Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 ABT

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Patryczos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 107
Rejestracja: 10 kwie 2019, 19:29
Imię: Patryk
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Świętochłowice

Post autor: Patryczos » 02 kwie 2020, 08:49

Pięknie wygląda i cieszy oko, a prezencją przebija nie jedną C7 <okok>

Końcówki wydechu wydają się być nierówno spasowane czy tak zdjęcie wyszło ?

Graty za SWAP hebli - taka wisieńka na torcie, ale to zawsze robi robotę!

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 04 kwie 2020, 22:18

Patryczos pisze:Pięknie wygląda i cieszy oko, a prezencją przebija nie jedną C7 <okok>

Końcówki wydechu wydają się być nierówno spasowane czy tak zdjęcie wyszło ?

Graty za SWAP hebli - taka wisieńka na torcie, ale to zawsze robi robotę!
dziękuję.

Trochę zdjęcie przekłamuje.

Hamulce robią robotę. Najbardziej jestem zadowolony z szybkiego odprowadzania ciepła. Już w pełni dotarte.

Awatar użytkownika
hawajos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 13 cze 2015, 00:23
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: hawajos » 05 kwie 2020, 00:09

Duza różnica w SPAM co do 360mm ? Poprzedni zestaw dużo bardziej się grzał?

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 05 kwie 2020, 00:50

hawajos pisze:Duza różnica w SPAM co do 360mm ? Poprzedni zestaw dużo bardziej się grzał?
Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.

Ilość tłoczków nie ma praktycznie znaczenia , kiedyś chińskie czy tajwańskie zestawy D2, KSPORT, XYZ itp. były i ośmiotłoczkowe i co ? i nic , kupa dziadostwa
Z ciekawostek - zaciski w samochodach rajdowych , to z reguły czterotłoczki , ale jako monobloki lub półmonobloki, częściowo wykonane z magnezu czy tytanu ( niska masa , wysoka sztywność, odporność na rozszerzalność cieplną ).

Właśnie rozszerzalność cieplna , prowadnic , zacisków to główny powód że zaciski wielotłokowe są lepsze , bo unika się blokowania zacisku w prowadnicach podczas mocnego wykorzystywania hamulca . :) - dlatego wybrałem monoblock 6 tłoczkowy - bo hamulec u mnie czasem mocno pracuje.

W porównaniu do 360 na zaisku a8 d3 - różnica cieplna jest znaczna. Dohamowania, wielokrotne hamowania z większych prędkości w chwili obecnej nie robią na układzie większego wrażenia, podczas gdy poprzedni potrafił okazywać zmęczenie.

grzes283
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 21 cze 2016, 05:56
Imię: Grzesiek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: grzes283 » 05 kwie 2020, 07:45

siekla pisze:
Michałq pisze:Gratuluję fury.
<brawo>
Dziękuję

[ Dodano: 2020-03-25, 20:52 ]
skubiszek pisze:powiem szczerze, dawno tak wymuskanej C6 nie widziałem, gratuluje
Dziękuję. No u mnie auto musi slużyć bezawaryjnie i być zadbane w myśl zasady - jak dbasz - tak masz. ;)

[ Dodano: 2020-03-26, 21:51 ]
Kwarantannowe wieczory nastrajają na zmiany.

Zmiana hamulców na 375 spowodowała konieczność wymiany felg zimowych na większe. Wjechały zatem 19 na przyszły sezon zimowy.

[url=https://images90.fotosik.pl/338/42ed8f42a101b641med.jpg]Obrazek[/URL]

Mimo, że wnętrze w zasadzie fabrycznie jest takie jak w modelu S/RS - brakowało mi jednego smaczku - klamek RS, które dzisiaj wjechały na pokład.

[url=https://images90.fotosik.pl/338/bc6a199647b8e826med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images89.fotosik.pl/338/01b34ede92b6d547med.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images90.fotosik.pl/338/2bf0a507158e6871med.jpg]Obrazek[/URL]

i dla porównania - stare...

[url=https://images91.fotosik.pl/338/d50a6d91bfede9e8med.jpg]Obrazek[/URL]

a do bagażnika powędrował moduł kufatek - pozwala także zamykać z kluczyka lub przycisku w środku tylną klapę.
Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitara :)
Ale klameczki robią robote. Do pełni brakuje panelu obsługi mmi <milczek>
Ja szukam foteli od rs/s , ale wszystko w okolicach piątki, a różnie może być ze stanem na żywo.

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 05 kwie 2020, 23:57

grzes283 pisze: Nie pamiętam, jak to było, ale chyba przednie klamki są tańsze. Ja w aso płaciłem ok. 1000 za 4 szt. przednich. Przełożyłem do tylnych koszyków samą klamkę i gitara :)
Ale klameczki robią robote. Do pełni brakuje panelu obsługi mmi <milczek>
Ja szukam foteli od rs/s , ale wszystko w okolicach piątki, a różnie może być ze stanem na żywo.
Dokladnie tak. Przednie i klamki są tańsze o 1/4 od tylnych. Przednie 270/szt tylne 420/ sztuka

Panelu MMI nie będę wymieniał, gdyż RSowy ma srebrne przyciski - i średnio mi się to podoba. wolę, jak panel jest czarny.

Awatar użytkownika
hawajos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 123
Rejestracja: 13 cze 2015, 00:23
Lokalizacja: Limanowa

Post autor: hawajos » 06 kwie 2020, 14:58

siekla pisze:Spora różnica. Co prawda przyczyniło się do tego także - wymiana tylnych tarcz i klocków oraz wymiana wszystkich przewodów na sportowe w oplocie.

Ilość tłoczków nie ma praktycznie znaczenia , kiedyś chińskie czy tajwańskie zestawy D2, KSPORT, XYZ itp. były i ośmiotłoczkowe i co ? i nic , kupa dziadostwa
Z ciekawostek - zaciski w samochodach rajdowych , to z reguły czterotłoczki , ale jako monobloki lub półmonobloki, częściowo wykonane z magnezu czy tytanu ( niska masa , wysoka sztywność, odporność na rozszerzalność cieplną ).

Właśnie rozszerzalność cieplna , prowadnic , zacisków to główny powód że zaciski wielotłokowe są lepsze , bo unika się blokowania zacisku w prowadnicach podczas mocnego wykorzystywania hamulca . - dlatego wybrałem monoblock 6 tłoczkowy - bo hamulec u mnie czasem mocno pracuje.

W porównaniu do 360 na zaisku a8 d3 - różnica cieplna jest znaczna. Dohamowania, wielokrotne hamowania z większych prędkości w chwili obecnej nie robią na układzie większego wrażenia, podczas gdy poprzedni potrafił okazywać zmęczenie.
Mógłbys jeszcze podac od czego zalozyles przewody w oplocie? Ori sa chyba za krótkie prawda? jaki koszt takich przewodów. Auto piękne i rzadka wersja , zazdro :)

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 08 kwie 2020, 01:20

Przewody są tej samej długości jak fabryczne. 2 x żeńska końcówka.


Ponieważ nowe zaciski nie mają mocowania na zacisku, przerobiłem mocowania ze starego zacisku żeby to miało ręce i nogi. Z zacisku wychodzi sztywny przewod, idzie do mocowania i tam jest połączony z przewodem w oplocie. Jak z fabryki

Brak zdjęć - mój błąd

[ Dodano: 2020-04-08, 01:20 ]
koszt 4 przewodów HEL przód i tył to 380 PLN.

Dawid80A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Nibylandia

Post autor: Dawid80A6 » 08 kwie 2020, 14:07

Z czego jest kierownica załozona? wszystko pasowało bez przeróbek ? Czy takie ori były ?

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 08 kwie 2020, 19:35

Dawid80A6 pisze:Z czego jest kierownica załozona? wszystko pasowało bez przeróbek ? Czy takie ori były ?
Orygialnie np. RS i niektóre modele posiadał taką,

Brak zdjęć - mój błąd

ale obecna jest przyjemniejsza w dotyku - z modelu s4 b8.
Multifunkcja działa. Pasuje.

Dawid80A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 15 lut 2018, 22:37
Lokalizacja: Nibylandia

Post autor: Dawid80A6 » 08 kwie 2020, 21:27

Poblem jest tylko jeden potrzebuje szara a to troche gorzej jest znaleść taką czarna mi nie pasi do wnetrza

Maka6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 30 gru 2017, 19:22
Lokalizacja: Nysa

Post autor: Maka6 » 08 kwie 2020, 23:03

mierzyłes ja może 0-100? ciekawe jak wypada wzgledem seryjnej a6 c7 3.0tdi 245km

Awatar użytkownika
siekla
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 20 lip 2014, 23:03
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: siekla » 09 kwie 2020, 00:10

Dawid80A6 pisze:Poblem jest tylko jeden potrzebuje szara a to troche gorzej jest znaleść taką czarna mi nie pasi do wnetrza
to polecam tutaj się zgłosić i masz kolor jaki chcesz

Kierownice

[ Dodano: 2020-04-09, 00:10 ]
Maka6 pisze:mierzyłes ja może 0-100? ciekawe jak wypada wzgledem seryjnej a6 c7 3.0tdi 245km
tej nie mierzylem jeszcze, ale w poprzednim aucie w porównaniu z serią 3.0 TDI 233 KM wyglądało to tak:


Osiągi. Przed modyfikacją. Po modyfikacji. Zysk.
0-100 km/h 7,4 s 6,6 s 0,8 s
80-120 km/h 5,5 s 4,7 s 0,8 s
80-140 km/h 8,3 s 7,0 s 1,3 s

Warunki atmosferyczne
10°C, deszcz, pochmurnie, 1003hPa

Przypuszczam, że obecnie urwałbym z tego może okolicach 0,1 - 0,2 sekundy jeszcze bo poprzednie auto było nieco słabsze i subiektywne odczucia z jazdy mam że nieco lepiej wypada w tym elastyczność.

miraz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 15 wrz 2017, 22:51
Lokalizacja: Dublin

Post autor: miraz » 18 kwie 2020, 20:18

Piekny samochód.
Gratuluję.
Dodam swoje kilka słów odnośnie tych dużych felg.
Super to wygląda tylko twarde to jak koło drewniane.
Moje ma 16 felgi i jest mięciutkie i to sprawia mi przyjemność.
Zawsze byłem fanem wygody i miękkości samochodów ( może to efekt starości , setek tysięcy kilometrów i ponad 50 aut i to wszystkie duże).
Nie uznaję puszek po rybach do jazdy.
Zawsze byłem nedzarzem i tak już pozostanie,
Dlatego zawsze kupowałem najwieksze auta za smieszne pieniądze i je remontowałem.
Miałem i mam frajdę , że jade dużym samochodem.
Pozdrawiam
Mirek

Awatar użytkownika
_wladi_
Moderator
Moderator
Posty: 746
Rejestracja: 31 gru 2019, 14:29
Imię: Włodek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 190KM DDDA
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: YL
Kontakt:

Post autor: _wladi_ » 19 kwie 2020, 12:39

Piotrek powiedz mi bo zmieniam też hebel na 360mm i widzę teraz że piszesz że musiałeś docinać osłonę tarczy. Czy przy 360mm też będę musiał ją ciachać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga