Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 s-line - kolejne wozidło wladiego gotowe do rezania

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 08 sty 2020, 13:31

_wladi_ nie obrażaj mnie proszę, że nie jarze co to naciąg albo nie wiem o czym piszę... pokaż mi gdzie napisałem, że opona 225 i 255 będą tak samo wyglądały? Czytasz ze zrozumieniem?

Zapytałeś na początku: "nie chcę żeby opona wystawała albo rant ochronny. Ktoś podpowie od razu mówię że nie chce 255 myślałem nad 235 raczej" no to napisaliśmy Ci, że będzie wystawał rant ochronny i całe koło bo już sama felga wystaje i będzie wystawać z tyłu przy takich parametrach, bo ja mam korzystniejsze parametry u siebie o 8mm i felga jest na równo. Naciąg może jedynie sprawić że nie będzie Ci opona obcierać o błotnik ale jak to będzie wyglądać... chyba, że chcesz żeby Ci felga wystawała za obrys auta to spoko <luzik>

Zresztą zobacz sobie jaką nośność ma opona 225/40/19, większość ma 93 a Ty potrzebujesz minimum 95 :)

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 08 sty 2020, 14:14

No i widzisz dochodzimy do sedna bo jeżeli dam naciąg nawet lekki to ma to za zadanie żeby opona właśnie nie obcierała o błotnik...felga na zdjęciu milimetry wystaje ale jak auto jeszcze siądzie bo tak będzie to koło się schowa jeszcze trochę. Co do parametrów masz racje ale tyle co widziałem projektów które jeździły na jeszcze węższych oponach to nie wspominam...czy A6 jest aż tyle cięższe? Nie sądzę, waży 1700 A4 moje ważyło 1500...ja nie wożę płyt Jumbo w bagażniku ani worków z cementem <rotfl> Ogólnie dziękuje za rady i podpowiedzi bo przecież o to chodzi ale mam jakaś swoją wizję którą chce zrealizować <okok>

Awatar użytkownika
arctic_avant
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 30 lis 2019, 13:59
Imię: arctic
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: arctic_avant » 09 sty 2020, 07:51

_wladi_ pisze:No i widzisz dochodzimy do sedna bo jeżeli dam naciąg nawet lekki to ma to za zadanie żeby opona właśnie nie obcierała o błotnik...felga na zdjęciu milimetry wystaje ale jak auto jeszcze siądzie bo tak będzie to koło się schowa jeszcze trochę. Co do parametrów masz racje ale tyle co widziałem projektów które jeździły na jeszcze węższych oponach to nie wspominam...czy A6 jest aż tyle cięższe? Nie sądzę, waży 1700 A4 moje ważyło 1500...ja nie wożę płyt Jumbo w bagażniku ani worków z cementem <rotfl> Ogólnie dziękuje za rady i podpowiedzi bo przecież o to chodzi ale mam jakaś swoją wizję którą chce zrealizować <okok>
Wladi, pod uwagę należy brać dopuszczalną masę całkowitą pojazdu.

Jednak argument że nie można montować węższych opon bo przekroczymy index nośności nie ma poparcia.

Przy rozmiarach:

235/35/19 index nośności wynosi 91 czyli 615kg
225/35/19 ma 88 i jest to 560kg

W Audi a6 2.0 tdi dopuszczalna masa całkowita to 2240 kg. Dzieląc wartość na 4 mamy wynik 560kg. Nie widzę przeszkód montażu węższych opon na felgę 9J. Moim zdaniem 225 będzie wyglądało bardzo dobrze jeśli obniżysz samochód na zawieszeniu gwintowanym.

Również nie rozumiem argumentu że koło z oponą o niższym profilu będzie wyglądało jak koło rowerowe. W takim razie jaki jest sens montażu 19? Przecież można jeździć na 17 i mieć kawał opony.
@arctic_audi_avant_project

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 09 sty 2020, 09:18

arctic_avant pisze: Również nie rozumiem argumentu że koło z oponą o niższym profilu będzie wyglądało jak koło rowerowe. W takim razie jaki jest sens montażu 19? Przecież można jeździć na 17 i mieć kawał opony.
Jeśli katalogowo jest profil 35% z 255mm, to prostą podwórkową matematyką 35% z 235mm da mniejszy obwód koła, mniej opony i bez dobrej gleby koło będzie wyglądało na małe.
Każdemu co innego się podoba, ale warto znać wszystkie argumenty. A6 w avancie, to kawał budy więc warto to mieć na względzie. Na 9J opona 235 się naciągnie, tym samym obwód jeszcze trochę się zmniejszy.Przerabiałem to na swoim samochodzie, więc niikt nic nie musi mi udowadniać. Wiem doskonale jak to będzie wyglądać. Koła, felgi i opony to odwieczny dylemat i każdy musi patrzeć względem siebie. Kazdemu co innego się podoba. Ale tak, jak wyżej wspomniałem, warto wziąć wszystkie za i przeciw pod wzgląd.

[ Dodano: 2020-01-09, 09:18 ]
235/35/19 9J ładnie opona leży :>
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 09 sty 2020, 10:48

To jest Twoje koło? Takie miałeś u siebie? Pokaż inne foty ;)

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 09 sty 2020, 12:15

Hahahaha nie, to nie jest moje. U mnie Panie balon jest :]

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 09 sty 2020, 13:34

Nie pozostaje nic i jego jak na żywo przymierzyć i zobaczyć bo każdy ma i je gusta i inne wyobrażenie ;)

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 09 sty 2020, 13:38

Dokładnie. Ilu ludzi, tyle opinii. Dobrze by było, zeby chociaż część opinii była poparta faktem. A nie większość powstaje ze słuchu- bo kolega kolegi.....etc <rotfl>

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Moje auto: Q7
Rocznik: 2011
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 13 sty 2020, 10:17

miałem 235/35 po zakupie felg... zmieniłem na fabryczne 255/35

1! Bezpieczeństwo, opona 235 nie spełnia warunków nośności jeśli chodzi o budę w a6 - mimo, że 2.0 jest lżejsze niż moje 3.0 tdi to producent określa nośność opony. Chcesz ryzykować, że opona strzeli bo jest za słaba ? To 2 połówka czyli piękność może przestać być piękna - to moje takie tylko przytyki dla uświadomienia co robita nie tak chłopaki
2. 235/35 wygląda tragicznie, zwłaszcza na standardowym zawiasie, na 255/35 standardowy zawias to granica przyzwoitego wyglądu, mam u siebie na oryginalnych pompei et48 i ciut się chowają, miałem wcześniej 9Jx19 i et43 i te prawie były równo z błotnikiem a tu et33 będzie na pewno wystawać zresztą widać to po fotce
3. opona 255 to większe bezpieczeństwo dla zawiasu, felgi + komfort. O ile na 17 z oponą 225/50 czy 18 z oponą 245/40 jest on porównywalny to na 19 255/35 już czuje sporą różnice, a na 235/35 jak miałem przez chwilę założone to prawie zero amortyzacji mimo standardowego zawiasu, nie dało się tym jechać a jak mówię a6 z silnikiem 3.0 jest bardzo ciężkie i mocno działa na nie grawitacja, wpadając w dziurę czujesz się jak w czołgu jadącym po bruku. No ale to moje zdanie :-)

Pozdrawiam a4 wiczów z a4-klubu :)

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 13 sty 2020, 15:31

Spoko dziękuję za sugestię na pewno masz rację w pewnym stopniu ale mylisz się że felga będzie wystawać bo już przymierzałem <luzik> na pewno będzie opona min 235 ale to jeszcze i tak będę przymierzał ewentualnie jest opcja że wpadną koła 19" 8.5J ET 43 i to chyba będzie najlepsza opcja <mysli>
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Na ostatniej fotce widać felgę równo z błotnikiem i jeszcze się ciut schowa jak przód siądzie bo dopiero co z lewarka spuszczony więc na pewno nie będzie wystawać ale tak jak mówiłem jest opcja innego koła <okok>

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Moje auto: Q7
Rocznik: 2011
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 13 sty 2020, 17:06

ale wcześniej miałeś inną felgę? to, że ta felga z tymi parametrami tak wygląda to jedno ale tamta mimo może mimo wszystko trochę inaczej wyglądać ze względu na wzór.
no i opona wygląda słabo :-) opcja z et43 na pewno będzie lepsza :-)

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 13 sty 2020, 17:38

Spoko dzięki za sugestie ;)

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 13 sty 2020, 20:32

Hej,

Nie wprowadzaj ludzi w błąd, parametry 9J i ET33 i felga na 100% będzie wystawać z tyłu... wiem bo też mam A6, też 19 cali i max to 8,5J i ET35, jak ktoś chce 9J to musi mieć inne ET.

Ja przy swoim setupie przykładałem prostą poziomnice i dokładnie to sprawdzałem także w SPAM do błotnika, nie wyssałem tego z palca !!!

Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 767
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 13 sty 2020, 21:18

Może będzie i wystawać ale to dosłownie na milimetry, a Ty piszesz że masz też 19" 8.5J i ET 35 to jak możesz wiedzieć że wystaje <luzik> ja też pasowałem felgę i na pewno nie będzie wystawała tak jak twierdzisz.

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 14 sty 2020, 16:36

Hehe, to bardzo proste, ET33 zamiast 35 to dodatkowe 2mm na zewnątrz auta, do tego dochodzi połowa z większej szerokości felgi, czyli 9 - 8,5 cala = 0,5cala/2 = 0,25cala x 25,2mm = czyli dodatkowe 6,3mm na zewnątrz, wychodzi łącznie 8,3mm bardziej na zewnątrz felga niż u mnie a u mnie felga jest na równo :D
Czyli przy takich parametrach tył będzie wystawał prawie 1cm za obrys auta.
A to co piszesz, że jak auto siądzie i bardziej się koło schowa to nie u nas z tyłu, też się zdziwiłem ale koło po opuszczeniu lewarka nie schowało się mocniej...
Co to za pasowanie felgi jak miałeś samą felgę i nie obniżyłeś auta... Przykładałeś chociaż jakąś poziomnice?
Jak nadal się spierasz to poczekaj do marca to Ci zrobię fotki jak to wygląda na założonych kołach a nie przymiarkach na podnośniku... <luzik>
Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga