damos pisze: ↑28 mar 2020, 20:42Hamulce są ok do codziennej i nawet do nieco szybszej jazdy. 5 hamowań 200-70 nie powoduje poddania się hamulców Na tor z pewnością są za słabe
Ja uwazam ze jednak sa troche za słabe. Jezdziłem na stage II jakis czas, tarcze oryginał, klocki ATE czyli takie jak Na pierwszy montaz i niestety grzeją się i to dosc mocno. Jedno hamowanie z 200 i zar z tarcz a takze piszczenie. Lewian kiedys proponował klocki yellowstuffy tylko nie wiem do jakich tarcz. Kiedys miałem a6 c6 3.0 tdi zrobiona na 300 ps tamta stawała w miejscu. Z drugiej strony w sumie 200 ps róznicy do obecnej
Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re:
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
CLA to tylko 2.0 R4 a ja chciałem V-kę. Z tyłu jest trochę ciasno w CLA i skrzynie potrafią im szwankować
G30 i G20.
https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic ... 3&t=347469
na zachodzie też to mają
https://forum.bmw5.co.uk/topic/134032-n ... igh-speed/
https://g30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1517616
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga