Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 40TDI 204KM

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 06 lut 2019, 01:55

Z racją, opinią oceną jest jak z dupą.
Każdy ma swoją.
Czas pokaże czy auto jest awaryjne i drogie w eksploatacji.

wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 06 lut 2019, 06:06

TomekC8 pisze:Silnik nowej generacji 204 konny ma zdecydowanie wyższą kulturę pracy od poprzedniej jednostki 190 konnej. Czy pali mniej, tego nie wiem, ale u mnie średnie spalanie od początku eksploatacji wacha się pomiędzy 6,5 a 7 litrów. Jeśli silnik nie będzie brał oleju, będzie to bardzo dobra jednostka napędowa.
Może ktoś ma informację,czy nie jest to ten sam silnik co w A6C7 tylko z innym oprogramowaniem?Coś mi się nie chce wierzyć,że to inna konstrukcja. <mysli>

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 06 lut 2019, 08:17

Jest to zupełnie nowa konstrukcja

,,Koncern z Wolfsburga przedstawia pierwszy wysokoprężny silnik, który będzie wykorzystany w układzie wykorzystującym "łagodną hybrydę". Nowe rozwiązanie pozwoli zmniejszyć spalanie i podwyższyć komfort podróży. Nową serię silników TDI otwiera 2-litrowa jednostka. Unowocześniona konstrukcja emituje mniej szkodliwych substancji we wszystkich fazach pracy. Volkswagen zapewnia, że jednostka spełnia aktualne i przyszłe normy emisji spalin zawarte w ramach homologacji WLTP/RDE. Maksymalna moc w zależności od wersji wynosi od 136 do 204 KM. Na początek nowe silniki trafią do wybranych modeli Audi z poprzecznie umieszczonymi jednostkami napędowymi, ale w przyszłości nowe konstrukcje pojawią się w Volkswagenach i pozostałych markach należących do niemieckiego koncernu. W jednostkach z serii EA288 evo usprawniono proces spalania, zwiększono wydajność całej konstrukcji, a przy okazji zmniejszono emisję szkodliwych substancji. Wewnątrz silnika zmniejszono opory tarcia, straty ciepła i masę jednostki. W porównaniu z silnikami poprzedniej generacji jednostki EA288 evo oferują mniejszą o 10 g/km emisję spalin. Przy okazji moc i moment obrotowy wzrosły o 9 procent,,

wallace
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 16 mar 2018, 17:32
Lokalizacja: PL

Post autor: wallace » 06 lut 2019, 22:21

TomekC8 pisze:Jest to zupełnie nowa konstrukcja

,,Przy okazji moc i moment obrotowy wzrosły o 9 procent,,
Skoro było 190KM a jest 204KM to gdzie wzrost 9%,jeszcze dziwniej sprawa wygląda przy momencie obrotowym ,było 400Nm i jest 400Nm tutaj jakby nie liczył to jest bez zmian. <mysli> Reszta to bełkot marketingowców.Według mnie mogli się bardziej postarać jeśli chodzi o osiągi.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 06 lut 2019, 23:15

TomekC8 pisze:Jest to zupełnie nowa konstrukcja
No nie jest, co zresztą widać po nazwie EA288 evo jak evolution, jak również w przytoczonym tekście piszą że nowością jest "łagodna hybryda" współpracująca z silnikiem diesla. A oprócz tego:
TomekC8 pisze:Unowocześniona konstrukcja
TomekC8 pisze:usprawniono proces spalania, zwiększono wydajność całej konstrukcji, a przy okazji zmniejszono emisję szkodliwych substancji
Generalnie przekonstruowali/poprawili ale nie jest to zupełnie nowa konstrukcja. W obecnych czasach stworzenie kompletnie nowej konstrukcji jest bardzo czasochłonne i horrendalnie drogie, dlatego większość stawia jednak na ulepszanie dotychczasowych konstrukcji.
wallace pisze:Według mnie mogli się bardziej postarać jeśli chodzi o osiągi.
Raczej ciężko wycisnąć więcej, normy emisyjne już bardzo mocno złapały konstruktorów za jaja, po prostu "ekolodzy" najchętniej chcieliby żeby z rury wylatywało czystsze "powietrze" niż jest zasysane przez silnik. Ironia polega na tym że im bardziej tworzymy eko silnik tym bardziej traci on na sprawności i pali więcej.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 07 lut 2019, 06:23

TomekC8 czy Twój silnik też ma problemy z osiąganiem temperatury 90 w warunkach zimowych?
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 09 lut 2019, 23:04

Nie mam żadnych problemów z osiągnięciem temperatury 90 stopni. Z ciekawości sprawdzę po jakim czasie tą temperaturę uzyskuje.
Koncern VAG twierdzi, że jest to nowa konstrukcja. Wystarczy sobie poczytać na ten temat w Google. A jak jest naprawdę, tego się nie dowiemy.

[ Dodano: 2019-02-09, 23:04 ]
Przy temperaturze zewnętrznej +8, auto osiągnęło 90 stopni po przejechaniu 9 kilometrów. Poniżej wstawiłem obraz z kamery przedniej i tylnej, oraz zdjęcie przedniej kamery. Uszkodzeń mechanicznych nie widać, ale obraz jest zamglony, przez nieszczelność. Mój przykład jest potwierdzeniem tego, że jakość marek premium pogorszyła się znacząco, a serwis Audi pozostawia wiele do życzenia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 lut 2019, 23:28

Gdybym miał taki problem z kamerą, to zrobiłbym niezłą zadymę u dilera :).

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 10 lut 2019, 10:34

tym bardziej ze to jest nowe auto to aso powinno zgłosić sprawe do producenta, bo tak naprawde ASO to tylko posrednik sprzedaży, przy nowych autach powinno byc zgłaszane jak są jakies niedociągnięcia, tak mi sie wydaje
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

carlos777
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1169
Rejestracja: 04 gru 2017, 14:21
Imię: Karol
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 DLHA 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos777 » 10 lut 2019, 10:49

U szkopów, żabojadów czy w innym rozwiniętym kraju wymienili by kamerę na gwarancji bez zbędnych ceregieli.
U nas mogą stwarzać problemy.
W takich sytuacjach wystarczy spytać czy ASO ma certyfikat ISO IEC lub IATF.
Jeśli potwierdzą że pracują zgodnie z wytycznymi owych certyfikatów, wystarczy zgłosić problem z naprawą gwarancyjną odpowiednim instytucjom nadzorującym takie ASO.
Cofnięcie takiego certyfikatu skutkuje brakiem możliwości sprzedaży aut.
Mi wiele razy pomogło.
Głównie ASO Nissan i Mercedes.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 lut 2019, 14:01

Dlatego pisałem, że gdybym był w podobnej sytuacji, to już dawno miałbym wymienioną kamerę, bo wystarczy, że zgłosisz takie zachowanie dilera do centrali Audi i wtedy zostaną oni odpowiednio zmuszeni do naprawy na swój koszt.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 10 lut 2019, 14:14

mat1324 pisze:Dlatego pisałem, że gdybym był w podobnej sytuacji, to już dawno miałbym wymienioną kamerę, bo wystarczy, że zgłosisz takie zachowanie dilera do centrali Audi i wtedy zostaną oni odpowiednio zmuszeni do naprawy na swój koszt.
Dokładnie nie odpuszczaj tego bo to jest kur... skandal, łachy nie robią, z cenami za samochody pofrunęli w kosmos, wmawiają nam że samochody są kosmos ale jak byle syfiasty plastik pęknie to już nie chcą wymieniać.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 10 lut 2019, 15:50

TomekC8 - nie odpuszczaj.
Quash pisze:Dokładnie nie odpuszczaj tego bo
Bo jak skończy Ci sie leasing - to przy odbiorze policzą ci za uszkodzona kamerę tak, jak za wszelkie porysowania lakieru i uszkodzenia tapicerki. Policzą jeszcze karę za ignorowanie usterki, które "przyczyniło się do powiększenia uszkodzeń" blah blah blah...

Te brednie o uszkodzeniu widocznym tylko pod mikroskopem można między bajki włożyć. Jeśli uderzenie było tak słabe, że spowodowało niewidoczne gołym okiem uszkodzenia - to nie dostarczyło tyle energii, żeby uszkodzić uszczelnienie kamery. Biorąc pod uwagę masę ziarenka piasku - uderzenie było słabsze niż stuknięcie palcem - a chyba od stuknięcia palcem kamera się nie rozszczelnia?

Ślady od ziaren piasku i drobnych kamyków są czymś normalnym na czołowych elementach pojazdu - w tym na kamerze i przedniej szybie.
Kiedy uszczelka przedniej szyby zacznie ci wpuszczać wodę do auta też stwierdzą, że pod mikroskopem zauważyli drobny ślad po kamyku - więc szyba miała prawo się rozszczelnić?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 lut 2019, 16:23

A mógłbyś w ogóle napisać, który diler leci sobie tak w kulki?

TomekC8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 246
Rejestracja: 08 gru 2018, 06:58
Imię: TOMASZ
Moje auto: A6 C8
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 DESA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: TomekC8 » 10 lut 2019, 16:58

Faktycznie zapomniałem, że przy zdawaniu auta na koniec leasingu i tak policzą mi za tą usterkę. Nie mam więc wyboru, będę walczył dalej. Umówię się na rozmowę z kierownikiem serwisu. Zobaczymy co on na to powie. Jeśli rozmowa nie przyniesie żadnego pozytywnego efektu, będę pisał do centrali Audi. Auto kupiłem w Audi Centrum Ławica w Poznaniu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C8 (2018- )”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga