Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0TFSI STAGE2 445KM/555Nm - takie trochę S6

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 18 lis 2019, 17:01

Śmiało możemy się ustawiać - wprawdzie w drugiej połowie miesiąca ja mogę mieć problem z dostępnością, ale w listopadzie jak najbardziej.
A co do samego wydechu - chyba człowiek się faktycznie szybko przyzwyczaja do warunków, bo już w ogóle nie zamykam klap :shock: - bardzo te dźwięki polubiłem <okok>

[ Dodano: 2019-11-18, 17:01 ]
Niby wszystko ładnie/pięknie, a tu taka sytuacja...
Obrazek
Od 2 tygodni auto uziemione (a historia długa i dosyć dramatyczna...) - na szczęście są nadzieje <rotfl>
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 18 lis 2019, 21:23


Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 18 lis 2019, 22:32

o kurde co się stało ?? Cały motor wyjęty to albo rozrząd albo się ugotował ??
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 20 lis 2019, 13:17

Kiedyś na spokojnie opiszę co i jak - na razie trwa postępowanie z ubezpieczycielem i zobaczymy jaki będzie efekt. W największym skrócie - niestety cieżko o kompetentnych mechaników i nawet rutynowy zabieg może spowodować kompletnie nieoczekiwany efekt w postaci spadku kompresji - w czterech garach bardzo delikatnie, ale w jednym spadło do 9bar, a w drugim nawet do 7... Najprawdopodobniej piach albo jakieś inne ustrojstwo dostało się do środka - masakra generalnie. No ale walka trwa - na pewno będzie lepiej niż było pierwotnie, ale pytanie z jakim dla mnie skutkiem finansowym... Oby zerowym <stres>
Ostatnio zmieniony 22 lis 2019, 17:37 przez nikosnikos, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 20 lis 2019, 15:10

Ughhh to przy okazji ostrzeż ludzi gdzie tacy specjaliści że piach do cylindrów się dostał ??
460KM/550NM Compsport Stage 2

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 20 lis 2019, 19:03

co oni robili ze piach sie dostał :D

Awatar użytkownika
Pietrek78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 137
Rejestracja: 08 lis 2015, 19:28
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trzebnica

Post autor: Pietrek78 » 20 lis 2019, 19:31

Może świece wymieniali.
Rodzinny odrzutowiec.
416/806

MOREL/HELIX/JL AUDIO
940W RMS

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 21 lis 2019, 21:19

Odmę mogli wymieniać...

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 22 lis 2019, 17:40

Czyszczenie nagaru na zaworach. O miejscu wolałbym nic nie pisać, bo własciciel serwisu poczuwa się do odpowiedzialności i trwa aktualnie postępowanie z ubezpieczenia OC zakładu w nastepstwie błędu po stronie mechanika.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 23 lis 2019, 00:23

Auc, faktycznie było trzeba z tym nagarem walczyć, ja u siebie ponad 50tys kilometrów temu sprawdzilem i dla świętego spokoju wyczyściłem, niedawno znów były oględziny i praktycznie nic nie było.
460KM/550NM Compsport Stage 2

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 23 lis 2019, 13:12

Hej, a w silniku 3.0 TFSI nie można wywalić odmy (zawór PCV), żeby nie zawalać tym syfem kolektora ssącego?
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 23 lis 2019, 15:29

A jako ciekawostka - wycena Audi na nowy silnik bez osprzętu opiewa na ...





62759 PLN :)

roman_tyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 230
Rejestracja: 08 maja 2008, 20:07
Imię: Romek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2014
Nadwozie: Liftback
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Waw
Kontakt:

Post autor: roman_tyk » 23 lis 2019, 21:04

bboykoti pisze:Hej, a w silniku 3.0 TFSI nie można wywalić odmy (zawór PCV), żeby nie zawalać tym syfem kolektora ssącego?
Pozdro

are you crazy? PCV w 3.0tfsi laczy olej, wode, spaliny, to jest duzy uklad, zobacz w google

Awatar użytkownika
Quash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 295
Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gdynia/Tczew

Post autor: Quash » 24 lis 2019, 11:39

Generlanie z uwagi na doladowanie nagar w 3.0TFSI nie jest wielkim problemem.

[ Dodano: 2019-11-24, 11:39 ]
A cena za silnik......... ja pier.... :D .
460KM/550NM Compsport Stage 2

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 26 lis 2019, 17:22

nikosnikos pisze:Czyszczenie nagaru na zaworach.
Ajaj.. co tam się stało, że silnik wykończyli? To się teoretycznie jakimiś zmielonymi łupinami czyści - jak piaskowanie, tylko mniej inwazyjne.
Jak to mogło spowodować spadek kompresji? Już prędzej bym się spodziewał zapchania cylindra masą i pęknięcia/wygięcia korbowodu..
:(

Cena tego silnika jest duża nawet na rynku wtórnym - kręci się w okolicach 20 KPLN

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga