Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
vagTDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 279
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:33
Imię: Bar
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: vagTDI » 17 kwie 2020, 16:04

255/35 były fabrycznym rozmiarem do C6, czy w C7 nie powinny być 255/40 ?

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 17 kwie 2020, 17:45

vagTDI pisze:255/35 były fabrycznym rozmiarem do C6, czy w C7 nie powinny być 255/40 ?
To zdaje się dla 19 cali - dla 20 standardem było 255/35.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 17 kwie 2020, 20:06

nikosnikos pisze:Dzięki i wzajemnie! :)

[ Dodano: 2020-04-17, 15:53 ]
No i wpadły dziś opony Michelin Pilot Sport 4s. Ale pojawiły się pewne „ale” :) - jako że zszedłem z rozmiaru 265/35 na 255/35, to pomimo już mega zjechanego bieżnika w poprzednich oponach, mam wrażenie, że koła wizualnie odczuwalnie zmalały. No po prostu małe są... :shock: I to generuje dwa wątki:
- przy zawieszeniu 1BA jeszcze bardziej oczojebna przestrzeń do nadkola - najchętniej zmieniłbym same sprężyny, ale nawet tu na forum widziałem gdzieś info, że przy seryjnych amorkach, może to się w niektórych sytuacjach średnio zachowywać - co byście doradzili?
- drugi już w zasadzie poboczny, bo nie zakładam, żebym się zdecydował, ale ... może zmiana na 21? <rotfl> Wczoraj się naoglądałem S6 na 21 od Vossen&#8217;a - no robiły mega robotę <okok>
Vosseny pewnie z 10k lekko <lol> a za ten hajs to śmiało w zawieszeniu podziałasz. Bedzie się lepiej prowadzić, będzie niżej, sztywniej a i nie trzeba nowych opon <lol> A tak to wsadzisz 21" trzeba opony, trzeba uważać bo szkoda zarysować, wolniej jeździć a moc kusi <cwaniak>

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 17 kwie 2020, 21:57

qujot pisze:
nikosnikos pisze:Dzięki i wzajemnie! :)

[ Dodano: 2020-04-17, 15:53 ]
No i wpadły dziś opony Michelin Pilot Sport 4s. Ale pojawiły się pewne &#8222;ale&#8221; :) - jako że zszedłem z rozmiaru 265/35 na 255/35, to pomimo już mega zjechanego bieżnika w poprzednich oponach, mam wrażenie, że koła wizualnie odczuwalnie zmalały. No po prostu małe są... :shock: I to generuje dwa wątki:
- przy zawieszeniu 1BA jeszcze bardziej oczojebna przestrzeń do nadkola - najchętniej zmieniłbym same sprężyny, ale nawet tu na forum widziałem gdzieś info, że przy seryjnych amorkach, może to się w niektórych sytuacjach średnio zachowywać - co byście doradzili?
- drugi już w zasadzie poboczny, bo nie zakładam, żebym się zdecydował, ale ... może zmiana na 21? <rotfl> Wczoraj się naoglądałem S6 na 21 od Vossen&#8217;a - no robiły mega robotę <okok>
Vosseny pewnie z 10k lekko <lol> a za ten hajs to śmiało w zawieszeniu podziałasz. Bedzie się lepiej prowadzić, będzie niżej, sztywniej a i nie trzeba nowych opon <lol> A tak to wsadzisz 21" trzeba opony, trzeba uważać bo szkoda zarysować, wolniej jeździć a moc kusi <cwaniak>
Nie trzeba Vossen`ów aby auto nabrało lepszego wyglądu.Połowa ceny.
Może nie sedan,ale myślę,że na sedanie również będą dobrze wyglądały.


Obrazek
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 19 kwie 2020, 00:12

Bardzo zbliżone wyglądem były te wczorajsze Vossen’y do Twoich - tylko były w wersji black i z kompletnie czarną S6 z dobrym zawiasem komponowały się kapitalnie. I faktycznie jak teraz patrzę, to mniej więcej stosunek cen 2:1...
Na razie spróbuję z zawieszeniem i obym był zadowolony z efektów :) Np. zestaw ProKit B12 jakoś nie zabija ceną - choć kusi mnie, żeby wrzucić same sprężyny i przekonać sie jak będzie.
I kolejny raz to powtórzę w tym wątku - chyba jednak lepiej kupować auta w oczekiwanej już wersji, a nie cały czas rzeźbić i rzeźbić :) - choc jakaś przyjemność to też jest <rotfl>

[ Dodano: 2020-04-18, 23:08 ]
Czy byłby ktoś „dobrym wujkiem” i podał jakie są odległości od środka koła do nadkola przy seryjnym 1BA? Bo na tę chwilę faworytem jest ten ProKit - ma -30mm przód i -25mm tył w SPAM do standardowego zawiasu - i tak dumam czy przypadkiem nie mam już trochę „zjeżdżonego” tego obecnego zestawu i żeby się poźniej nie okazało, że zamiast -30mm będzie wyraźnie mniej :)
UNT proponuje np. KW V1 - wtedy już poziom na pewno się dobrze ustawi, ale cena już nie ta...

[ Dodano: 2020-04-19, 00:12 ]
Chyba powinno być ok:
https://www.motor-talk.de/bilder/eibach ... 90860.html
Ostatnio zmieniony 05 cze 2020, 21:27 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 2 razy.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 19 kwie 2020, 00:51

Wg. ELSY przy 1BA od środka do dolnej krawędzi błotnika powinno być 404mm +/-10mm, przy 1BE - 384mm, przy 1BV 374mm

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 12 maja 2020, 15:16

Wielkie dzięki! No to u mnie ok. 405mm, więc różnica powinna być zasadnicza - zobaczymy <lol>

[ Dodano: 2020-05-12, 15:16 ]
Według mnie siadło idealnie - zgodnie z oczekiwaniami <lol>
Obrazek
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 12 maja 2020, 21:33

nikosnikos pisze:Wielkie dzięki! No to u mnie ok. 405mm, więc różnica powinna być zasadnicza - zobaczymy <lol>

[ Dodano: 2020-05-12, 15:16 ]
Według mnie siadło idealnie - zgodnie z oczekiwaniami <lol>
[url=https://images90.fotosik.pl/363/0cf678fd0fa37b8dgen.jpg]Obrazek[/URL]
40mm niżej i będzię bardzo ładnie się prezentować <rotfl>
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 13 maja 2020, 21:47

<rotfl> Nie, nie - to już nie na mój dziadkowy gust :p Mogłyby być niżej, ale wtedy już tylko z felgami 21 - i w takiej konfiguracji na pewno wyglądałoby lepiej.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: nikosnikos » 31 sie 2020, 18:43

Czas i kilometry lecą zdecydowanie za szybko :) - przedwczoraj minęło 16 miesięcy i wybiło równo 38kkm - i jest super <okok> Wpadły ostatnio wszystkie filtry, olej w silniku, tarcze z tyłu i komplet klocków - ale nie o tym :> To, co skłoniło mnie do napisania kilku zdań, to mega pozytywne zaskoczenie z zeszłego tygodnia. Zawsze, przy możliwie dynamicznym ruszaniu, używałem jednej nogi - szybkie przełożenie stopy z hamulca na gaz, w podłogę i wio. W zeszłym tygodniu - a była dobra okazja, bo czwartkowy duży wysyp szybkich aut w Gdańsku i sporo akcji „na światłach” - pomyślałem, że spróbuję z dwoma, bo to zawsze minimalnie szybciej jeśli chodzi o reakcję „na pomarańczowe”. Jakież było moje zdziwienie, gdy przy zmianach biegów auto odczuwalnie bardziej wyrywało do przodu - przy każdej zmianie jakby dodatkowy boost się pojawiał. Nigdy wcześniej tego nie czułem, a dynamicznie ruszyłem wielokrotnie. Pomyślałem, że jakiś przypadek, ale nie - przy każdym ruszeniu z jednoczesnym puszczeniem hamulca i wciśnięciem gazu do oporu efekt jest taki sam. Przy standardowym puszczeniu hamulca i przełożeniu stopy na gaz jest normalnie. Aż mnie pokusiło, żeby nagrać filmik i domowymi sposobami, w łopatologiczny sposób zmierzyć czas do setki. Wcześniej taka akcja dawała wyniki ok. 4,2-4,3s do licznikowych 100km/h. Efekty załączam - wskazówka rusza przy 4,71s, a dobija do setki przy 8,67-8,72s - moim zdaniem to fenomenalny wynik jak na tak duże i ciężkie auto oraz niecałe 450KM. RL pewnie dałby inny wynik, ale jakiś pogląd jest. Jak byl robiony Stage2, to był również zmieniany soft skrzyni, ale nikt mi nie wspomniał, że będzie się zachowywała różnie przy różnym używaniu hamulca i gazu - szczerze, to nie słyszałem o takim rozwiązaniu, ale nie ukrywam, że zdecydowanie nie narzekam <rotfl> Opony 255/35/20 czyli nominał, jazda po całkowicie płaskim odcinku drogi.

https://youtu.be/e6pnNOOk-WQ
Ostatnio zmieniony 02 wrz 2020, 20:04 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: 130TDI » 31 sie 2020, 20:47

Ciekawe jak sprawa wygląda w S-tronicu. Co prawda ja mam serię, ale muszę sprawdzić czy jest jakaś różnica :D

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: mat1324 » 31 sie 2020, 21:57

W tipie też można włączyć imitację s-tronikowego "Launch Control", ale w tej skrzyni dość mocno odbija się to na jej żywotności. Właśnie tę opcję odkryłeś :).

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: nikosnikos » 31 sie 2020, 22:10

Moim zdaniem to nie to - zrobiłem prawie 50kkm TTS’em z s-tronic’iem i samą procedurę, można powiedzieć, że mam obcykaną ;-) Rusza normalnie z obrotów jałowych - różnica jest jedynie w momentach wrzucania wyższych biegów.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: -AnioŁ- » 01 wrz 2020, 11:12

Człowiek który robił program mówił ze to jest taki troche launch control jak w s-tronic. Jak tak ruszam na sporcie to własnie bije biegi jeszcze szybciej i agresywniej. Podejrzewam ze skrzyni nie do końca sie to podoba dlatego nie korzystam z tego na co dzien... ALe ogolnie efekt fajny

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Re: A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Post autor: nikosnikos » 26 wrz 2020, 18:30

Takie tam z lasem <lol>
Obrazek
Po głowie aktualnie chodzi mi podmianka dyfuzora S6 na rozwiązanie z Maxton'a, ale póki co, brak pewności, że poliftowa wersja będzie pasowała.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga