Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 40TDI 204KM

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 20 wrz 2021, 13:12

ktosiek pisze:
15 wrz 2021, 23:17
Najprościej właśnie wsiąść do auta i ponaciskać nieco mocniej całą deskę od strony pasażera, obramowania zegarów nad kierownicą itp. Wszystko to są twarde plastiki i skrzypią/trzeszczą zarówno przy dotyku jak i podczas jazdy (bardziej przy cieple i zmianach temperatury).
zobacz jak skrzypi BMW, wydaje mi się że A6 za bardzo nie odstaje:
https://www.youtube.com/watch?v=SZFL7Vx ... nh&index=3

a tu lexus ls:
https://www.youtube.com/watch?v=JoQFlg_ ... ll&index=4

venom5555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 290
Rejestracja: 02 lis 2020, 11:12
Imię: Alex
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Polska

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: venom5555 » 20 wrz 2021, 14:18

Hej.
Znalazłem na jutubie gościa, który jeździ C8 ( jazdzacy smietnikiem ) ...powiedzcie - jest az tak źle z tymi autami ? To jest nie pierwszy raz kiedy spotykam się z tym, ze ludzie narzekają na te auta...
Na jego filmach widać jak mu się to auto pierdzieli - komunikaty uwalające samochód przed dalsza jazdą, kiepska jakość wykonania ( zreszta opisywałem to juz w modelu C7 w relacji z C5, które bije na łem C7 pod względem użycia plastików )
W ASO byłem kilka razy i kilka razy miałem przyjemność zasiąść za kierownicą tego modelu...

ktosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: ktosiek » 21 wrz 2021, 10:46

venom5555 pisze:
20 wrz 2021, 14:18
Hej.
Znalazłem na jutubie gościa, który jeździ C8 ( jazdzacy smietnikiem ) ...powiedzcie - jest az tak źle z tymi autami ? To jest nie pierwszy raz kiedy spotykam się z tym, ze ludzie narzekają na te auta...
Na jego filmach widać jak mu się to auto pierdzieli - komunikaty uwalające samochód przed dalsza jazdą, kiepska jakość wykonania ( zreszta opisywałem to juz w modelu C7 w relacji z C5, które bije na łem C7 pod względem użycia plastików )
W ASO byłem kilka razy i kilka razy miałem przyjemność zasiąść za kierownicą tego modelu...
Im więcej elektroniki, softu, tym częściej coś się zawiesi, pojawi się jakiś błąd...Ja na początku też miałem trochę problemów z kamerami 360, ale w serwisie to ogarnęli i od tej pory spokój. Też w pierwszych miesiącach zdarzyło mi się mieć błąd typu 'awaria skrzyni biegów - zaparkuj i skontaktuj się z serwisem' - ale to raz i już 2 lata temu. Ale takich ekstremów jak na tym filmiku to nie doświadczyłem (odpukać). A jakość plastików, spasowania to w każdej marce idzie w złym kierunku.

gromczas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 15 sie 2020, 21:44
Imię: marcin
Moje auto: Allroad C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: łódź

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: gromczas » 23 wrz 2021, 22:54

bulikingi pisze:
20 wrz 2021, 13:12
ktosiek pisze:
15 wrz 2021, 23:17
Najprościej właśnie wsiąść do auta i ponaciskać nieco mocniej całą deskę od strony pasażera, obramowania zegarów nad kierownicą itp. Wszystko to są twarde plastiki i skrzypią/trzeszczą zarówno przy dotyku jak i podczas jazdy (bardziej przy cieple i zmianach temperatury).
zobacz jak skrzypi BMW, wydaje mi się że A6 za bardzo nie odstaje:
https://www.youtube.com/watch?v=SZFL7Vx ... nh&index=3

a tu lexus ls:
https://www.youtube.com/watch?v=JoQFlg_ ... ll&index=4
Mało obiektywne to porównanie, bo BMW stoi w pełnym słońcu a takie nagrzane auto trzeszczy najbardziej. Lexus wiadomo, jest mega wykonany ale stoi pod dachem pewnie w klimatyzowanej hali.
Jeżdze c8 od roku i przez ten czas faktycznie stoczyłem walkę z panelem nad schowkiem, bo trzeszczał okrutnie. Po demontażu i podklejeniu go taśmami parcianymi jest cisza. Poza tym wymienili mi na gwarancji ładowarkę indukcyjną, co nic nie zmieniło, bo telefon się głównie grzeje a nie ładuje. Elektronika czasem wariuje i auto wywala błędy, np napędu czy systemu rozruchu ale nic za tym nie idzie i po ponownym odpaleniu, znikają.
Ja nie narzekam bo generalnie Allroad w roli szybkiego, rodzinnego kombi w trasę sprawdza się naprawdę dobrze.

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 24 wrz 2021, 09:26

gromczas pisze:
23 wrz 2021, 22:54
bulikingi pisze:
20 wrz 2021, 13:12
ktosiek pisze:
15 wrz 2021, 23:17
Najprościej właśnie wsiąść do auta i ponaciskać nieco mocniej całą deskę od strony pasażera, obramowania zegarów nad kierownicą itp. Wszystko to są twarde plastiki i skrzypią/trzeszczą zarówno przy dotyku jak i podczas jazdy (bardziej przy cieple i zmianach temperatury).
zobacz jak skrzypi BMW, wydaje mi się że A6 za bardzo nie odstaje:
https://www.youtube.com/watch?v=SZFL7Vx ... nh&index=3

a tu lexus ls:
https://www.youtube.com/watch?v=JoQFlg_ ... ll&index=4
Mało obiektywne to porównanie, bo BMW stoi w pełnym słońcu a takie nagrzane auto trzeszczy najbardziej. Lexus wiadomo, jest mega wykonany ale stoi pod dachem pewnie w klimatyzowanej hali.
Jeżdze c8 od roku i przez ten czas faktycznie stoczyłem walkę z panelem nad schowkiem, bo trzeszczał okrutnie. Po demontażu i podklejeniu go taśmami parcianymi jest cisza. Poza tym wymienili mi na gwarancji ładowarkę indukcyjną, co nic nie zmieniło, bo telefon się głównie grzeje a nie ładuje. Elektronika czasem wariuje i auto wywala błędy, np napędu czy systemu rozruchu ale nic za tym nie idzie i po ponownym odpaleniu, znikają.
Ja nie narzekam bo generalnie Allroad w roli szybkiego, rodzinnego kombi w trasę sprawdza się naprawdę dobrze.
skrzypi to BMW bardziej od A6, ostatnie zdanie w filmie mówi wszystko...
https://www.youtube.com/watch?v=MD2XKZ_ ... h&index=20

ktosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: ktosiek » 27 wrz 2021, 11:07

Ja wczoraj jechałem 13 godzin z Austrii i przyznam, że szału prawie dostałem z powodu trzeszczenia tej deski. Na większości dróg (autostrady) efekt podobny do plastikowej butelki w drzwiach, czyli takie delikatne, ale uporczywe jednostajne skrzypienie - głównie od strony pasażera, ale czasem i z tego fragmentu po lewej stronie od kierownicy. Chyba spróbuję pomęczyć serwis, niech coś tam podłożą (jakiś filc), bo nerwowo się wykończę :)

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 27 wrz 2021, 20:26

ktosiek pisze:
27 wrz 2021, 11:07
Chyba spróbuję pomęczyć serwis, niech coś tam podłożą (jakiś filc), bo nerwowo się wykończę :)
Miałem w X3 G01 sporadyczne trzaski z deski, tym bardziej było to denerwujące bo nie dało się tego zlokalizować. Na szczęście w mojej A6 jest cisza.

Mam pytanie odnośnie wyłączania silnika podczas jazdy, wie ktoś może od czego zależy czy silnik zgaśnie? Zauważyłem 3 różne sytuacje podczas puszczenia nogi z gazu - hamowanie silnikiem, żeglowanie? (obroty spadają trochę poniżej 1tys) i całkowite zgaszenie silnika. Czy poziom naładowania baterii ma wpływ jak system zareaguje? Jadąc ostatnio dłuższą trasę drogami szybkiego ruchu (ok 500km) w okolicach 120km/h ledwo udało mi się zejść do 4,9l a wydaje mi się, że ten silnik powinien spalić przynajmniej 0,5l mniej. Tak samo średnie spalanie z 10tys na poziomie 6,2l uważam za trochę duże.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: TomekC8 » 29 wrz 2021, 07:35

ktosiek pisze:
27 wrz 2021, 11:07
Ja wczoraj jechałem 13 godzin z Austrii i przyznam, że szału prawie dostałem z powodu trzeszczenia tej deski. Na większości dróg (autostrady) efekt podobny do plastikowej butelki w drzwiach, czyli takie delikatne, ale uporczywe jednostajne skrzypienie - głównie od strony pasażera, ale czasem i z tego fragmentu po lewej stronie od kierownicy. Chyba spróbuję pomęczyć serwis, niech coś tam podłożą (jakiś filc), bo nerwowo się wykończę :)
Dawno temu na 10 stronie forum wrzuciłem film z nagranym trzeszczeniem deski. Obejrzyj sobie. W serwisie z tym problemem byłem trzy razy. Za trzecim podejściem coś popodklejali i było jakiś czas dobrze. Ogólnie, to do dnia dzisiejszego jest dużo lepiej niż było. Niestety gdy w słoneczne dni deska się nagrzewa, to problem powraca.

Dodano po 2 minutach 20 sekundach:
bulikingi pisze:
27 wrz 2021, 20:26
ktosiek pisze:
27 wrz 2021, 11:07
Chyba spróbuję pomęczyć serwis, niech coś tam podłożą (jakiś filc), bo nerwowo się wykończę :)
Miałem w X3 G01 sporadyczne trzaski z deski, tym bardziej było to denerwujące bo nie dało się tego zlokalizować. Na szczęście w mojej A6 jest cisza.

Mam pytanie odnośnie wyłączania silnika podczas jazdy, wie ktoś może od czego zależy czy silnik zgaśnie? Zauważyłem 3 różne sytuacje podczas puszczenia nogi z gazu - hamowanie silnikiem, żeglowanie? (obroty spadają trochę poniżej 1tys) i całkowite zgaszenie silnika. Czy poziom naładowania baterii ma wpływ jak system zareaguje? Jadąc ostatnio dłuższą trasę drogami szybkiego ruchu (ok 500km) w okolicach 120km/h ledwo udało mi się zejść do 4,9l a wydaje mi się, że ten silnik powinien spalić przynajmniej 0,5l mniej. Tak samo średnie spalanie z 10tys na poziomie 6,2l uważam za trochę duże.
Przejechałem już 86tys i średnie spalanie zawsze oscyluje w granicach 7 litrów. Jeżdżę szybko więc uważam ten wynik za bardzo dobry. Na ten silnik w A6 nie ma co narzekać. Jest to bardzo fajna jednostka napędowa, która w połączeniu z dużą pojemnością zbiornika paliwa daje ogromny zasięg.

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re:

Post autor: bulikingi » 03 paź 2021, 21:18

TomekC8 pisze:
17 kwie 2019, 15:37
A jak wiadomo większa utrata wartości, to automatycznie wyższa rata do spłaty. Trochę doświadczenia jeśli chodzi o leasingi już nabrałem i wszystkim, którzy planują kupić nowy samochód radzę nie sugerować się kwotą zakupu auta, tylko kwotą raty leasingowej. Często za droższy samochód, zapłacimy dużo niższą ratę, niż za ten tańszy.
Przy najmie płacisz utratę wartości od ceny katalogowej. Klasyczny leasing płacisz od ceny po rabacie. Jak na starcie dostajesz 24% rabatu to jaki jest sens brać najem?
TomekC8 pisze:
17 kwie 2019, 15:37
Dzięki temu, że pojeździłem Q5, to przekonałem się, że różnica pomiędzy suvem, a A6 jest ogromna na korzyść limuzyny. Wyciszenie, komfort, prowadzenie itd. Nie rozumiem dlaczego ludzie potrafią płacić takie ogromne pieniądze za suvy. Przecież Q5 bez problemu można skonfigurować za 300-400tys. Oczywiście suvy mają też zalety, ale nie powinny kosztować tyle co limuzyny. Moda na ten segment aut robi swoje.
Zgadzam się. SUVy są dla ludzi, którzy nie lubią samochodów i wszystko im jedno czym jezdzą byle było modne.

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: TomekC8 » 04 paź 2021, 07:54

Widzę, że odszukałeś moje stare wpisy z forum. Jeśli chodzi o sposób finansowania, to kupuję samochody w formie nazwijmy to wynajmu ponieważ: płacę dużo niższą ratę pomimo wysokich rabatów, jakie można uzyskać przy tradycyjnej formie leasingowania, dzięki niskim ratom mogę sobie pozwolić na częstą wymianę aut w swojej flocie, po zakończeniu leasingu nie martwię się sprzedażą samochodu. Obecnie rynek samochodowy zmienia się bardzo dynamicznie i nigdy nie wiadomo za ile uda Ci się sprzedać samochód na rynku wtórnym, tym bardziej z silnikiem wysokoprężnym. Samochody osobowe z silnikami diesla odchodzą w niepamięć i stanowią w Polsce już tylko 16,4% wszystkich nowych rejestracji aut. Jeśli chodzi o mój stosunek do suv-ów, to zdania nie zmieniłem. Powinienem tylko dodać do tego co kiedyś napisałem, że od reguły są wyjątki. Bardzo liczę na to, że nowy Lexus NX będzie takim wyjątkiem. Testowałem Q5, Volvo XC60 i bez dwóch zdać nie zamieniłbym A6 na te modele. Ale na suv-y Porsche Cayenne i Macan już tak. Teraz wiem, że nie można wrzucać wszystkich suv-ów do jednego worka.

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 04 paź 2021, 10:30

TomekC8 pisze:
04 paź 2021, 07:54
Widzę, że odszukałeś moje stare wpisy z forum. Jeśli chodzi o sposób finansowania, to kupuję samochody w formie nazwijmy to wynajmu ponieważ: płacę dużo niższą ratę pomimo wysokich rabatów, jakie można uzyskać przy tradycyjnej formie leasingowania, dzięki niskim ratom mogę sobie pozwolić na częstą wymianę aut w swojej flocie, po zakończeniu leasingu nie martwię się sprzedażą samochodu. Obecnie rynek samochodowy zmienia się bardzo dynamicznie i nigdy nie wiadomo za ile uda Ci się sprzedać samochód na rynku wtórnym, tym bardziej z silnikiem wysokoprężnym. Samochody osobowe z silnikami diesla odchodzą w niepamięć i stanowią w Polsce już tylko 16,4% wszystkich nowych rejestracji aut. Jeśli chodzi o mój stosunek do suv-ów, to zdania nie zmieniłem. Powinienem tylko dodać do tego co kiedyś napisałem, że od reguły są wyjątki. Bardzo liczę na to, że nowy Lexus NX będzie takim wyjątkiem. Testowałem Q5, Volvo XC60 i bez dwóch zdać nie zamieniłbym A6 na te modele. Ale na suv-y Porsche Cayenne i Macan już tak. Teraz wiem, że nie można wrzucać wszystkich suv-ów do jednego worka.
Co do silników wysokoprężnych to fakt, za kilka lat ludzie będą się o nie zabijać bo będzie ich mało. Odnośnie najmu to nie widzę sensu w spłacaniu utraty wartości od ceny katalogowej, im droższe auto i lepiej wyposażone tym większy spadek wartości. Pamiętaj, że wszystkie dodatki przy konfiguracji kosztują dużo a przy sprzedaży mogą co najwyżej przeważyć, że szybciej sprzedasz samochód ewentualnie kilka tys drożej. W najmie to i tak nie ma znaczenia. Strzelam, że spłacasz w te 3 lata lekko 150tys.

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 09 paź 2021, 14:21

TomekC8 pisze:
13 lip 2021, 11:56
Jestem już po testach. Audi A6 praktycznie przegrywa pod każdym względem z ES, oprócz trochę lepszego wyciszenia.
NX jest o klasę gorsze pod względem wyciszenia od ES. Nadal jak na SUVa klasy średniej wyciszenie jest dobre ale porównując do A6 różnica będzie już znacząca.

ktosiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 02 cze 2019, 15:38
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: ktosiek » 11 paź 2021, 01:24

bulikingi pisze:
09 paź 2021, 14:21
TomekC8 pisze:
13 lip 2021, 11:56
Jestem już po testach. Audi A6 praktycznie przegrywa pod każdym względem z ES, oprócz trochę lepszego wyciszenia.
NX jest o klasę gorsze pod względem wyciszenia od ES. Nadal jak na SUVa klasy średniej wyciszenie jest dobre ale porównując do A6 różnica będzie już znacząca.
Piszesz to na podstawie testu Pertyna? Widziałem tam komentarze chyba też Tomka C8 ;)

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: TomekC8 » 11 paź 2021, 07:56

Chociaż pertyna nie lubię oglądać, to muszę szczerze przyznać, że z ogromną ciekawością i zarazem niepokojem obejrzałem pierwszy test nowego NX. Wiadomo, że jak kupuje się auto w ciemno, to trochę się ryzykuje. Po tym teście jestem już spokojny, ponieważ oprócz skomplikowanego sterowania wyświetlacza head up, pertyn więcej wad nie znalazł. Za to wieloma rzeczami się zachwycał. Myślę, że dokonałem bardzo dobrego wyboru i z niecierpliwością czekam na kolejne testy NX na YouTube. Pertyn wspomina też o rewelacyjnym wyciszeniu ES po fl. Ja niestety testowałem wersję przed fl. Jeśli chodzi o A6, to na zakończenie leasingu dolałem jeszcze litr oleju do silnika. Podsumowując dolewki, wygląda na to, ze co 15-20 tys. będziecie musieli dolewać litr oleju. Oczywiście dolewki zależeć będą w dużej mierze od stylu jazdy. Proponuję od razu zakupcie sobie baniak 5 litrowy, żeby nie przepłacać za litrówki.

bulikingi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 04 wrz 2021, 19:46
Imię: Bartek
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2020
Nadwozie: Avant
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Koszalin

Re: Audi A6 40TDI 204KM

Post autor: bulikingi » 11 paź 2021, 08:18

ktosiek pisze:
11 paź 2021, 01:24
bulikingi pisze:
09 paź 2021, 14:21
TomekC8 pisze:
13 lip 2021, 11:56
Jestem już po testach. Audi A6 praktycznie przegrywa pod każdym względem z ES, oprócz trochę lepszego wyciszenia.
NX jest o klasę gorsze pod względem wyciszenia od ES. Nadal jak na SUVa klasy średniej wyciszenie jest dobre ale porównując do A6 różnica będzie już znacząca.
Piszesz to na podstawie testu Pertyna? Widziałem tam komentarze chyba też Tomka C8 ;)
Fajnie podsumował test nowego NX Edmunds, który mówi wprost, że NX ciągle troche brakuje do bmw X3 czy GLC ale już z XC60 może konkurować.
Pertyn mówi o różnicy klasy w wyciszeniu na korzyść ES, a skoro TomekC8 pisze, że a6 lepiej wyciszone od ES to wnioski nasuwają się same.

Dodano po 3 minutach 12 sekundach:
TomekC8 pisze:
11 paź 2021, 07:56
Chociaż pertyna nie lubię oglądać, to muszę szczerze przyznać, że z ogromną ciekawością i zarazem niepokojem obejrzałem pierwszy test nowego NX. Wiadomo, że jak kupuje się auto w ciemno, to trochę się ryzykuje. Po tym teście jestem już spokojny, ponieważ oprócz skomplikowanego sterowania wyświetlacza head up, pertyn więcej wad nie znalazł. Za to wieloma rzeczami się zachwycał. Myślę, że dokonałem bardzo dobrego wyboru i z niecierpliwością czekam na kolejne testy NX na YouTube. Pertyn wspomina też o rewelacyjnym wyciszeniu ES po fl. Ja niestety testowałem wersję przed fl. Jeśli chodzi o A6, to na zakończenie leasingu dolałem jeszcze litr oleju do silnika. Podsumowując dolewki, wygląda na to, ze co 15-20 tys. będziecie musieli dolewać litr oleju. Oczywiście dolewki zależeć będą w dużej mierze od stylu jazdy. Proponuję od razu zakupcie sobie baniak 5 litrowy, żeby nie przepłacać za litrówki.
Jestem już po pierwszej wymianie oleju przy 12tys przebiegu i cały czas miałem poziom oleju optymalny powyżej połowy.

Dodano po 8 minutach 17 sekundach:
TomekC8 pisze:
11 paź 2021, 07:56
Myślę, że dokonałem bardzo dobrego wyboru i z niecierpliwością czekam na kolejne testy NX na YouTube.
Na pewno będziesz zadowolony z NX, po 3 latach jezdzenia jednym autem będziesz miał przez jakiś czas efekt WOW. Ja nawet jak żonie kupiłem fabię to przez miesiąc sam nią jezdziłem bo coś nowego.
W ostateczności za 3 lata znowu zmienisz. Generalnie SUVem na początku fajnie się jezdzi, moje poprzednie X3 też było dobrze wyciszone ale jak większość czasu spędzasz na autostradach i ekspresówkach to szumu wiatru nie oszukasz w takiej budzie. Do 120km/h wyciszenie było jak w a6, później już tylko coraz gorzej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C8 (2018- )”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga