Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Trochę szybsze A6 C7 Avant 3.0TFSI Compsport stage 2

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 09 paź 2017, 18:59

Sorry tam miało być chłodnice dodatkowo a nie -a, chodzi oczywiscie o wiekszy IC wodny.

W temacie kompresora chodzilo mi o odseparowany obieg płynu chłodzącego wraz ze swoim zbiorniczkiem wyrównawczym.

Sorry ze tak ogolnikami pojechałem ale na szybko czasem z telefonu klepie.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 10 paź 2017, 10:24

Quash pisze: chodzi oczywiscie o wiekszy IC wodny.
Nie, nie ruszali intercoolera. To już większa robota - a ja nie mogłem zostawić auta na 2 lub 3 dni :(
Quash pisze: W temacie kompresora chodzilo mi o odseparowany obieg płynu chłodzącego wraz ze swoim zbiorniczkiem wyrównawczym.
Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 10 paź 2017, 11:02

damos pisze:Z ciekawości - z czym oryginalnie IC wodny współdzieli obieg płynu? Z chłodzeniem silnika? Ten płyn normalnie ma 90C - więc by raczej grzał niż chłodził...
No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło. Tzn. wiesz ze tam sa dwie chłodnice ?? I tak orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora, co nei sprawdzało sie za dobrze jak było gorąco albo dłużej cisnąłeś z duża predkoscia zwłaszcza po modyfikacjach.

Tu masz to dosc fajnie wyjasnione na przykladzie kitu od APR:
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... nce-System
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 10 paź 2017, 13:44

Quash pisze:No jak grzał po to przez chłodnice przechodzi żeby powietrze go tam schłodziło.
Jak dostał płyn chłodzący ze wspólnego obiegu, o temperaturze +100C to na jałowych obrotach i postoju -
bardziej grzał niż chłodził :)
Quash pisze:orginalnie płyn chłodniczy był współdzielony dla silnika i dla kompresora
Tego się obawiałem. Szukałem nawet w manualach instrukcji wymiany płynu chłodzącego w obiegu intercoolera wodnego, ale niczego takiego nie znalazłem. Kiepsko to wymyślili... :(

Dzięki za info! <okok>

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 10 paź 2017, 14:15

Z tego co kiedys czytalem to stwierdzili ze po prostu wiecej czynnika wpakuja do ukladu i dizeki temu i tak wszystko powinno sie pospinac, ale wiesz jak jest :D , tak czy siak z tego co chlopaki z CS mowili roznica z nowym IC i osobnym obiegiem jest kolosalna, nie tyle co w kreskach na hamowni ale w codziennym uzytkowaniu. Przynajmniej wiesz juz jaki nastepny mod zrobisz ;) ;) .
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 12 paź 2017, 10:23

Quash pisze:Przynajmniej wiesz juz jaki nastepny mod zrobisz .
:D Zobaczymy...
Teraz po głowie chodzą mi inne mody:
- HUD
- inne kamery cofania patrzące też na boki
- domykanie (po BMW nie mogę się przyzwyczaić do auta bez soft-close, dzieci też :) )
- fotele konturowe z wentylacją i i dociąganiem boków:
Obrazek
ale ludzie mi odradzają mówiąc, że nie sprzedam tak zmodowanego auta.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2017, 10:43 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 12 paź 2017, 10:36

Też się przejmujesz, samochód masz dla siebie a nie dla ludzi. Ja tam robię każdy samochód jaki mam pod siebie i nigdy nie miałem problemu ze sprzedażą, wręcz odwrotnie ludzie doceniają że samochód był zadbany. Tylko to trzeba robić z głową i nie bawić się w jakąś skrajną glebe samochodu itp.

Co do modów to fotele polecam mam u siebie i rewelacja, co prawda komforty BMW stoją jeszcze półkę wyżej ale i tak jest naprawdę dobrze, HUD też bardzo fajna sprawa, na początku sądziłem że to zbędny gadżet dziś już bardzo się do niego przyzwyczaiłem, problem tylko że żeby go dołożyć to dość spora rzeźba. Natomiast kamery patrzące na boki to akurat według mnie totalnie zbędny bajer.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 12 paź 2017, 10:48

Quash pisze:Co do modów to fotele polecam mam u siebie i rewelacja, co prawda komforty BMW stoją jeszcze półkę wyżej ale i tak jest naprawdę dobrze
Przed A6 miałem BMW5 w komfortach... <zalamka>
Quash pisze: HUD [...] żeby go dołożyć to dość spora rzeźba.
Inna deska, inna szyba...
Quash pisze: Natomiast kamery patrzące na boki to akurat według mnie totalnie zbędny bajer.
Tu się nie zgodzę. Po zaparkowaniu prostopadłym każdy wyjazd tyłem jest prostszy, bo widzisz, czy coś jedzie z boku. W dodatku u mnie wyjazd z garażu podziemnego jest wprost na drogę a widok w obie strony zasłonięty przez zaparkowane auta. Kamery patrzące na boki tu akurat bardzo by się przydały.

Awatar użytkownika
jankes1878
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 382
Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jankes1878 » 22 sty 2018, 11:34

Quash, jesteś z Tczewa, czy z Gdyni? Bo w Czczewie <lol> takiego auta nie widziałem.
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 23 sty 2018, 09:13

I tu i tu :D , w tym momencie pisze z Tczewa :D , ale generalnie wiecej czasu spędzam w Gdyni.
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
jankes1878
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 382
Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Tczew

Post autor: jankes1878 » 23 sty 2018, 10:48

No to chyba, że bywasz wtedy, kiedy ja jestem w pracy. Pozdro!
Było A6 C5 Avant 1,8T AEB LPG. Przez 7 lat trochę w nim pogrzebałem.

7ups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 20 cze 2015, 19:55
Lokalizacja: Norwegia

Post autor: 7ups » 26 sty 2018, 14:52

Stage 3 to juz wymiana chlodnicy czyszczenie kanałów przepływka jak dobrze pamietam program i mniejsze koło na silniku mozna smiało poczytac na APR
Przy stage 2 to kółko i program

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 26 sty 2018, 16:29

7ups pisze:Stage 3 to juz wymiana chlodnicy czyszczenie kanałów przepływka jak dobrze pamietam program i mniejsze koło na silniku mozna smiało poczytac na APR
Przy stage 2 to kółko i program
Zależy od firmy ja mam stage 2 compsportu i u nich to kółko, program i chłodnica. Co do stage 3 od APR to raczej słabe opinie się słyszy. Podobno kompresor nie wyrabia już z oddawaniem ciepłą i pada.
460KM/550NM Compsport Stage 2

7ups
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 85
Rejestracja: 20 cze 2015, 19:55
Lokalizacja: Norwegia

Post autor: 7ups » 26 sty 2018, 19:57

Wiadomo co za dużo to nie zdrowo

Gdzieś czytałem że robią w jakiejs firmie nowy kompresor pod to ale napewno nie bylo to APR i zabijcie mnie nie pamietam nazwy firmy

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 27 mar 2019, 00:53

7ups pisze:Wiadomo co za dużo to nie zdrowo

Gdzieś czytałem że robią w jakiejs firmie nowy kompresor pod to ale napewno nie bylo to APR i zabijcie mnie nie pamietam nazwy firmy
Temat z tego co mi wiadomo umarł niestety w momencie jak się okazało że Audi rezygnuje z silników doładowanych kompresorem.

[ Dodano: 2019-03-27, 00:53 ]
Dawno nic nie pisałem w temacie, muszę się zebrać na napisanie małego update :) , coś tam się działo na ale raczej pozytywnie :D . Na lato wpadają nowe felgi i nowe opony, z opon ( conti )po około 20tys kilometrów zostały strzępy co mnie lekko wkurzyło więc teraz wpadają Micheline Pilot 4S które podobną sa super, niedługo się o tym przekonam :) . A Felgi nowe bo poprzednie żona skutecznie "zużyła" i już lekko był wstyd na taki podniszczonych jeździć a tak naprawdę zwyczajnie znudziły mi się :D :D . nowy setup już czeka:

Obrazek
460KM/550NM Compsport Stage 2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga