A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 450
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Vosseny pewnie z 10k lekko a za ten hajs to śmiało w zawieszeniu podziałasz. Bedzie się lepiej prowadzić, będzie niżej, sztywniej a i nie trzeba nowych opon A tak to wsadzisz 21" trzeba opony, trzeba uważać bo szkoda zarysować, wolniej jeździć a moc kusinikosnikos pisze:Dzięki i wzajemnie!
[ Dodano: 2020-04-17, 15:53 ]
No i wpadły dziś opony Michelin Pilot Sport 4s. Ale pojawiły się pewne „ale” - jako że zszedłem z rozmiaru 265/35 na 255/35, to pomimo już mega zjechanego bieżnika w poprzednich oponach, mam wrażenie, że koła wizualnie odczuwalnie zmalały. No po prostu małe są... :shock: I to generuje dwa wątki:
- przy zawieszeniu 1BA jeszcze bardziej oczojebna przestrzeń do nadkola - najchętniej zmieniłbym same sprężyny, ale nawet tu na forum widziałem gdzieś info, że przy seryjnych amorkach, może to się w niektórych sytuacjach średnio zachowywać - co byście doradzili?
- drugi już w zasadzie poboczny, bo nie zakładam, żebym się zdecydował, ale ... może zmiana na 21? Wczoraj się naoglądałem S6 na 21 od Vossen’a - no robiły mega robotę
- Pietrek78
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trzebnica
Nie trzeba Vossen`ów aby auto nabrało lepszego wyglądu.Połowa ceny.qujot pisze:Vosseny pewnie z 10k lekko a za ten hajs to śmiało w zawieszeniu podziałasz. Bedzie się lepiej prowadzić, będzie niżej, sztywniej a i nie trzeba nowych opon A tak to wsadzisz 21" trzeba opony, trzeba uważać bo szkoda zarysować, wolniej jeździć a moc kusinikosnikos pisze:Dzięki i wzajemnie!
[ Dodano: 2020-04-17, 15:53 ]
No i wpadły dziś opony Michelin Pilot Sport 4s. Ale pojawiły się pewne „ale” - jako że zszedłem z rozmiaru 265/35 na 255/35, to pomimo już mega zjechanego bieżnika w poprzednich oponach, mam wrażenie, że koła wizualnie odczuwalnie zmalały. No po prostu małe są... :shock: I to generuje dwa wątki:
- przy zawieszeniu 1BA jeszcze bardziej oczojebna przestrzeń do nadkola - najchętniej zmieniłbym same sprężyny, ale nawet tu na forum widziałem gdzieś info, że przy seryjnych amorkach, może to się w niektórych sytuacjach średnio zachowywać - co byście doradzili?
- drugi już w zasadzie poboczny, bo nie zakładam, żebym się zdecydował, ale ... może zmiana na 21? Wczoraj się naoglądałem S6 na 21 od Vossen’a - no robiły mega robotę
Może nie sedan,ale myślę,że na sedanie również będą dobrze wyglądały.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Bardzo zbliżone wyglądem były te wczorajsze Vossen’y do Twoich - tylko były w wersji black i z kompletnie czarną S6 z dobrym zawiasem komponowały się kapitalnie. I faktycznie jak teraz patrzę, to mniej więcej stosunek cen 2:1...
Na razie spróbuję z zawieszeniem i obym był zadowolony z efektów Np. zestaw ProKit B12 jakoś nie zabija ceną - choć kusi mnie, żeby wrzucić same sprężyny i przekonać sie jak będzie.
I kolejny raz to powtórzę w tym wątku - chyba jednak lepiej kupować auta w oczekiwanej już wersji, a nie cały czas rzeźbić i rzeźbić - choc jakaś przyjemność to też jest
[ Dodano: 2020-04-18, 23:08 ]
Czy byłby ktoś „dobrym wujkiem” i podał jakie są odległości od środka koła do nadkola przy seryjnym 1BA? Bo na tę chwilę faworytem jest ten ProKit - ma -30mm przód i -25mm tył w SPAM do standardowego zawiasu - i tak dumam czy przypadkiem nie mam już trochę „zjeżdżonego” tego obecnego zestawu i żeby się poźniej nie okazało, że zamiast -30mm będzie wyraźnie mniej
UNT proponuje np. KW V1 - wtedy już poziom na pewno się dobrze ustawi, ale cena już nie ta...
[ Dodano: 2020-04-19, 00:12 ]
Chyba powinno być ok:
https://www.motor-talk.de/bilder/eibach ... 90860.html
Na razie spróbuję z zawieszeniem i obym był zadowolony z efektów Np. zestaw ProKit B12 jakoś nie zabija ceną - choć kusi mnie, żeby wrzucić same sprężyny i przekonać sie jak będzie.
I kolejny raz to powtórzę w tym wątku - chyba jednak lepiej kupować auta w oczekiwanej już wersji, a nie cały czas rzeźbić i rzeźbić - choc jakaś przyjemność to też jest
[ Dodano: 2020-04-18, 23:08 ]
Czy byłby ktoś „dobrym wujkiem” i podał jakie są odległości od środka koła do nadkola przy seryjnym 1BA? Bo na tę chwilę faworytem jest ten ProKit - ma -30mm przód i -25mm tył w SPAM do standardowego zawiasu - i tak dumam czy przypadkiem nie mam już trochę „zjeżdżonego” tego obecnego zestawu i żeby się poźniej nie okazało, że zamiast -30mm będzie wyraźnie mniej
UNT proponuje np. KW V1 - wtedy już poziom na pewno się dobrze ustawi, ale cena już nie ta...
[ Dodano: 2020-04-19, 00:12 ]
Chyba powinno być ok:
https://www.motor-talk.de/bilder/eibach ... 90860.html
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:27 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 2 razy.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- Pietrek78
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 137
- Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trzebnica
40mm niżej i będzię bardzo ładnie się prezentowaćnikosnikos pisze:Wielkie dzięki! No to u mnie ok. 405mm, więc różnica powinna być zasadnicza - zobaczymy
[ Dodano: 2020-05-12, 15:16 ]
Według mnie siadło idealnie - zgodnie z oczekiwaniami
[url=https://images90.fotosik.pl/363/0cf678fd0fa37b8dgen.jpg]Obrazek[/URL]
Rodzinny odrzutowiec.
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
416/806
MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Czas i kilometry lecą zdecydowanie za szybko - przedwczoraj minęło 16 miesięcy i wybiło równo 38kkm - i jest super Wpadły ostatnio wszystkie filtry, olej w silniku, tarcze z tyłu i komplet klocków - ale nie o tym To, co skłoniło mnie do napisania kilku zdań, to mega pozytywne zaskoczenie z zeszłego tygodnia. Zawsze, przy możliwie dynamicznym ruszaniu, używałem jednej nogi - szybkie przełożenie stopy z hamulca na gaz, w podłogę i wio. W zeszłym tygodniu - a była dobra okazja, bo czwartkowy duży wysyp szybkich aut w Gdańsku i sporo akcji „na światłach” - pomyślałem, że spróbuję z dwoma, bo to zawsze minimalnie szybciej jeśli chodzi o reakcję „na pomarańczowe”. Jakież było moje zdziwienie, gdy przy zmianach biegów auto odczuwalnie bardziej wyrywało do przodu - przy każdej zmianie jakby dodatkowy boost się pojawiał. Nigdy wcześniej tego nie czułem, a dynamicznie ruszyłem wielokrotnie. Pomyślałem, że jakiś przypadek, ale nie - przy każdym ruszeniu z jednoczesnym puszczeniem hamulca i wciśnięciem gazu do oporu efekt jest taki sam. Przy standardowym puszczeniu hamulca i przełożeniu stopy na gaz jest normalnie. Aż mnie pokusiło, żeby nagrać filmik i domowymi sposobami, w łopatologiczny sposób zmierzyć czas do setki. Wcześniej taka akcja dawała wyniki ok. 4,2-4,3s do licznikowych 100km/h. Efekty załączam - wskazówka rusza przy 4,71s, a dobija do setki przy 8,67-8,72s - moim zdaniem to fenomenalny wynik jak na tak duże i ciężkie auto oraz niecałe 450KM. RL pewnie dałby inny wynik, ale jakiś pogląd jest. Jak byl robiony Stage2, to był również zmieniany soft skrzyni, ale nikt mi nie wspomniał, że będzie się zachowywała różnie przy różnym używaniu hamulca i gazu - szczerze, to nie słyszałem o takim rozwiązaniu, ale nie ukrywam, że zdecydowanie nie narzekam Opony 255/35/20 czyli nominał, jazda po całkowicie płaskim odcinku drogi.
https://youtu.be/e6pnNOOk-WQ
https://youtu.be/e6pnNOOk-WQ
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2020, 20:04 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 505
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2018
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Ciekawe jak sprawa wygląda w S-tronicu. Co prawda ja mam serię, ale muszę sprawdzić czy jest jakaś różnica :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
W tipie też można włączyć imitację s-tronikowego "Launch Control", ale w tej skrzyni dość mocno odbija się to na jej żywotności. Właśnie tę opcję odkryłeś .
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Moim zdaniem to nie to - zrobiłem prawie 50kkm TTS’em z s-tronic’iem i samą procedurę, można powiedzieć, że mam obcykaną Rusza normalnie z obrotów jałowych - różnica jest jedynie w momentach wrzucania wyższych biegów.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Człowiek który robił program mówił ze to jest taki troche launch control jak w s-tronic. Jak tak ruszam na sporcie to własnie bije biegi jeszcze szybciej i agresywniej. Podejrzewam ze skrzyni nie do końca sie to podoba dlatego nie korzystam z tego na co dzien... ALe ogolnie efekt fajny
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6
Takie tam z lasem
Po głowie aktualnie chodzi mi podmianka dyfuzora S6 na rozwiązanie z Maxton'a, ale póki co, brak pewności, że poliftowa wersja będzie pasowała.
Po głowie aktualnie chodzi mi podmianka dyfuzora S6 na rozwiązanie z Maxton'a, ale póki co, brak pewności, że poliftowa wersja będzie pasowała.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga