Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta
Autor Wiadomość
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-16, 09:37   [CGLC 2.0 177 KM] Drży wnętrze Auta

Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi a6 c7 . Zakupiłem ją 4 miesiące temu i od tamtego czasu zrobiłem około 9 tyś km. Jednak około 2 tygodnie temu kiedy wisiadłem z auta usłysząłem świrszczenie z maski. Podniosłem maske i świszczy chyba łożysko od alternatora. Czy to może byc wina tego lekkiego drżenia ? dodam , że gdy dotkne ten napinacz paska to lekko delikatnie się rusza. Drżenie auta dochodzi z prawej strony z tyłu na zimnym silniku i przy ruszaniu. Powyżej 60 km/h ustępuje. Do tego przy przyśpieszaniu słychać takie grzechotanie. Jak dodam gazu na postoju to też to słychac tylko ciszej.
A i jeżeli już załozyłem temat to spytam o stan Oleju w A6. Gdy zakupiłem miała full na bagnecie tym elektronicznym w MMI. Teraz po 9 tyś km jest mniej więcej połowa tego co była czy to źle ? Czy a6 w 2.0 Multitronicu pobierają olej ? i Ile znajduje się na tym bagnecie litr ? Samochód dobrze przyśpiesza , nie kopci. Przebieg to 110 tyś km.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 260
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2018-10-16, 13:51   

Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
Adrian1717M 


Model: A3 8P
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: Adrian
Wiek: 24
Dołączył: 26 Sty 2018
Posty: 9
Skąd: Mława
Wysłany: 2018-10-16, 17:38   

arczi0044 napisał/a:
Na początek sprawdził bym sprzęgiełko na alternatorze, a ten przebieg to potwierdzony? Trochę dziwne że coś siadło przy tak niskim przebiegu, a ubytek oleju to też dziwna sprawa.


Była w leasingu w Polsce. Jeździł nią lekrarz z Mińska. Dodam , że stała niestety ciągle na dworze więc może wilgoć ?

@Edit. Sytuacja opanowana. Winnemu była obudowa pod spodem ten " fartuch " Niestety jeden Nit się wypiął. Co do lekkiego popiskiwania pod maską to rozrząd. Tak jak przypuszczałem dostała sie wilgoć i piasek , którego niestety po zakupie usuwałem odkurzaczem... Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
UneeK 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 467
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2018-11-07, 19:34   

Na wskaźniku w MMI od min do max jest 1L oleju (chociaż instrukcja tego nie potwierdza).
  
 
 
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 260
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2018-11-07, 22:13   

Adrian1717M napisał/a:
Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)

<glupek> To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
danolek 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Dan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 119
Skąd: Belgia
Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2018-11-13, 01:44   

arczi0044 napisał/a:
Adrian1717M napisał/a:
Ale w serwisie mówili , że niby rozrząd jest na 210 tyś ale średnio wytrzymują 160. Były przypadki co wysiadały i przy 60 k km :)

<glupek> To chyba te przypadki gdzie przebieg był skorygowany o 200tys.km. do tyłu, rozrząd w tym silniku po 200tys. wygląda prawie jak nowy, zero luzów na rolkach.


tylko ze jesli pompa cieknie ( a to bardzo czeste w tych autach,wrecz standard) to leci na pasek. Ja mialem rozrzad wymieniany przez to przy 140 tys,a auto ma 100% pewny przebieg,bo jest kupione w tym samym salonie,w ktorym je serwisuje. I co powiesz,madralo? Poczytaj o cieknacych pompach wody w tych silnikach,zanim zaczniesz pisac bzdury.Rolki mozesz miec jak nowe i co z tego,jak masz pasek zezarty przez plyn chlodniczy,albo tak sliski ze przeskoczy?
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
arczi0044 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Artur
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 260
Skąd: Witkowo
Wysłany: 2018-11-13, 08:29   

Jeśli pompa cieknie (pojedyńcze przypadki) to chyba logiczne że trzeba ją wymienić. W 99% aut z tym silnikiem pompa wytrzymuje spokojnie 210tys. razem z rozrządem. Miałeś pecha że znalazłeś się w tym 1%,,, mądralo <luzik>
_________________
Prawo jest jak płot – żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: