Audi A6 C6 od Daniela :D - takie tam design przeróbki ...
W dniu dzisiejszym, nadal oczekując na nadejście lamp postanowiłem powalczyć z włóknem węglowym.
W myśl że to technologia wprost z NASA czy F1 uznałem że to nie może być trudne...
...
Nosz motyla noga, jaki to masakrystyczny w obróbce materiał ! i jeszcze te fałdy na dyfuzorze nie ułatwiają,;..... ech..
...
No ale lubię wyzwania
Ogólnie można ogarnąć, na płaskich powierzchniach karbon układa się w sposób zadowalający, boczne słupki nie były specjalnym wyzwaniem.
Ale dyfuzor to zupełnie inna bajka która kosztowała mnie 5h pracy ...
Teraz pozostaje zaczekać około 3 dni aż żywica epoksydowa mocno zwiąże i szlifowanie ...
Nie wiem czy bym się podjął drugi raz bo trochę katorga :D
W myśl że to technologia wprost z NASA czy F1 uznałem że to nie może być trudne...
...
Nosz motyla noga, jaki to masakrystyczny w obróbce materiał ! i jeszcze te fałdy na dyfuzorze nie ułatwiają,;..... ech..
...
No ale lubię wyzwania
Ogólnie można ogarnąć, na płaskich powierzchniach karbon układa się w sposób zadowalający, boczne słupki nie były specjalnym wyzwaniem.
Ale dyfuzor to zupełnie inna bajka która kosztowała mnie 5h pracy ...
Teraz pozostaje zaczekać około 3 dni aż żywica epoksydowa mocno zwiąże i szlifowanie ...
Nie wiem czy bym się podjął drugi raz bo trochę katorga :D
fajnie mieć audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 284
- Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wyglada obiecująco ten carbon sam się kiedyś w to bawiłem i fakt jest z tym duzo babrania. A sam lakierujesz potem bezbarwnym?
Czy ten dyfuzor pasuje w miejsce starego czy trzeba cos kombinować7?
A tak w ogóle to na zdjeciach widzę, że tej żywicy jest jakos malo.. Czy to zdjecia w trakcie? Dolałeś ją później, czy będziesz jeszcze raz nakladał jak podłapie? Chyba nie zamierzasz tego szlifować przy takiej grubosci? Chodzi mi o to, żeby nie przetrzeć się do włókna bo zniszczysz caly efekt.
Czy ten dyfuzor pasuje w miejsce starego czy trzeba cos kombinować7?
A tak w ogóle to na zdjeciach widzę, że tej żywicy jest jakos malo.. Czy to zdjecia w trakcie? Dolałeś ją później, czy będziesz jeszcze raz nakladał jak podłapie? Chyba nie zamierzasz tego szlifować przy takiej grubosci? Chodzi mi o to, żeby nie przetrzeć się do włókna bo zniszczysz caly efekt.
Dyfuzor pasuje bez problemu, ale musi być do niego zderzak po liftowy. Taki właśnie założyłem. Co do nanoszenia żywicy to tak, jest to pierwsza warstwa. Muszę ją zmatowić i nanieść drugą warstwę. Na koniec myślę samemu przemalować bezbarwnym lakierem z utwardzaczem. i powinno być ok
fajnie mieć audi
Tak, ja tylko oklejam włóknem węglowym dyfuzor i słupki boczne, być może zabiorę się jeszcze za osłonę silnika i lusterka.
[ Dodano: 2017-08-17, 21:13 ]
Projekt niemal ukończony , pozostało mi przyciemnianie szyb. Wszystko w aucie gra w ciągu ostatnich 6-ciu dni objechałem nim 2600km po Polsce :D
Więcej zdjęć jak przyciemnię szybki.
[ Dodano: 2017-08-17, 21:13 ]
Projekt niemal ukończony , pozostało mi przyciemnianie szyb. Wszystko w aucie gra w ciągu ostatnich 6-ciu dni objechałem nim 2600km po Polsce :D
Więcej zdjęć jak przyciemnię szybki.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 21:23 przez Danielsnm, łącznie zmieniany 1 raz.
fajnie mieć audi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 284
- Rejestracja: 20 lis 2013, 20:30
- Imię: Sławek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
No czekałem na te foty 😀 Wygląda zacnie, czekam na kolejne.
[ Dodano: 2017-08-17, 21:37 ]
Zastanawiam się jaka jest teraz wysokość na fotach w SPAM do serii, nie wiesz może ile siadła?
[ Dodano: 2017-08-17, 21:41 ]
A i jeszcze jedno. Czy na gwincie sporo jest twardziej? Zostało trochę komfortu? 😁
[ Dodano: 2017-08-17, 21:43 ]
Jeszcze ostatnie pytanie 😜 jaki masz nr lakieru?
[ Dodano: 2017-08-17, 21:37 ]
Zastanawiam się jaka jest teraz wysokość na fotach w SPAM do serii, nie wiesz może ile siadła?
[ Dodano: 2017-08-17, 21:41 ]
A i jeszcze jedno. Czy na gwincie sporo jest twardziej? Zostało trochę komfortu? 😁
[ Dodano: 2017-08-17, 21:43 ]
Jeszcze ostatnie pytanie 😜 jaki masz nr lakieru?
Nie umiem odpowiedzieć na pierwsze pytanie, bo seria ma jakąś tam wysokość. Ja miałem zawieszenie S-line które już jest niższe od serii, ale u mnie było bardzo zużyte. Teraz mam gwint KW i można je ustawiać na kilka wysokości, ja starałem się ustawić zawieszenie możliwie jak najwyżej.
Jeżeli chodzi o twardość to obecne zawieszenie jest o niebo bardziej komfortowe od zużytego S-line. Ale znów nie mogę porównać go do serii. Powiem tylko tyle że wcześniej miałem audi a4 b6 i tam gwint niszczył kręgosłup. Tutaj na wielowahaczu nie odczuwa się że jest gwint. Na tym zawieszeniu jeździ mi się wygodniej i przede wszystkim o wiele pewniej niż w standardzie w Skodzie Octawii 09r lub nowym Kia Sportage 2017r, nimi też jeżdżę.
Ogółem z zawieszenia jestem mega zadowolony, ale dodam że zmieniałem na nowe także komplety wahaczy.
Zdjęcia poprzedniego autka którego robiłem w pakiecie CSR, ale musiałem zmienić bo był bez quattro i w zimie pod dom nie dojeżdżałem :D. I jeszcze zawieszenie gwintowane Supersport które w nim montowałem, ale kiepsko było z komfortem:
Kolor lakieru to Daytona Grey czyli LZ7S
Jeżeli chodzi o twardość to obecne zawieszenie jest o niebo bardziej komfortowe od zużytego S-line. Ale znów nie mogę porównać go do serii. Powiem tylko tyle że wcześniej miałem audi a4 b6 i tam gwint niszczył kręgosłup. Tutaj na wielowahaczu nie odczuwa się że jest gwint. Na tym zawieszeniu jeździ mi się wygodniej i przede wszystkim o wiele pewniej niż w standardzie w Skodzie Octawii 09r lub nowym Kia Sportage 2017r, nimi też jeżdżę.
Ogółem z zawieszenia jestem mega zadowolony, ale dodam że zmieniałem na nowe także komplety wahaczy.
Zdjęcia poprzedniego autka którego robiłem w pakiecie CSR, ale musiałem zmienić bo był bez quattro i w zimie pod dom nie dojeżdżałem :D. I jeszcze zawieszenie gwintowane Supersport które w nim montowałem, ale kiepsko było z komfortem:
Kolor lakieru to Daytona Grey czyli LZ7S
Ostatnio zmieniony 17 sie 2017, 22:33 przez Danielsnm, łącznie zmieniany 1 raz.
fajnie mieć audi
Zawieszenie Sline jest spoko i dobrze wygląda, jest coś około 30mm niższe niż standard. Oryginalnie w kolorze czerwonym robione przez Monroe. Ale żeby je dorwać w miarę dobrym stanie to chyba niewykonalne ?obsession pisze:Dzięki za odpowiedź zapomniałem, że wcześniej miałeś zawias s-line. Docelowo chodzi mi o wysokość z ostatniego zdjęcia do wysokości s-line, bo zastanawiam się nad kupnem zawieszenia s-line
[ Dodano: 2017-08-18, 20:15 ]
fajnie mieć audi
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga