Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Po sofcie ... jest DUŻO lepiej Przedtem skrzynia czasem szarpała, w ASO za grubą kasę robili adaptacje itp. Pomagało na tydzień.łapek pisze:Jak tam auto sie sprawuje po sofcie? Żadnych problemów? Pytam bo robiłem taki zabieg u siebie jakiś czas temu i ciekawy jestem jak to odbije sie na bezawaryjności auta.
Po wgraniu nowego softu do skrzyni - minęło jak ręką odjął. Po 1,5 roku zero zastrzeżeń.
Oczywiście - lepiej nie jeździć autostradą przez 20 minut z pedałem w podłodze - bo katalizatory mogą się przegrzać. Nawet w serii
Dzięki! Kilka usprawnień wpadło do auta, ale nie było kiedy fotek zrobićLightonta pisze:Mega!
Jeśli to pytanie do mnie (ale u mnie kolorów prawie nie ma, więc chyba nie do mnie?) to: lustrzanka canona z przyzwoitym obiektywem. (obiektywami - kilka zdjęć z canonowskiej L-ki kilka z dobregj optcznie i jasnej Sigmy). Część fotek to... komórkaLightonta pisze:czym robisz zdjęcia że są takie ładne kolory?
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Hamulce są ok do codziennej i nawet do nieco szybszej jazdy. 5 hamowań 200-70 nie powoduje poddania się hamulców Na tor z pewnością są za słabe.
[ Dodano: 2020-03-28, 20:42 ]
Jako, że okoliczności dają nieco wolnego czasu - uzupełniam galerię o kilka fot zmian, które trafiły do auta dawno tremu (ponad 2 lata?)
Side assist (kontrola martwej strefy)
Head Up Display (HUD):
Fotele komfortowe, z wentylacją i masażem (masaż fantastyczny!) oraz pamięcią dla pasażera:
świetna, dziurkowana skóra, po której się nie ślizgasz i nie przyklejasz.
Fotele są REWELACYJNE. Brakuje im tylko łamanego oparcia, jak w BMW lub A8.
Kamery 360 - przód tył i patrzenie na boki przydatne. Widok 360 już mniej, ale jest
I na koniec - obszyłem kierownicę na "grubszą", bo jeżdżąc innymi autami odczuwałem dyskomfort po powrocie do A6 (była zbyt cienka)
Tutaj koszt wyszedł bardzo mały a jakość wykonania wysoka.
Jak oceniacie zmiany? Mnie cieszą w codziennym użytkowaniu. Może nie było tanio (grubo ponad 20 KPLN), ale było warto!
Najbardziej zadowolony jestem z tych zmian, w następującej kolejności:
- grubsza kierownica (po przesiadce z AMG lub Cupry ta w A6 była żałośnie cienka )
- fotele
- masaże (używam częściej, niż sądziłem, że będę używać)
- wentylacja foteli
- HUD
- widok na boki z kamer z przodu i z tyłu
- kontrola martwej strefy
Auto z zewnątrz chyba się nie zmieniło?
Całość zmian (za wyjątkiem obszycia kierownicy) zrobiona fachowo u Patryka.
Fotele i kanapę z tyłu oraz panel klimatyzacji zorganizowałem sam. Panel klimatyzacji przyleciał z USA, w Europie nie było! Resztę (kamery, lusterka, wiązki, radary, moduły, deskę, HUD, przełączniki, wymianę szyby) załatwiał Patryk.
Żadnych błędów w kodowaniu modułów ani tym podobnych komplikacji. Były drobne niedoróbki, ale nic wielkiego i bardziej natury mechanicznej.
[ Dodano: 2020-03-28, 20:42 ]
Jako, że okoliczności dają nieco wolnego czasu - uzupełniam galerię o kilka fot zmian, które trafiły do auta dawno tremu (ponad 2 lata?)
Side assist (kontrola martwej strefy)
Head Up Display (HUD):
Fotele komfortowe, z wentylacją i masażem (masaż fantastyczny!) oraz pamięcią dla pasażera:
świetna, dziurkowana skóra, po której się nie ślizgasz i nie przyklejasz.
Fotele są REWELACYJNE. Brakuje im tylko łamanego oparcia, jak w BMW lub A8.
Kamery 360 - przód tył i patrzenie na boki przydatne. Widok 360 już mniej, ale jest
I na koniec - obszyłem kierownicę na "grubszą", bo jeżdżąc innymi autami odczuwałem dyskomfort po powrocie do A6 (była zbyt cienka)
Tutaj koszt wyszedł bardzo mały a jakość wykonania wysoka.
Jak oceniacie zmiany? Mnie cieszą w codziennym użytkowaniu. Może nie było tanio (grubo ponad 20 KPLN), ale było warto!
Najbardziej zadowolony jestem z tych zmian, w następującej kolejności:
- grubsza kierownica (po przesiadce z AMG lub Cupry ta w A6 była żałośnie cienka )
- fotele
- masaże (używam częściej, niż sądziłem, że będę używać)
- wentylacja foteli
- HUD
- widok na boki z kamer z przodu i z tyłu
- kontrola martwej strefy
Auto z zewnątrz chyba się nie zmieniło?
Całość zmian (za wyjątkiem obszycia kierownicy) zrobiona fachowo u Patryka.
Fotele i kanapę z tyłu oraz panel klimatyzacji zorganizowałem sam. Panel klimatyzacji przyleciał z USA, w Europie nie było! Resztę (kamery, lusterka, wiązki, radary, moduły, deskę, HUD, przełączniki, wymianę szyby) załatwiał Patryk.
Żadnych błędów w kodowaniu modułów ani tym podobnych komplikacji. Były drobne niedoróbki, ale nic wielkiego i bardziej natury mechanicznej.
- KKgg
- Moderator
- Posty: 522
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Wow. Jestem pod wrażeniem!
Też przez chwilę zastanawiałem się nad komfortowymi fotelami ale mi przeszło bo uznałem koszty za zbyt wygórowane (panel klimatronika, boczki drzwi, fotele, moduły, złożenie wszystkiego do kupy to szacuję w granicach 10k).
Do hud musiałeś też pewnie szybę zmieniać? Oryginał czy jakiś zamiennik?
Też przez chwilę zastanawiałem się nad komfortowymi fotelami ale mi przeszło bo uznałem koszty za zbyt wygórowane (panel klimatronika, boczki drzwi, fotele, moduły, złożenie wszystkiego do kupy to szacuję w granicach 10k).
Do hud musiałeś też pewnie szybę zmieniać? Oryginał czy jakiś zamiennik?
- KKgg
- Moderator
- Posty: 522
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Jakiej firmy szyba?... Pytam z ciekawości bo pokonuję spore ilości kilometrów rocznie i co chwilę dostaje jakimś kamykiem... Tylko czekać jak oryginał pójdzie do kosza nawet wziąłem w tym roku w ubezpieczalni ochronę szyb. Bardziej to ochrona zniżek na autocasco niż faktycznej szyby bo ubezpieczyciel takie coś likwiduje na zamiennikach i nie w ASO.
WSZYSTKIE powyższe mody bardzo na plus. Ja akurat mam side assist i uważam że jest super. Kamerę cofania mam zwykłą, sam sobie zamontowałem bo mój egzemplarz nie miał... 360 to już niezła rzeźba. Mi by się nie chciało ładować tyle kasy w samochód, który traktuję mocno pragmatycznie, ale jestem pod wrażeniem Twoich modów
WSZYSTKIE powyższe mody bardzo na plus. Ja akurat mam side assist i uważam że jest super. Kamerę cofania mam zwykłą, sam sobie zamontowałem bo mój egzemplarz nie miał... 360 to już niezła rzeźba. Mi by się nie chciało ładować tyle kasy w samochód, który traktuję mocno pragmatycznie, ale jestem pod wrażeniem Twoich modów
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
ja też mam podejście czysto pragmatyczne:KKgg pisze:Mi by się nie chciało ładować tyle kasy w samochód, który traktuję mocno pragmatycznie
- mogłem kupić z poszukiwanym wyposażeniem, ale droższy o jakieś 100 tys. PLN (bo nowszy), albo rozbitek z USA. Więc kupiłem bezwypadkowe, pewne auto z PL i później je doposażyłem.
- to, co wsadziłem do auta ma sprawiać mi przyjemność podczas jazdy i poprawiać bezpieczeństwo (i to robi, nawet masaż)
- jazda autem to u mnie nie tylko obowiązki wynikające z prowadzenia firmy, ale również... przyjemność i relax. Więc auto musi być sprawne i dawać radość z jazdy. Dlatego zamiast wyjazdu nad ciepłe morze na dwa tygodnie - zafundowałem sobie codzienną przyjemność przez kilka lat
Mam w garażu również AMG i tam wymiana kompletu klocków i tarcz (przód-tył, ASO bo auto jeszcze na gwarancji i z zamiennikami jest problem) to niemal 1/3 całego doposażenia A6
Wiedziałem, że przy sprzedaży to się nie zwróci, ale... trudno! Takie życie To, że w silniku zmieniam olej średnio co 10 tys. a w skrzyni co 40 tys. też się nie zwróci
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
Myślę, że musimy zmodernizować samochóddamos pisze:Witam!
Jeden z użytkowników zwrócił mi uwagę, ze nie pokazałem nigdzie swojego auta, więc nadrabiam zaległości
Przy okazji zauważyłem, że nie mam zbyt wielu ciekawych zdjęć
Auta szukałem długo, warunkiem było: bezwypadkowość, sedan, 3.0 TFSi, hak (na rowery), , polskie pochodzenie, automat. Po prawie roku poszukiwań odpuściłem sobie wymagania HUD'a, foteli komfortowych, adaptacyjnego tempomatu itp. :D
Obejrzałem wiele "bezwypadkowych okazji" i w końcu rok temu kupiłem auto z polskiego salonu w Bydgoszczy. Pierwszy właściciel, bezwypadkowe, cały czas serwisowane w ASO. Na lakierze było kilka niegroźnych rysek - ale to nie była wielka wada. Przed sprzedażą ASO wykonało kompleksowy przegląd, auto sprzedali na zimowych oponach i dołożyli w cenie komplet letnich opon, szczelnie zapakowanych w worki.
Zaraz po zakupie auto wyglądało tak (na zimówkach):
[url=https://thumb.ibb.co/dkD7ww/20170218_111415.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/htuEbw/20170218_111425.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/noj2UG/20170220_210625.jpg]Obrazek[/url]
Zimówki, jak się okazało - były już "na wykończeniu", więc po zimie poszły "na smietnik". Niestety - letnie dodane do auta były w jeszcze gorszym stanie i nawet ich nie zakładałem Kupiłem komplet ładnych, oryginalnych 20" felg i do tego świeże opony 255x35x20 Good Year Eagle F1: (Moim zdaniem Michelin 4S są jednak lepsze)
[url=https://thumb.ibb.co/btdU9G/20170320_152951.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/cv8U9G/20170320_153012.jpg]Obrazek[/url]
Opony z barkiem chroniącym felgę - na "wszelki wypadek":
[url=https://thumb.ibb.co/cSYwpG/20170401_233554.jpg]Obrazek[/url]
Dlaczego? Żona lubi czasem podjechać tak blisko do krawężnika, że... :
[url=https://thumb.ibb.co/gGSp9G/20170910_173159.jpg]Obrazek[/url]
Na nowych kołach auto prezentuje się bardzo ładnie:
[url=https://thumb.ibb.co/cEfbpG/IMG_3604.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/kqghUG/IMG_3606.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/k0nBOb/IMG_3609.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/i6aLGw/IMG_4083.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/dhHBOb/IMG_4087.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/k3sNUG/IMG_4091.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/drYkib/IMG_4102.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/k4Qy3b/IMG_4103.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/i9Sp9G/IMG_4104.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/mXSNUG/IMG_4108.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/hZ2p9G/IMG_4123.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/d5jQib/IMG_4127.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/fAjQib/IMG_4138.jpg]Obrazek[/url]
Wbrew początkowym obawom - na takich kołach auto pozostało zaskakująco komfortowe!
W środku nic szczególnego: alcatnara, 3G+, ładna kierownica:
[url=https://thumb.ibb.co/bLo7ww/IMG_4145.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/hFWhUG/IMG_4147.jpg]Obrazek[/url]
Podczas wymiany kół okazało się, że tarcze hamulcowe są już grubo poniżej minimum (tak, z takimi wypuścili mnie z ASO) więc na auto trafił komplet Zimmermana + klocki Ferrodo (przód i tył):
[url=https://thumb.ibb.co/dnGubw/20170605_120747.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/k1z2UG/20170605_120838.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/dxNNUG/20170605_120854.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/mCyJ3b/20170605_121117.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/maw5ib/20170605_121323.jpg]Obrazek[/url] [url=https://thumb.ibb.co/f4vy3b/20170605_123156.jpg]Obrazek[/url]
Spokojnie mogę polecić - sprawują się bardzo dobrze.
Później "mały" remont skrzyni DSG (bagatela - ok. 15 000 PLN) - wymiana sprzęgieł i naprawa mechatroniki. Całość prawdopodobnie spowodowana przegrzaniem oleju a to za sprawą... zaworu chłodzenia skrzyni:
Regroupement de prêt immobilier
[url=https://thumb.ibb.co/kAumpG/20170531_173956.jpg]Obrazek[/url]
do wtyczki dostawał się płyn chłodzący i korozja spowodowała uszkodzenie przewodu. To znowu - brak załączania obiegu chłodzącego:
[url=https://thumb.ibb.co/i6f4bw/20170531_174721.jpg]Obrazek[/url]
Co ciekawsze - błąd w żaden sposób nie był sygnalizowany przez komputer a jak się okazało - występował już przed sprzedażą
Po wymianie sprzęgieł i mechatroniki auto otrzymało customowy soft skrzyni zwiększający ciśnienia na sprzęgłach (aby nie było uślizgów) oraz mniejsze kółko kompresora i soft podnoszący moc. Wyniki wyglądają całkiem nieźle a osiągi są... na razie wystarczające 0-100 w okolicach 4.8s bez launch control.
[url=https://preview.ibb.co/hgt1Ob/wykres.png]Obrazek[/url]
Nie ma nic za darmo - zmiany są okupione wyższym spalaniem i koniecznością tankowania paliwa 98.
Obecnie auto szykuje się na kilka zmian serwowanych przez kolegę VAGPatric: HUD + nowa szyba i nowa deska, kamery 360, lane assist, side assist, rozpoznawanie znaków, poliftowe fotele konturowe z wentylacją i masażem, AMI. Fotele w skórze będą "słabo" pasować do reszty auta w alcantarze, ale co zrobić? O ile wiem - nie było Foteli komfortowych obszytych alcantarą...
Zastanawiałem się, czy doposażać auto, czy dołożyć do innego, ale użytkownicy Forum zgodnie opowiedzieli się za doposażeniem - więc "jedziemy z koksem". Auto stanie się "niesprzedawalne" ze względu na nieseryjne wyposażenie
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
Auto zmieniło właściciela
Mam nadzieje, że będzie dobrze służyć - cała rodzina jeździ tam Audi a nowy właściciel miał już A3, A4 i A6 C6 4.2L - więc wie jak dbać.
Mam nadzieje, że będzie dobrze służyć - cała rodzina jeździ tam Audi a nowy właściciel miał już A3, A4 i A6 C6 4.2L - więc wie jak dbać.
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
Jak jest godny następca, to „ból” mniejszy Wprawdzie forum nie to, ale napisz może kilka zdań o nowym nabytku.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
Następca jest już od ponad pół roku - bo A6 wykupiłem z leasingu i prawie nie jeździło. Żona ścigała, by Audi sprzedać , bo 3 auta i 2 kierowców - nie pasują do siebienikosnikos pisze: ↑01 wrz 2020, 14:58Jak jest godny następca, to „ból” mniejszy Wprawdzie forum nie to, ale napisz może kilka zdań o nowym nabytku.
Chciałem dać szansę Audi, ale po jazdach próbnych byłem zawiedziony - takie lagi były na pedale gazu, że po zwolnieniu za rowerzystą sekundowy brak reakcji był nawet w RS3! (skutki WLTP)
Posprawdzałem BMW, ale zalew opinii o strasznym zachowaniu przy bocznym wietrze nieco ostudził zapał. W salonie udawali, że o niczym nie wiedzą. Polskie i zagraniczne fora pełna narzekania. Spytałem kilku kierowców napotkanych na parkingach pod supermarketami - 100% z nich robiło się wtedy baaardzo rozmownych i potwierdzali problem. Więc BMW odpadło.
Lexus niczego sensownego nie miał, Subaru też nie. Infiniti właśnie się likwidowało i mieli świetną ofertę na Q50 w hybrydzie V6 - ale tam był bagażnik wielkości schowka na rękawiczki w Audi Volvo w środku odrzuca tabletem i czarnymi plastikami.
Stanęło na... C-klasse AMG z ładnie ciągnącym i brzmiącym, widlastym silnikiem. Bogate wyposażenie i naprawdę świetna cena (AMG po zniżkach wychodziło niewiele drożej od otrzymanej oferty na dobrze doposażone A5 Sportback 2.0)
Wiesz... dzieci już podrosły, do jazdy po mieście żonie kupiłem małe, lekkie, 180-konne autko i po każdej przesiadce do A6 czułem, że tu masa daje o sobie znać na każdym zakręcie. Więc chciałem czegoś lżejszego, mniejszego, zwinnego, nie R4 2.0 (Cupry i Golfy R odpadły) i w rozsądnych pieniądzach (Porsche odpadło ). Brałem nawet pod uwagę Stingera, jednak tamte infotainment jest epokę za Audi, nie brzmi specjalnie dobrze i swoje waży
Pewnie dopadł mnie kryzys wieku średniego, ale cieszę się teraz każdym zakrętem
Jeśli chodzi o porównanie to...
AMG na plus:
- hamulce
- zwinność na drodze (mniejsza masa, krótsze)
- brzmienie silnika i wydechu
- regulowane zawieszenie (tego w Audi nie miałem)
- lepsze przełożenie w kierownicy
- lepszy live traffic
- lepsza jakość kamer 360
Audi na plus:
- lepsza jakość materiałów wykończeniowych
- lepsza jakość montażu (nie "czeszczy szystko"
- lepsze wyciszenie (duuużo lepsze)
- większy bagażnik
- wygodniejsze fotele
- masaż w fotelach
- cichsza wentylacja foteli
- bardziej wytrzymały lakier
- mniej narowisty tył (na tej samej drodze Audi jest w 1005 przewidywalne a AMG potrafi wierzgnąć tyłem na bok - mimo włączonych wszystkich systemów :D )
- lepszy system "Sidde Assist" - ten w Audi bije na głowę rozwiązanie Mercedesa!
- dźwignia zmiany biegów jest "normalna", ale do systemu Mercedesa też można się przyzwyczaić.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: Srebrna A6 C7 3.0 TFSi
no to gratki...
ostatnio słyszałem jakiegoś mniejszego suva merca amg jak przyśpieszał tak gdzieś ze 100km/h... , piękny dźwięk..
nie wolałeś cla ? chyba jednak ładniejszy..
w małych mercach głośno , to prawda ..
możesz mi podpowiedzieć o które modele bmw chodzi z tym wiatrem ? brat się szykuje do zakupu 5 i
no i pozdrawiam , miło było Cię poznać , zaglądaj tu czasami..
ostatnio słyszałem jakiegoś mniejszego suva merca amg jak przyśpieszał tak gdzieś ze 100km/h... , piękny dźwięk..
nie wolałeś cla ? chyba jednak ładniejszy..
w małych mercach głośno , to prawda ..
możesz mi podpowiedzieć o które modele bmw chodzi z tym wiatrem ? brat się szykuje do zakupu 5 i
no i pozdrawiam , miło było Cię poznać , zaglądaj tu czasami..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga