Skrzynka sprawdzona a w środku : Sucho przekaźniki czyste bez śladów nadpaleń itd. stan bdb.cinkers pisze:To będzie kolego na 90%... przekaźnik na podszybiu
Podszybie od strony kierowcy -> czarna skrzynka -> po odkręceniu pokrywy największy przekaźnik.
Sprawdź, czy nie jest nadpalony bo pewnie już czasami nie łączy. Wymiana na nowy powinna rozwiązać sprawę.
wiec tylko piasta lub czujnik dziś pada wiec pewnie jutro będę wymieniał
[ Dodano: 2019-06-14, 16:59 ]
Wiec korzystając z ładnej pogody
biorę się za wymianę piasty
chyba tez szła na pierwszy montaż bo ma sfrezowane numery logo ?
Ajj na męczyłem się z demontażem zacisków na siłe chciałem zdjąć cały zacisk, udało się odkręcić tylko górna śrubę (19) psikałem preparatem czekałem , i tak z godzinę walczyłem
aż pomyślałem ze może odkręcę zacisk na prowadnicach i będzie lepszy dostęp i to był strzał w 10, po zluzowaniu śrubki co trzymała tarcze , tarcza wyszła bez sciągania całego zacisku hamulcowego.
Uff z jednym się uporałem teraz Piasta odpowiedni klucz (gwiazdka) i psikamy czekamy i odkręcamy, niestety tak łatwo nie poszło udało się odkręcić tylko dwie dolne śruby górne się wyrobiły na gniazdach
zatem szlifierka nowa tarcza i ciach po śrubach
teraz najgorsze wydostanie piasty
psikamy czekamy walimy młotem, podważamy (meczymy się, frustrujemy) i tak prawa lewa po jakiś ponad 40 minutach udało się
teraz kolej na czujnik psikamy czekamy tryk i czujnik urwany to normalne
jest nowy wiec się nie martwimy czyścimy gniazdo na czujnik ja przed montażem lekko posmarowałem ścianki smarem do zacisków, oraz gniazdo na nowa piastę wyczyszczone i posmarowane dosłownie delikatnie tym samym smarem by delikatnie weszło
z piasta były nowe sruby, jak widać male pole bitwy, teraz tylko poskładać wszystko odtłuścić
i się udało błędów niema wszystko działa SZCZESLIWY.
a w miedzy czasie prostownik i Aktualizacja Map w nawigacji
i na koniec zmiana drążka biegów
po lewej nowy oryg. audi po prawej stary od c6, Kto zgadnie z jakiego modelu
no fajnie ze udało wszystko śmiga wiadomo sporo do roboty jeszcze.
[ Dodano: 2019-10-06, 22:51 ]
Aktualizacja
pare dni przed trasa chciałem wymienić poduszkę skrzyni biegów
po zejściu do kanału ukazała mi się mała niespodzianka
Myślę masakra miała być szybka wymiana , teraz trzeba szukać łapy skrzyni ,
parędziesiąt km i znalazłem w dobrych pln fajna sztukę
na pierwszy rzut oka niby takie same lecz moja lapa była wypełniona jakimś wypełniaczem bardzo twardym , myślę ze to było od nowości różnice widać po wadze , na zdjęciach widać ze jest wypełniona czarna twarda substancja
no cóż trafiła mi się sztuka pusta lecz w bdb stanie.
a demontaż to już masakra śruby zapieczone walczyłem długo z ta druga mała lapa co nad ta dużą oczywiście nie mogło pójść łatwo i 1 śruba się ukręciła 45min walki i się poddała jakoś udało się to wykręcić i do końca małej łapy nie zniszczyć reszta to wymiana i jest ok
Przy okazji chciałem wymienić olej a tu kolejny problem ktoś tak dokręcił śrubę ze masakra jak widać gniazdo rozj...ałem
olej spuszczałem poprzez czujnik poziomu oleju dobrze ze mnie nie widzieliście byłem cały od oleju jak i kanał nie spodziewałem się takiego ciśnienia zeszło 1l mniej niż powinno musiałem to zlać bo wlałem puszkę
LIQUI MOLY PRO-LINE ENGINE FLUSH PŁUKANKA x1 powinienem na te pojemność 2
wiec został niecały 1l oleju w silniku z tym gównem była to sobota niemiałem wyboru wlałem nowy olej motula, skręciłem to wszystko i tyle, bo w poniedziałek rano trasa 1000km
teraz czeka mnie wymiana tego korka spustowego jak i oleju i filtra