Audi A6 C6 od Daniela :D - takie tam design przeróbki ...
Zderzak rzeczywiście jest szerszy, ale nie trzeba go ani ciąć ani tym bardziej kleić czy spawać.
Ja zakupiony zderzak naprawiałem bo kupiłem popękany, ale za to dużo na nim zaoszczędziłem a różnicy nie widać
W każdym razie aby spasować go do zwykłej wersji należy:
Przy aucie:
1) Wymienić na RS? lub przerobić ślizgi zderzaka, czyli te elementy plastikowe które trzymają zderzak od boku. Ja swoje oryginalne dociąłem (zaznaczone czerwonymi liniami na zdjęciu) by nie haczyły o czarne kratki wlotów powietrza. Wybrałem cięcie ślizgów zamiast kratek bo i tak gdzie indziej znajdują się otwory śrub, po za tym cięcie kratek było by widoczne z zewnątrz. Tak więc docięty ślizg nadal trzyma zderzak od boku by ten nie opadał.
Następnie z aluminiowego profilu (zaznaczony żółtym kółkiem) który lekko ugiąłem, dorobiłem mocowanie które trzyma na śrubach zderzak i wewnętrzne nadkole. Profil przytwierdzony jest na śrubach do karoserii.
2) Kolejnym krokiem było docięcie aluminiowej przedniej belki na jej obu końcach (użyłem małej szlifierki)
miejsce zaznaczone niebieskimi paskami
3) na nowo trzeba wyregulować wysokość osadzenia zderzaka za pomocą uchwytów zaznaczonych w zielonych kołach
Przy zderzaku:
1) Krawędź nadkola stykająca się ze zderzakiem ma inny kształt. Przy RS jest zaokrąglona, a w A6 poprowadzona do szpica. Tak więc zaznaczyłem kształt szpica i zeszlifowałem nadmiar plastiku ze zderzaka ( użyłem w tym celu wiertarki i na wysokich obrotach szlifowałem bokiem wiertła )
(miejsce szlifowania zaznaczone na czerwono)
2) Teraz zostało tylko założyć zderzak a następnie szlifierką zeszlifować jego nadmiar zaznaczony na zielono.
3) Ja wcześniej miałem zderzak S-line i nieco dłuższe gumowe rurki spryskiwaczy reflektorów, dlatego musiałem dociąć je by lepiej pasowały. Z tego co wiem w zwykłym zderzaku są z kolei krótsze i trzeba wymieniać rurki na dłuższe, jednak są one tanie i dostępne więc to nie problem.
4) Jako że nie miałem z przodu PDC, to musiałem kupić żeby zaślepić otwory w zderzaku. Spryskiwacze i osłony są takie same więc przełożyłem, pozostało już tylko malowanie i ostateczny montaż
Ja zakupiony zderzak naprawiałem bo kupiłem popękany, ale za to dużo na nim zaoszczędziłem a różnicy nie widać
W każdym razie aby spasować go do zwykłej wersji należy:
Przy aucie:
1) Wymienić na RS? lub przerobić ślizgi zderzaka, czyli te elementy plastikowe które trzymają zderzak od boku. Ja swoje oryginalne dociąłem (zaznaczone czerwonymi liniami na zdjęciu) by nie haczyły o czarne kratki wlotów powietrza. Wybrałem cięcie ślizgów zamiast kratek bo i tak gdzie indziej znajdują się otwory śrub, po za tym cięcie kratek było by widoczne z zewnątrz. Tak więc docięty ślizg nadal trzyma zderzak od boku by ten nie opadał.
Następnie z aluminiowego profilu (zaznaczony żółtym kółkiem) który lekko ugiąłem, dorobiłem mocowanie które trzyma na śrubach zderzak i wewnętrzne nadkole. Profil przytwierdzony jest na śrubach do karoserii.
2) Kolejnym krokiem było docięcie aluminiowej przedniej belki na jej obu końcach (użyłem małej szlifierki)
miejsce zaznaczone niebieskimi paskami
3) na nowo trzeba wyregulować wysokość osadzenia zderzaka za pomocą uchwytów zaznaczonych w zielonych kołach
Przy zderzaku:
1) Krawędź nadkola stykająca się ze zderzakiem ma inny kształt. Przy RS jest zaokrąglona, a w A6 poprowadzona do szpica. Tak więc zaznaczyłem kształt szpica i zeszlifowałem nadmiar plastiku ze zderzaka ( użyłem w tym celu wiertarki i na wysokich obrotach szlifowałem bokiem wiertła )
(miejsce szlifowania zaznaczone na czerwono)
2) Teraz zostało tylko założyć zderzak a następnie szlifierką zeszlifować jego nadmiar zaznaczony na zielono.
3) Ja wcześniej miałem zderzak S-line i nieco dłuższe gumowe rurki spryskiwaczy reflektorów, dlatego musiałem dociąć je by lepiej pasowały. Z tego co wiem w zwykłym zderzaku są z kolei krótsze i trzeba wymieniać rurki na dłuższe, jednak są one tanie i dostępne więc to nie problem.
4) Jako że nie miałem z przodu PDC, to musiałem kupić żeby zaślepić otwory w zderzaku. Spryskiwacze i osłony są takie same więc przełożyłem, pozostało już tylko malowanie i ostateczny montaż
fajnie mieć audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
Danielsnm pisze: co więcej są tak skonfigurowane że ściemniają ledy przy uruchomionych kierunkowskazach.
Z Piły albo z okolic poznania ? Ja swoje kupiłem pod poznaniem z montażem i tez sie ściemniają itd ale na zapalonych ksenonach nie działa mi po jednym ledzie na lampe( zewnętrzne diody, pojedynczo). U mnie była inna historia z tym i koniec końców wziąłem je jak za darmo bo były problemy przy dobijaniu targu i koleś musiał je poprawiać ale się w końcu udało.
Wracając do tematu auta - mega dobrze to wyszło w efekcie końcowym. Nawet ledy po lifcie z tylu nie wiem czy by pasowały czy zostawiłbym tak jak jest bo wyglądają dobrze w tej chwili
Nie, to tylko widocznie złudzenie optyczne, w rzeczywistości są w tym samym lakierze co reszta auta, po prostu światło pada na nie pod innym kątem.
[ Dodano: 2018-02-18, 21:59 ]
Jeszcze tylko przyciemnianie szyb
[ Dodano: 2019-04-20, 14:47 ]
Wczoraj zamontowałem w aucie urządzenie Driveen do odczytu plików muzycznych z USB.
Opinie o tym produkcie są podzielone, ogólnie ludzie bardziej polecają Densona. Mimo wszystko postanowiłem zaryzykować i wydać te 599zł . Na razie wszystko jest w porządku.
Po podłączeniu sprawuje się dobrze, odczytuje pliki Mp3 których ani specjalnie nie katalogowałem w folderach, ani nie zmieniałem ich nazw. Jedynie co, to ładuje się powiedzmy długo - ok. minuty od odpalenia auta. Może dlatego że dużo piosenek.
Podłączenie jest proste, kabel zasilający do masy i do któregoś z wolnych miejsc po bezpieczniku.
Natomiast dołączony światłowód - jeden koniec do fabrycznego wtyku, drugi do zmieniarki a trzeci oczywiście do zakupionego Driveena.
Urządzenie wyświetla się jako AMI i jest gotowe do pracy.
JA schowałem je ponad schowkiem gdzie jest sporo pustego miejsca. Następnie dodatkowo zakupiony przewód przedłużający USB doprowadziłem do wnętrza schowka przez otwór który jest w rogu schowka
Szkoda tylko że nie ma też wejścia AUX ale trudno.
[ Dodano: 2018-02-18, 21:59 ]
Jeszcze tylko przyciemnianie szyb
[ Dodano: 2019-04-20, 14:47 ]
Wczoraj zamontowałem w aucie urządzenie Driveen do odczytu plików muzycznych z USB.
Opinie o tym produkcie są podzielone, ogólnie ludzie bardziej polecają Densona. Mimo wszystko postanowiłem zaryzykować i wydać te 599zł . Na razie wszystko jest w porządku.
Po podłączeniu sprawuje się dobrze, odczytuje pliki Mp3 których ani specjalnie nie katalogowałem w folderach, ani nie zmieniałem ich nazw. Jedynie co, to ładuje się powiedzmy długo - ok. minuty od odpalenia auta. Może dlatego że dużo piosenek.
Podłączenie jest proste, kabel zasilający do masy i do któregoś z wolnych miejsc po bezpieczniku.
Natomiast dołączony światłowód - jeden koniec do fabrycznego wtyku, drugi do zmieniarki a trzeci oczywiście do zakupionego Driveena.
Urządzenie wyświetla się jako AMI i jest gotowe do pracy.
JA schowałem je ponad schowkiem gdzie jest sporo pustego miejsca. Następnie dodatkowo zakupiony przewód przedłużający USB doprowadziłem do wnętrza schowka przez otwór który jest w rogu schowka
Szkoda tylko że nie ma też wejścia AUX ale trudno.
fajnie mieć audi
Świetny temat i spektakularny efekt (wiem ze mody kończą się dopiero ze zmiana samochodu więc abyś jak najdłużej swoją a6 jeździł:))
Jakich felg i opon używasz? Prezentują się bardzo dobrze. Jakie maja wymiary/osadzenie. Masz problemy z ocieraniem opon przy dociążeniu?
Jakich felg i opon używasz? Prezentują się bardzo dobrze. Jakie maja wymiary/osadzenie. Masz problemy z ocieraniem opon przy dociążeniu?
Danielsnm pisze:Nie, to tylko widocznie złudzenie optyczne, w rzeczywistości są w tym samym lakierze co reszta auta, po prostu światło pada na nie pod innym kątem.
[ Dodano: 2018-02-18, 21:59 ]
Jeszcze tylko przyciemnianie szyb
[url=https://images81.fotosik.pl/998/cf41e2e4379297fb.jpg]Obrazek[/URL]
[ Dodano: 2019-04-20, 14:47 ]
[url=https://images92.fotosik.pl/166/a5ae63641bcc58dbmed.jpg]Obrazek[/URL]
Wczoraj zamontowałem w aucie urządzenie Driveen do odczytu plików muzycznych z USB.
Opinie o tym produkcie są podzielone, ogólnie ludzie bardziej polecają Densona. Mimo wszystko postanowiłem zaryzykować i wydać te 599zł . Na razie wszystko jest w porządku.
Po podłączeniu sprawuje się dobrze, odczytuje pliki Mp3 których ani specjalnie nie katalogowałem w folderach, ani nie zmieniałem ich nazw. Jedynie co, to ładuje się powiedzmy długo - ok. minuty od odpalenia auta. Może dlatego że dużo piosenek.
Podłączenie jest proste, kabel zasilający do masy i do któregoś z wolnych miejsc po bezpieczniku.
Natomiast dołączony światłowód - jeden koniec do fabrycznego wtyku, drugi do zmieniarki a trzeci oczywiście do zakupionego Driveena.
Urządzenie wyświetla się jako AMI i jest gotowe do pracy.
JA schowałem je ponad schowkiem gdzie jest sporo pustego miejsca. Następnie dodatkowo zakupiony przewód przedłużający USB doprowadziłem do wnętrza schowka przez otwór który jest w rogu schowka
Szkoda tylko że nie ma też wejścia AUX ale trudno.
A więc tak, Felgi które mam są w rozmiarze 19"
20" do tego modelu jest bez sensu ponieważ będzie z tyłu obcierać o nadkole. Wiem bo sam mam obniżone o 30mm auto
Druga sprawa to ET
ET wynoszące 35, lub na rynku są też ET32 przy szerokości 8,5 to strasznie zły pomysł, felgi mocno wystają po za obrys auta.
Moje felgi mają 19x8.5 ET 38 a drugi model felg ma ET42 i właśnie te 19x8.5 ET 42 są idealne
Co do opon to 32x255x19 Pirelli Pzero
Co do kodowania to nie mam jak sprawdzić bo kabel mi padł a drugiego nie kupowałem...
Pozdrawiam
20" do tego modelu jest bez sensu ponieważ będzie z tyłu obcierać o nadkole. Wiem bo sam mam obniżone o 30mm auto
Druga sprawa to ET
ET wynoszące 35, lub na rynku są też ET32 przy szerokości 8,5 to strasznie zły pomysł, felgi mocno wystają po za obrys auta.
Moje felgi mają 19x8.5 ET 38 a drugi model felg ma ET42 i właśnie te 19x8.5 ET 42 są idealne
Co do opon to 32x255x19 Pirelli Pzero
Co do kodowania to nie mam jak sprawdzić bo kabel mi padł a drugiego nie kupowałem...
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 10 mar 2020, 00:50 przez Danielsnm, łącznie zmieniany 1 raz.
fajnie mieć audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga