Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A6 C7 Allroad 3.0BiTDI

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 01 sie 2019, 13:14

czyli że spolerowali szybke i okleili czy tylko oklejają ?

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 01 sie 2019, 13:15

Tak, jak napisałem w poście. Polerka + oklejenie PPF.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 01 sie 2019, 14:14

dziękuje uprzejmie za pomoc .

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 10 sie 2019, 17:28

Dzisiaj z okazji 30 000 Audi było w ASO na: przeglądzie okresowym, wymianie oleju oraz filtra paliwa.
W drodze powrotnej dolane do paliwa Archoil AR6400-D MAX a do oleju Archoil AR9100.
We własnym zakresie wymieniłem od razu filtr powietrza i kabinowy.
Auto gotowe na kolejne 10k km do kolejnych wymian :)

Obrazek

Długookresowa średnia mi się nieco uspokoiła i jest ~8,5 l/100km.
Teraz mam nadzieję wejdzie wreszcie PPF na fron + ceramika. Dobrze by było zabezpieczyć lakier póki nie ma jeszcze żadnych odprysków.

Co do samego przeglądu to porównując do Mazdy brakuje mi tutaj informacji dla klienta. Stan klocków jedynie "na oko", stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje. Za to mam sprawdzoną wysokość bieżnika i temperaturę zamarzania... Dla mnie jest to bardziej pro forma niż cokolwiek dający mi przegląd ale cóż... podobno takie wytyczne/standardy Audi.

Auto w dalszym ciągu cieszy przy każdej trasie :)

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 12 sie 2019, 13:45

Bezan pisze:Stan klocków jedynie "na oko"
Możesz zażyczyć sobie demontażu klocków i dokładnego pomiaru - będzie to kosztować pewnie ze 100 PLN za koło.
Bezan pisze:stanu akumulatora też nie sprawdzają bo niby auto samo to kontroluje
I to jest prawda. Sposób i prędkość rozładowania są stale kontrolowane przez elektronikę i na tej podstawie ocenia stan akumulatora. Komputer zna też:
- producenta akumulatora (varta, Bosh itp)
- typ akumulatora(zwykły, AGM)
- pojemność akumulatora (ie: 80Ah, 120Ah)
- czas od zamontowania w aucie (po wymianie informuje się system zarządzania energią, że ma nowy akumulatopr "od teraz"))
dane te trzeba wprowadzić przy zmianie akumulatora. Do typu i stanu akumulatora dostosowuje sposób ładowania (jak często, jak dużym prądem, jaki poziom rozładowania dopuszcza i kiedy odcina resztę elektroniki aby zapobiec nadmiernemu rozładowaniu).
Dlatego właśnie wymiana akumulatora na nowy musi być "dopełniona" podłączeniem komputera i w prowadzeniem danych między innymi o wymianie akumulatora na taki sam, lecz nowy lub wymianie na akumulator o innej pojemności lub o innym typie. Inaczej system zarządzania energią będzie traktować nowy akumulator w "zły sposób" i jest ryzyko, że szybko go wykończy.

Przykłądowy screen z VCDS'a:
Obrazek

Przykładowe video a OBDEleven:


To już nie są czasy "starych" systemów ładujących "w ciemno".

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 30 lis 2019, 18:06

Niedawno nadszedł czas na zaplanowane już wcześniej doposażenie auta w Night Vision oraz hak. Wszystko na 100% oryginalnych częściach, zakodowane jak fabrycznie. Teoretycznie elementy z aut potestowych ale praktycznie są one nowe :)


Obrazek

Realizacja w vagsystems.com
( www.facebook.com/vagsystemscom/posts/1412934968880489 )

Hak jeszcze nie był wykorzystywany. Jedynie sprawdzone piny i przy nie do końca wpiętym / wypiętym jest odpowiedni komunikat na liczniku.

Night Vision widzi dopiero od ~6-8m przed autem przez umiejscowienie kamery i pewnie samą jej konstrukcję. Działania Night Vision + Matrix gdzieś między miastami jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Jednak ludzi bardzo szybko wyłapuje i oznacza. Raz wieczorem "piknął" i oznaczył na czerwono człowieka idącego dość niebezpiecznie blisko na wąskiej drodze. Początkowo dość sceptycznie podchodziłem do systemu - nie mając go. Teraz jednak dostrzegam jego plusy i jeśli ktoś ma możliwość polecam jak najbardziej.

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Nokto

Post autor: DominikA6C6 » 01 gru 2019, 19:54

Super autko...jaki koszt za kompleksowe zamontowanie noktowizora...

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 08 gru 2019, 09:37

DominikA6C6, najlepiej odezwij się do vagsystems.com
Zależy czy musisz zmieniać licznik czy nie. U mnie licznik obsługiwał już wszystkie możliwe funkcje.
Być może jeszcze od czegoś zależy koszt, więc nie chcę rzucać tu konkretnymi kwotami.

[ Dodano: 2019-12-08, 09:37 ]
Zrobiona kolejna modyfikacja, której nie zobaczymy ani z zewnątrz ani wewnątrz - kompletne wyciszenie.
Czy Audi A6 Allroad tego potrzebowało? Powiedziałbym, że jeśli chodzi o hałas było dość podobnie (pomijając szyby, które w A6 są akustyczne) było w Mazda 6 po kompletnym wyciszeniu. W A6 podczas jazdy po naszych betonowych autostradach czuć było lekkie wpadanie w rezonans i jazda super komfortowa nie była. Do tego, standardowo jak w chyba każdym aucie, głośno było z nadkoli.

Po długich rozmowach i analizie realizacji firm z całej Polski wybór padł na lokalną firmę: Ciche-Auto.pl
Link:

Obrazek

Jedyną opcją w tym przypadku było pełne wyciszenie w pakiecie maksymalnym (Ultimate).
Po tygodniu auto było gotowe do odbioru i pomiaru. Na plus na pewno same warunki pracy. Niemal sterylny porządek, specjalnie przygotowane miękkie półki, maty ochronne. To wszystko powoduje, że odbierając auto mamy pewność, że w wyniku pracy nie powstaną żadne uszczerbki wizualne :)

Szybkie podsumowanie:
- przy prędkościach miejskich jest niemal kompletna cisza - jak na postoju
- największym szokiem (a tak na prawdę celem) był efekt wyciszenia nadkoli. Według mnie hałas zmniejszony o ponad 50%. Wcześniej wyraźnie to słyszałem i było uciążliwe. Teraz ledwo co słychać.
- dzięki prośbie o maksymalną pracę przy drzwiach granie audio B&O również uległo znacznej poprawie. Głębsze niskie i średnie tony.
- całościowe wyciszenie spowodowało, że nawet jazda po "niemieckich autostradach" nie zmusza nas do podnoszenia głosu podczas rozmowy między rzędami. Hałas przesunięty o kilkadziesiąt km/h


"Jednym zdaniem":
Podczas pomiaru po wyciszeniu wyszło, że z wszystkich pomiarów jakie firma zrobiła przy prędkości 130 km/h jest to najcichsze auto jakie od nich wyjechało. Według mnie zabieg ten jest jak najbardziej adekwatny nawet dla aut premium (być może ultra luksusowe już się w teorię nie łapią). Fabryczne wyciszenie jest symboliczne i na prawdę jest jeszcze pole do popisu dla takich firm. W większości musi to być praca ręczna, więc podczas produkcji nie ma na to czasu.
Jestem w 100% zadowolony z realizacji. Jeździłem wieloma autami ale takiej ciszy wewnątrz jeszcze nigdzie nie było.
Czy masz auto za 20 czy 500 tys. myślę, że warto dobrać akceptowalny dla siebie cenowo pakiet. Wiadomo, że w autach wyższych segmentów koszty są nieco wyższe i efekty już nie takie spektakularne. Niemniej jeśli uważasz, że w Twoim aucie na trasie jest cicho to wiedz, że może być jeszcze o wiele lepiej! :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 08 gru 2019, 14:15

A koszt?

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 08 gru 2019, 14:20

mat1324, aktualnie cennik prezentują na stronie: https://ciche-auto.pl/cennik/

bakutomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 08 lut 2019, 10:55
Imię: Tomek
Moje auto: A7 4K
Rocznik: 2018
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.0 DFBA 204KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: bakutomek » 08 gru 2019, 19:39

Szczerze mówiąc nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji... rozbierając prawie cale wnętrze samochodu żeby mieć trochę ciszej i płacić za to prawie 8 klocków... taki demontaż to zawsze wiąże się z tym ze coś się urwie, porysuje, naderwie, zle spasuje itp. Z całym szacunkiem do firmy która to robi ale nie wieże ze znają każda markę, model i wiedza jak zdemontować cale wnętrze bez uszkodzeń i urwania czegoś. Jeżdzę tez A6 kombi z szybami dzwiekoszczelnymi i jak dla mnie wyciszenie jest ok. Nie dla mnie takie polepszenie fabryki :)

Bezan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 12 sty 2019, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Bezan » 08 gru 2019, 20:01

bakutomek, oczywiście każdy ma swoje zdanie w temacie :) Moje jest takie, że fabryka w temacie wyciszenia nie robi wszystkiego co można by było. Mam to sprawdzone i na Mazda 6 (2014) i teraz na A6.
Nie mówimy tu o demontażu deski rozdzielczej. Tam owszem coś by mogło pójść nie tak. Demontaż plastików osłonek, foteli czy też wykładziny podłogi to raczej nic super inwazyjnego. Jestem pewien, że do każdej marki są instrukcje serwisowe jak to rozbierać. Jeśli firma działa tylko w tym zakresie to dostęp do tych informacji to podstawa. Prawdę mówiąc to wiem, że mają sporo zleceń właśnie by poprawić spasowanie w autach, które powinny być premium. Zapewne kwestia know-how gdzie co włożyć z materiałów by elementy nie ocierały o siebie.
Urwanie, porysowanie, naderwanie to na pewno coś co może być w firmie garażowej. U mnie nic takiego nie ma miejsca - a bardzo szczegółowo wszystko zostało sprawdzone przed i po.

Polecam poczytanie komentarzy/opinii po wykonaniu takich usług. Dowolnie wybranej firmy zajmującej się tym profesjonalnie :)

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 09 gru 2019, 09:16

Bezan jeżeli chodzi o hałas z nadkoli to w dużym stopniu jest to wina jakości opon a przede wszystkim ich szerokości..
generalnie zajmuję sie oponami zawodowo i podobno coś tam nawet mam o tym pojęcie ale sam byłem w szoku kilka tygodni temu..
miałem napisać w dziale o oponach ale dużo pracy ostatnio / sezon / no i jakoś to schodzi.
zrobiłem 3 tygodnie temu eksperyment.. sam jeżdżę na 225/55/17 , ponieważ chciałem w tym roku trafić/dobrać jakąś większa felgę dodzierałem w tym roku ori micheliny primacy 3 , które nawiasem mówiąc świetnie trzymają mimo już znacznego zużycia / mam kilka e-sek w codziennej drodze do pracy gdzie można wypróbować trzymanie opon i samochodu / . michelinek jednak zaczął już mi szumieć i zaczęło mnie to wkurzać powoli.
ale i tak według mnie C7 jest świetnie wyciszona , mimo że ja mam tylko przednia szybę akustyczną no i silnik taki sobie.. ;) . hałas dobiega tylko z nadkoli przednich... . musze coś z nimi zrobić w końcu..
mój kolega/klient ma c7 , założyliśmy z 3 miesiące temu do niego 19 w 255 GY ass.3 więc jedną z najcichszych opon..
jemu założyłem już zestaw zimowy a do siebie założyłem sobie jego komplet żeby sobie pojeździć i porównać jak jest..
no niestety szok..jakaś masakra..hałas z opon niesamowity..co najdziwniejsze pierwszy raz usłyszałem koła z tyłu , i to dość wyraźnie..
nie przypuszczałem że jest aż taka różnica przy szerokich oponach
opony nówki , przejechane z 3 tys km, osobiście jestem wyleczony z takich rozmiarów .. :)
a za nadakola przednie sie wezmę na wiosnę ..obiecuję sam sobie .. , wystarczy wykleić je jakaś mata z gsm , ewentualnie jeszcze trysnąć barankiem w aerozolu i powinno być git..
ewentualnie oddać auto do kompleksowego wyciszenia , bo tylko takie ma sens .
ale to jak już wiecie niezła kasa..może jakbym miał nówkę i miał nią jeździć z 10lat minimum to bym sie skusił..

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 09 gru 2019, 14:06

bakutomek pisze:Szczerze mówiąc nie jestem zwolennikiem takich modyfikacji...
Każdemu według potrzeb :) Ja się ciesze, że ludzie robią takie rzeczy - będziesz mieć więcej opcji na wypadek zbliżonej potrzeby.
bakutomek pisze:aki demontaż to zawsze wiąże się z tym ze coś się urwie, porysuje, naderwie, zle spasuje itp. Z całym szacunkiem do firmy która to robi ale nie wieże ze znają każda markę, model i wiedza jak zdemontować
Rozbierałem już kilka swoich aut prowadząc różne wiązki do różnych urządzeń i wiem, że "know-how" ma ogromne znaczenie. Ja "pałowałem się" z jakimś elementem 3h - bo nie chciałem nic zepsuć, a fachowcy demontują to w 5 sekund i tez nie jest zepsute :) Widziałem na własne oczy. W danej marce te same patenty są stosowane przez wiele lat. A patenty, jakie stosuje np. BMW (Audi pewnie też) w mocowaniach boczków drzwi lub elementów tapicerki są imponujące. To wynik dziesięcioleci doświadczeń z dążenia do wysokiej jakości.
Rozwiązania, jakie stosują (rodzaj plastiku dla kołka/gniazda, kształt ślizgaczy/zatrzasków, kąt pochylenia ślizgu przy wkładaniu/wyjmowaniu, przewidziana ugięcie podczas dociskania/zatrzaskiwania) budzi czasem podziw :) To wszystko później działa, choć na pierwszy rzut oka pomyślisz, że nie powinno :)
Niewiarygodne, że to przy takiej ilości mocowań trzyma sztywność, nie skrzypi i da się ponownie zamontować bez wymiany spinek: trzeba tylko wiedzieć, jak demontować i montować.

Faktem jest, że demontaż podsufitki zawsze mnie stresuje - bo to delikatna materia i łatwo coś "załamać" <stres>

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Wyciszenie

Post autor: DominikA6C6 » 10 gru 2019, 21:16

Nie wiem jak diesel ale ja mam benzyne 3.0T i uwazam ze nie ma co wyciszac, wczesniej mialem q5 w dieslu i jakos glosno nie bylo zalezy co kto ma na mysli pod wzgledem ciszy....ale nalezy pamietac ze wyciszenie wiaze sie ze wzrostem wagi &#128170; ale kazdy modzi tak zeby bylo fajnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga