Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 s-line - kolejne wozidło wladiego gotowe do rezania

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 05 lut 2020, 14:02

Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing <okok>

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 06 lut 2020, 01:41

_wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing <okok>
Racja. Mam słoik jednego z najlepszych wosków na świecie Swissvax Concorso. Sami zobaczcie ile kosztuje. Dostałem go tak z 8 lat temu pod choinkę.

http://sklep.swissvax-detailing.pl/inde ... 200ml.html

Jego efekt jest oszałamiający, a pisze Wam o tym dlatego ze nawet taki wosk nie ma podjazdu do ceramiki.

Ceramika to w ogóle inny poziom, tak jak by kolejna warstwa lakieru.

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 06 lut 2020, 20:05

Tak jak mówisz trzeba Ci polać <lol>

Awatar użytkownika
arctic_avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
Imię: arctic
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: arctic_avant » 07 lut 2020, 08:10

_wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing <okok>
Przed woskiem też zamierzam zrobić korektę lakieru.
jacob pisze:
_wladi_ pisze:Sam wosk nie da takiego efektu bo przed nałożeniem ceramiki zawsze jest robiona korekta lakieru ale jak ktoś ogarnia te rzeczy to jak najbardziej można się po bawić w detailing <okok>
Racja. Mam słoik jednego z najlepszych wosków na świecie Swissvax Concorso. Sami zobaczcie ile kosztuje. Dostałem go tak z 8 lat temu pod choinkę.

http://sklep.swissvax-detailing.pl/inde ... 200ml.html

Jego efekt jest oszałamiający, a pisze Wam o tym dlatego ze nawet taki wosk nie ma podjazdu do ceramiki.

Ceramika to w ogóle inny poziom, tak jak by kolejna warstwa lakieru.
Wszystko jasne <okok>
@arctic_audi_avant_project

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 04 kwie 2020, 14:00

W końcu wpadła aktualizacja polskie menu i nowe mapki a na sam koniec wisienka na torcie :shock: <radocha> dzięki @cwiara

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2020-02-11, 18:30 ]
No i fajnie <radocha>



[ Dodano: 2020-04-04, 09:20 ]
Żeby nie było że się nic nie dzieje <figielek> idzie wiosna i trzeba się już zbroić <cwaniak>

Obrazek

Obrazek

A przy okazji kilka shotów ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2020-04-04, 14:00 ]
Dzisiaj pogoda typowo wiosenna i umyłem furkę oraz zrobiłem drugoe podejście do założenia anteny gps. Kupiłem z alledrogo i na początku wrzuciłem za schowek ale nie za bardzo chciała łapać satelity więc dzisiaj umieściłem ją na posdufitce za lampką i powinno być teraz ok <okok>

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
arctic_avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
Imię: arctic
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: arctic_avant » 06 kwie 2020, 09:21

Czyli idziesz klasyką.

Rotor 19? Jaki rozmiar tarcz?
@arctic_audi_avant_project

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 06 kwie 2020, 09:57

Po dobrych piniondzach kupiłem felgi <lol> Tarcza 360mm ale będzie gładka jednak nie nawiercana <okok>

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 06 kwie 2020, 14:22

_wladi_ pisze:Po dobrych piniondzach kupiłem felgi <lol> Tarcza 360mm ale będzie gładka jednak nie nawiercana <okok>
ooo, a czemu zmiana ?

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 06 kwie 2020, 15:48

Z tyłu mam pełne tarcze i ujowo będzie wyglądało a druga sprawa nie chce mi się ich co chwile czyścić bo otwory się zapychają w tarczy nawiercanej sprawdzone organoleptycznie ;)

Awatar użytkownika
arctic_avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
Imię: arctic
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: arctic_avant » 07 kwie 2020, 07:49

_wladi_ pisze:Z tyłu mam pełne tarcze i ujowo będzie wyglądało a druga sprawa nie chce mi się ich co chwile czyścić bo otwory się zapychają w tarczy nawiercanej sprawdzone organoleptycznie ;)
Mogło być to spowodowane miękkim klockiem.

Miałem nawiercane w volvo s80 i nie było takiego problemu. Klocki delphi ale modelu nie pamiętam. Za to rozmawiałem z człowiekiem, który by oszczędzać tarcze w 911 zamontował właśnie miękkie klocki i na wyposażeniu auta miał śrubokręt do udrażniania.


Nacinane tarcze spoko efekt wizualny. Po za tym nie czułem różnicy w działaniu :)
@arctic_audi_avant_project

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 07 kwie 2020, 08:49

No tak jak mówisz bardziej efekt wizualny niż samo działanie więc wpadną pełne w sumie już je mam u siebie ;)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 08 kwie 2020, 20:06

A po co takie heble do 2.0TDI? <mysli> Chodziło Ci tylko o kwestie wizualne?
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 08 kwie 2020, 20:51

Efekt wizualny owszem jestem wzrokowcem i u mnie w aucie musi być wszystko na tip top tym bardziej że wpada 19&#8221; ;) a co do hamowania to co 2.0 tdi nie można się rozpędzić żeby potem mocno hamować haha

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 09 kwie 2020, 00:24

Nie bardzo się z Wami mogę zgodzić.

Poza efektem wizualnym tarcza nawiercana lub nacinana - oczywiście mówię jedynie o tarczach renomowanych producentów - mają lepsze właściwości rozpraszania ciepła.

Generalnie lepsze są tarcze nawiercane. Mają większa zdolność do rozpraszania ciepła niż nacinana, a już o wiele wyższą niż lita tarcza, ponadto są bardziej wytrzymałe na pęknięcia niż lite a przede wszystkim w pierwszej fazie hamowania dają większe tarcie. Nacięcia lub nawiercenia dodatkowo czyszczą klocki a podczas deszczu pomagają szybciej zerwać film wodny z tarczy a przy mocnym hamowaniu pozwalają szybciej usunąć gazy pomiędzy klockiem a tarczą - co pomaga wyeliminować zjawisko fadingu.

Jak się przyjrzysz np Mercedesom z mocniejszymi jednostkami ( nie mówię od razu o AMG) - to tam przód jest nawiercany a tył lity w serii. ;)

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 09 kwie 2020, 08:55

No i pewnie masz rację ale jak kolega wyżej napisał ja mam klekota więc i tak w pełni nie wykorzystam skuteczności nawet tarcz litych ;) w poprzedniej A4 miałem hebel 320 i dawały radę na litej tarczy więc i tu da radę <luzik>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga