CR Niskie ciśnienie oleju
Autor Wiadomość
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 449 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7766
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-03-27, 17:49   

Słupek to silnik bez osprzętu :) .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Misiek_kb89 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Kris
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 180
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-03-27, 18:07   

mat1324 napisał/a:
Słupek to silnik bez osprzętu :) .

Dzięki <rotfl>
 
 
sebastiann2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: RWD
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CGLD
Imię: Sebastian
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 9
Skąd: Świerklany
Wysłany: 2018-03-28, 00:38   

Znajomy nawet nie wiedział że ma takie niskie ciśnienie i nigdy nie zapaliła mu się kontrolka ale to z powodu że chłopak jeździ wolno a raczej normalnie bez żyłowania. Głównie miasto a autostrada to jedynie na wakacje i z normalną szybkością.
Dzisiaj jak swojego przegoniłem na autostradzie i potem jak temperatura oleju spadła z 120 st. na 90 st to miałem ciśnienie na jałowym 0.9 czyli ładnie. Ale to niestety na oleju 10W60. Olej nie spełnia normy na DPF. Ale lepsze takie rozwiązanie mi się wydaje niż zatarcie silnika a z moim stylem jazdy podejrzewam że i pół syntetyka bym wypalił w DPF <radocha> Przy 200 to tam chyba wszystko już czerwone.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 767
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2018-03-28, 05:54   

Wniosek jest prosty, tym silnikiem 200 km/h można tylko wyprzedzać, a do ciągłej jazdy z taką prędkością trzeba zmienić na 3.0 :>
_________________
Było przez 8 lat A6 C6 i nie może być nic innego niż A6 C7
 
 
sebastiann2 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: RWD
Rok: 2013
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CGLD
Imię: Sebastian
Dołączył: 23 Mar 2018
Posty: 9
Skąd: Świerklany
Wysłany: 2018-03-28, 16:11   

Prawdopodobnie wszystko na to wskazuje. Powoli zdjęcia i na otomoto
 
 
Misiek_kb89 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Imię: Kris
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 180
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-03-28, 16:20   

pan42 napisał/a:
Wniosek jest prosty, tym silnikiem 200 km/h można tylko wyprzedzać, a do ciągłej jazdy z taką prędkością trzeba zmienić na 3.0 :>
Albo przed zjazdem z autostrady chwile wcześniej zwolnić do 140 żeby olej się schłodził <radocha>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pephone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Przemek
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 26
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2018-05-15, 20:36   

nie wiem czy sobie poradziłeś z tym problemem, ale ja miałem identyczny problem w identycznych okolicznościach (pałowanie 180-200km/h)
https://www.a6klub.pl/a6-...nik-vt89971.htm

po wymianie hydropopychaczy "szklanek" problem komunikatu zniknął.
_________________
Pozdrawiam
Przemek
 
 
raverone74 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Piotr
Dołączył: 23 Lut 2017
Posty: 57
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-05-25, 22:46   

Dziwne przypadki.Ja mam 2.0 177KM CGLC i też go pałuje do 5tys obr czasami na zwykłych drogach żeby dynamicznie wyprzedzić.Na niemieckiej autostradzie 180-200km/h też norma i żadnych takich problemów.Oleju też nie dolewam.Olej zwykły jaki zalewa ASO VAG 5W30 Longlife III
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: