Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

White A6 C7 by Patryczos

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: leszekmw » 29 lis 2020, 17:52

i przód nie ociera nic w szybkich zakrętach ? pod obciążeniem ?
do cglc heble ori to chyba wystarczają.. ;)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: mat1324 » 29 lis 2020, 18:34

Masz 2.0 TDI, więc 356 mm spokojnie wystarczą do zatrzymania auta :).

Awatar użytkownika
KKgg
Moderator
Moderator
Posty: 522
Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Radom

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: KKgg » 29 lis 2020, 18:42

Pytanie raczej brzmiało: czy warto rzeźbić 356 w 2.0tdi gdzie fabrycznie jest 320? Może różnica w hamowaniu nie jest aż tak spektakularna więc efekt będzie wyłącznie estetyczny

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: Doc » 05 gru 2020, 21:51

O cię w dupę! <zdziwiony> Akurat miałem gorącą herbatę trzymając ją w szklance... fotel, monitor, szukanie tematów z własnymi autami userów C7 i przy okazji lukam zdjęcia Patryczosa. <wow> Normalnie poparzyłem jęzora. Zajebiście naprawdę!. Felgi, logo czarne OOOO, grill, sprężyny obniżające... w ogóle. Patryczos nie bądź żyła... pomalowałem cokolwiek jeśli można z naszym logo. Gratuluje serio! <brawo> <muza>

Obrazek
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
Patryczos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 10 kwie 2019, 19:29
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: Patryczos » 07 gru 2020, 19:31

leszekmw pisze:
29 lis 2020, 17:52
i przód nie ociera nic w szybkich zakrętach ? pod obciążeniem ?
do cglc heble ori to chyba wystarczają.. ;)
Nic nie ociera. Dlatego jest jeszcze zapas, uwzględniając ewentualną zmianę przednich zacisków, że na przednią oś będę mógł dołożyć jakiś delikatny dystans rzędu 3-10mm na stronę. Póki co rozeznaję temat i albo pozostanę przy seryjnych 320mm albo przejdę na 345mm/356mm :)

Dodano po 8 minutach 1 sekundzie:
mat1324 pisze:
29 lis 2020, 18:34
Masz 2.0 TDI, więc 356 mm spokojnie wystarczą do zatrzymania auta :).
Póki co wystarczają, ale w poprzednim aucie zmieniałem też przednie zaciski (foto poniżej) i różnica wizualna była ogromna. Myślę, że wrażenia z hamowania też mogły by być lepsze z tarczą 345mm/356mm

Obrazek

Dodano po 2 minutach 25 sekundach:
KKgg pisze:
29 lis 2020, 18:42
Pytanie raczej brzmiało: czy warto rzeźbić 356 w 2.0tdi gdzie fabrycznie jest 320? Może różnica w hamowaniu nie jest aż tak spektakularna więc efekt będzie wyłącznie estetyczny
No i gdyby przyszło mi niebawem zmieniać przednie tarcze i klocki, a różnica w cenie pomiędzy nowym zestawem 320, a zestawem 345mm/356mm była by akceptowalna to może dla tego efektu estetycznego warto by było <bezradny>

Dodano po 15 minutach 26 sekundach:
Doc pisze:
05 gru 2020, 21:51
O cię w dupę! <zdziwiony> Akurat miałem gorącą herbatę trzymając ją w szklance... fotel, monitor, szukanie tematów z własnymi autami userów C7 i przy okazji lukam zdjęcia Patryczosa. <wow> Normalnie poparzyłem jęzora. Zajebiście naprawdę!. Felgi, logo czarne OOOO, grill, sprężyny obniżające... w ogóle. Patryczos nie bądź żyła... pomalowałem cokolwiek jeśli można z naszym logo. Gratuluje serio! <brawo> <muza>

Obrazek
Naprawdę miło mi <radocha> fajnie, że to w co wkłada się tyle czasu, energii i pasji podoba się też innym ;) Dziękuję bardzo. Z forumowym logo wygląda zacnie ta fotka, pomimo, że dopiero zaczynam przygodę z VAG to jak w przypadku poprzedniego samochodu mam zamiar ją doprowadzić do porządanego wyglądu <kwiatek> A tak mniej więcej zakończyło się to poprzednio <buzki>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: -AnioŁ- » 14 gru 2020, 23:02

Przepraszam że to pisze... ale blokuje sie od kąd zobaczyłem Twoje zdjecia. Dla mnie to jest nie do przejscia. Auto wyglada jakby miało co najmniej 500 km a tu niestety jest 2.0 tdi. Auto wyglada bardzo ładnie ale ta motornia i stylistyka RS gryzie w oczy i to mocno. Oczywisicie nie chce nikogo urazic

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: Doc » 15 gru 2020, 00:20

Mariuszu... wyślij temat, wklej (jeśli możesz / chcesz) zdjęcia twojego auta. Chętnie zobaczymy. Albo "sport", albo "konik" - hobby, pasja, zamiłowanie auta m.in. Patryka. <okok>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: -AnioŁ- » 16 gru 2020, 02:32

Tak jak napisałem nie było na celu urazenie kogos ale skoro tak to ok... Raczej nie wychodziły wersje 2.0 tdi w pakiecie RS chyba ze o czyms nie wiem. Wydaje mi sie ze ten pakiet jest zarezerwowany dla naprawde mocnych aut. Rozumiem ze kazdy by chiał zeby jego auto tak wygladało ale owy RS look zobowiiązuje do czegoś pod maską. Nie mówie ze 2.0 TD jest słabe czy cos takiego ale jeżeli przywdziewa szaty Rs dla mnie to jest niestety profanacja. Najsłabsze auto z gamy silnikowej diesla wygląda jak najmocniejsze...
Nie mam za bardzo czym sie chwalic... Auto wyglada w miare standardowo..Czarny metalic, felga 20 cali, podkrecone 3.0tfsi. Osiagi ma napewno lepsze niz S6 niestety nie dam rady przykleic owych emblematów bo to sa inne auta. I nie mów mi ze style RS pasuje do 2.0 tdi bo naprawde strace wiare we włascicieli aut tej marki...

Jeszcze raz napisze ze nie było na celu obrazanie posiadacza owego auta

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: leszekmw » 16 gru 2020, 10:04

-AnioŁ- pisze:
16 gru 2020, 02:32
Nie mówie ze 2.0 TD jest słabe czy cos takiego
nie oszukujmy się - jest za słabe słabe do masy c7.. :)
ale jeździć jako tako się da... , po programie troszkę lepiej..

Awatar użytkownika
zadziora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 02 sie 2013, 19:25
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: zadziora » 18 gru 2020, 07:05

Też mam diesla w pakiecie RS,takiego kupiłem. I może fanatykom się to nie podobać ale każdy robi to co chce,modzi jak chce,trzeba się przyzwyczaić,tym bardziej,że c7 robi się już starym ,coraz tańszym autem i za chwilę zagości pod strzechami większej ilości tunerów. Tak było z wieloma autami- bmw e60,kiedyś cudo,teraz pełno m pałerów po wioskach :]

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: leszekmw » 18 gru 2020, 10:14

no nie jestem pewny z tą "popularnością"..
jednak c7 trochę za duże i za mało wyścigowe dla młodzieży wiejskiej i miejskiej.. ;)
nie ten target..

Awatar użytkownika
zadziora
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 02 sie 2013, 19:25
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: zadziora » 18 gru 2020, 16:23

Rok, dwa i zobaczysz😝

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: leszekmw » 18 gru 2020, 17:11

nieee...
2-liytrowe - za słabe silniki ..będą się też obawiać napraw dsg..manuali przecież jak na lekarstwo..
3-litrowe ..tutaj osiągi niezłe ale będą się obawiać napraw silników i dsg ..
a to sa duże koszty więc dlatego c7 nie będzie tak popularna.. , poza tym auto do normalnego użytku mało poręczne bo ogromne..
wiadomo , znajdą się zapaleńcy i Zawsze kilku kupi . .. , jedni nieświadomie , drudzy bo będą myśleli że akurat ich awarie nie dopadną..
tak jak kiedyś kupowano 2,5tdi +automat.. , niektórzy jak trafiali dublet to wkładali w naprawy 20tyś przy wartości samochodu 50tyś.. <lol>
C7 kupują chyba jednak inni klienci , bardziej świadomi innych zalet tego auta , bardziej szukający komfortu a nie mocnych wrażeń..
przynajmniej tak mi się wydaje..

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: 130TDI » 24 gru 2020, 13:45

Piękna furka.
Powiedz mi, jak sprawuje Ci się ten zderzak RS6 look? Nic nie pęka ?
Kupiłem właśnie białego sedana z USA i muszę zrobić zderzak, więc przy okazji wleciałby taki zderzak.

Awatar użytkownika
Patryczos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 10 kwie 2019, 19:29
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świętochłowice

Re: White A6 C7 by Patryczos

Post autor: Patryczos » 29 gru 2020, 14:14

-AnioŁ- pisze:
14 gru 2020, 23:02
Przepraszam że to pisze... ale blokuje sie od kąd zobaczyłem Twoje zdjecia. Dla mnie to jest nie do przejscia. Auto wyglada jakby miało co najmniej 500 km a tu niestety jest 2.0 tdi. Auto wyglada bardzo ładnie ale ta motornia i stylistyka RS gryzie w oczy i to mocno. Oczywisicie nie chce nikogo urazic
Nie ma za co przepraszać. Każdy ma prawo do swojego zdania, opinii itd. Ja widzisz wychodzę z założenia, że kupując samochód najważniejszy jest dla mnie stan techniczny. To jest numer 1, bo jak nie trzeba ładować kasy w zbędne naprawy (i nie mówię tutaj o eksploatacji, bo dla niektórych wymiana oleju, filtrów, opon, hamulców itp to jest od razu remont hehe), to można wydatki zaplanować i przeznaczyć na modyfikacje, które zawsze dają dużo radości i satysfakcji.
Prawda jest taka, że przeciętny Kowalski i tak nie odróżnia przedlifta od polifta, s-line od jego braku, a dobrze jak już w ogóle odróżni A4 avant od A6 avant <wysmiewacz>
Tylko Ci co siedzą w temacie, są posiadaczami (choć też nie zawsze) albo lubią modyfikacje tak naprawdę się poznają.
Do tego dochodzi fakt, że pakiet s-line nie ma nic wspólnego z mocnymi silnikami, rodzajem silnika (benzyna czy diesel). Z takiego samego założenia wychodzę ogarniając pakiet "Rs-line" <kwiatek> .
Suma sumarów samochód zawsze przede wszystkim ma podobać się właścicielowi, a jak osoby nie znające się szczegółowo na temacie, a nawet znawcy (m.in. forumowicze) wyrażają pozytywne opinie to jest to np. dla mnie motywujące do dalszego działania <okok>

Dodano po 6 minutach 55 sekundach:
zadziora pisze:
18 gru 2020, 07:05
Też mam diesla w pakiecie RS,takiego kupiłem. I może fanatykom się to nie podobać ale każdy robi to co chce,modzi jak chce,trzeba się przyzwyczaić,tym bardziej,że c7 robi się już starym ,coraz tańszym autem i za chwilę zagości pod strzechami większej ilości tunerów. Tak było z wieloma autami- bmw e60,kiedyś cudo,teraz pełno m pałerów po wioskach :]
No i z tym pakietem wygląda jak milion dolarów. A dla mnie osobiście czy ma 177KM czy 577KM nie ma aż tak dużego znaczenia. Dla mojej monotonnej jazdy, w większości po mieście liczy się ekonomia. Ja wiem, że każdy chce mieć m.in. 3.0 w quattro itp. a potem płacz na forum bo rozrząd 6K itd.
Fajnie, że C7 doczekało się tunerów, jest w czym wybierać, choć modyfikacje kosztują nie najmniej. A co do E60 - nie powiem, taką 535D z M-pakiecie chętnie bym schował w swoim garażu <buzki>

Dodano po 56 sekundach:
leszekmw pisze:
18 gru 2020, 17:11
nieee...
2-liytrowe - za słabe silniki ..będą się też obawiać napraw dsg..manuali przecież jak na lekarstwo..
3-litrowe ..tutaj osiągi niezłe ale będą się obawiać napraw silników i dsg ..
a to sa duże koszty więc dlatego c7 nie będzie tak popularna.. , poza tym auto do normalnego użytku mało poręczne bo ogromne..
wiadomo , znajdą się zapaleńcy i Zawsze kilku kupi . .. , jedni nieświadomie , drudzy bo będą myśleli że akurat ich awarie nie dopadną..
tak jak kiedyś kupowano 2,5tdi +automat.. , niektórzy jak trafiali dublet to wkładali w naprawy 20tyś przy wartości samochodu 50tyś.. <lol>
C7 kupują chyba jednak inni klienci , bardziej świadomi innych zalet tego auta , bardziej szukający komfortu a nie mocnych wrażeń..
przynajmniej tak mi się wydaje..
Podzielam Twoje zdanie :)

Dodano po 5 minutach 47 sekundach:
130TDI pisze:
24 gru 2020, 13:45
Piękna furka.
Powiedz mi, jak sprawuje Ci się ten zderzak RS6 look? Nic nie pęka ?
Kupiłem właśnie białego sedana z USA i muszę zrobić zderzak, więc przy okazji wleciałby taki zderzak.
Dziękuję ;)
Bardzo dobrze się sprawuje. Pomimo początkowych problemów z montażem, dalsza eksploatacja przebiega bezproblemowo, a nawet zaliczyłem bliskie spotkanie ze znakiem U-21 i jego podstawą, a zderzak trzyma się jak gdyby nigdy nic <kwiatek>

Dodano po 8 minutach 35 sekundach:
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Panowie <rotfl>

Obrazek

Obrazek

Przy okazji świąt wpadł kolejny element układanki - lotka poliftowa z S6 (taka sama jak polift s-line):

Obrazek

Obrazek

I tutaj pytanie, ponieważ mam ją "gołą" bez między innymi 3 światła stop itd. czy będzie pasować P&P ???

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga