Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam
Gratuluję wszystkiego co dokonałeś w tym aucie, dużo czasu i chęci włożiłeś.
Ciekawy mnie bardzo, jak spisują się te nowe świece, szczególnie mnie interesuje ta przerwa elektrody?
Lepiej spisują się na LPG?
A co z PB?
Co do wypadaniu zapłonu, sprawdziłeś jakie masz korekty na tej cześci silnika? Tam gdzie ta sonda wskazuje błąd.
Gratuluję wszystkiego co dokonałeś w tym aucie, dużo czasu i chęci włożiłeś.
Ciekawy mnie bardzo, jak spisują się te nowe świece, szczególnie mnie interesuje ta przerwa elektrody?
Lepiej spisują się na LPG?
A co z PB?
Co do wypadaniu zapłonu, sprawdziłeś jakie masz korekty na tej cześci silnika? Tam gdzie ta sonda wskazuje błąd.
Jestem obcokrajowca, także wybaczcie pisownia.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.bgroni pisze: ↑13 mar 2022, 12:09Witam
Gratuluję wszystkiego co dokonałeś w tym aucie, dużo czasu i chęci włożiłeś.
Ciekawy mnie bardzo, jak spisują się te nowe świece, szczególnie mnie interesuje ta przerwa elektrody?
Lepiej spisują się na LPG?
A co z PB?
Co do wypadaniu zapłonu, sprawdziłeś jakie masz korekty na tej cześci silnika? Tam gdzie ta sonda wskazuje błąd.
Dzięki za wsparcie.
Świece mam takie same jak były wcześniej tylko o 0,1 zmniejszyłem przerwę na elektrodzie ze względu na LPG.
Jak na razie wszystko jest OK oprócz tej sondy ale już zakupiłem (2 szt.) używane w dobrej cenie (bo to są te same nr L i P parami w V6 2.7T)
030 906 262 L = sonda lambda (przed katalizatorem) ARE, BES
078 906 265 T = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE, BES, BAS
078 906 265 AA = sonda-lambda (za katalizatorem) ARE, BES, BAS
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Przyszła sonda (tylko jedna bo sprzedawca już wcześniej sprzedał i mnie przeprosił) ale wczoraj dość ostro dałem (jak to się mówi w palnik) silnikowi i nie ma błędów, brak wypadania zapłonu itd. więc na razie nic nie wymieniam ale myślę, że mnie i tak to czeka. Pojeździmy zobaczymy, co dalej.
P/S
Jeszcze 5 tyś. i będzie sprawdzenie kompresji i płukanka silnika.
Pozdrawiam.
Przyszła sonda (tylko jedna bo sprzedawca już wcześniej sprzedał i mnie przeprosił) ale wczoraj dość ostro dałem (jak to się mówi w palnik) silnikowi i nie ma błędów, brak wypadania zapłonu itd. więc na razie nic nie wymieniam ale myślę, że mnie i tak to czeka. Pojeździmy zobaczymy, co dalej.
P/S
Jeszcze 5 tyś. i będzie sprawdzenie kompresji i płukanka silnika.
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Z tego względu, że już robi się coraz cieplej dziś postanowiłem wymienić koła z oponami z zimowych na letnie.
W tygodniu (a było dość ciepło) zauważyłem, że klima coś słabo chłodzi, więc po wymianie kół i wykonanym telefonie, pojechałem do fachowca od klimy. Podłączył butlę, puścił gaz (chyba azot) i zaczął psikać po całej chłodnicy (skraplaczu) i cisza, więc jeszcze odkręcił dwie śrubki i odchylił wentylator i również tam psikał, i tam pokazały się bąbelki (nawet trzy) powiedział, że to jest wina soli a więc chłodnica do wymiany. Więc już zakupiłem taką chłodnicę firmy NINSSEN (taką on mi zaproponował a znalazłem na popularnym portalu) z nr 94922 a cena 248 zł. W etce wcześniej sprawdziłem to nr oryginalny to 4B0 260 403 S i w wykazie sprzedawcy taki właśnie nr widnieje.
A więc, w przyszłą sobotę trzeba będzie zająć się wymianą chłodnicy klimatyzacji.
P/S
Jadąc do tego gościa dość dynamicznie, zaczęła migać lampka check engine, więc po powrocie laptop i jednak błąd sondy (B1 S1) także i ją trzeba będzie też wymienić.
Pozdrawiam.
Z tego względu, że już robi się coraz cieplej dziś postanowiłem wymienić koła z oponami z zimowych na letnie.
W tygodniu (a było dość ciepło) zauważyłem, że klima coś słabo chłodzi, więc po wymianie kół i wykonanym telefonie, pojechałem do fachowca od klimy. Podłączył butlę, puścił gaz (chyba azot) i zaczął psikać po całej chłodnicy (skraplaczu) i cisza, więc jeszcze odkręcił dwie śrubki i odchylił wentylator i również tam psikał, i tam pokazały się bąbelki (nawet trzy) powiedział, że to jest wina soli a więc chłodnica do wymiany. Więc już zakupiłem taką chłodnicę firmy NINSSEN (taką on mi zaproponował a znalazłem na popularnym portalu) z nr 94922 a cena 248 zł. W etce wcześniej sprawdziłem to nr oryginalny to 4B0 260 403 S i w wykazie sprzedawcy taki właśnie nr widnieje.
A więc, w przyszłą sobotę trzeba będzie zająć się wymianą chłodnicy klimatyzacji.
P/S
Jadąc do tego gościa dość dynamicznie, zaczęła migać lampka check engine, więc po powrocie laptop i jednak błąd sondy (B1 S1) także i ją trzeba będzie też wymienić.
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Wczoraj przyszła chłodnica (skraplacz) od klimatyzacji.
Czy trzeba ściągać zderzak do jej wymiany ? Czy wystarczy wyciągnąć prawą lampę aby było dojście do śrubunków ?
Tak tylko pytam, bo robiąc rozrząd nie zwróciłem na to uwagi.
Pozdrawiam.
Wczoraj przyszła chłodnica (skraplacz) od klimatyzacji.
Czy trzeba ściągać zderzak do jej wymiany ? Czy wystarczy wyciągnąć prawą lampę aby było dojście do śrubunków ?
Tak tylko pytam, bo robiąc rozrząd nie zwróciłem na to uwagi.
Pozdrawiam.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Dziś sobota, więc postanowiłem wymienić chłodnicę (skraplacz) klimatyzacji na nową.
Do wymiany klimatyzacji nie trzeba ściągać zderzaka czy też demontować lamp.
Przy demontażu starej chłodnicy okazało się, że nowa ma inne zasilanie i powrót a więc zmuszony jestem zwrócić zakupioną chłodnicę (choć pisało, że do mojego modelu pasuje) chyba, że wymienią na taką jaka powinna być.
Jeszcze mam jeden problem (dzień wcześniej) z mechanizmem zamykania jednej szyby - okna.
Przy zamykaniu, szyba nie dochodziła do końca (brakowało dosłowni z 15mm a w tym czasie delikatne trzaski ze środka) a więc demontaż poszycia kierowcy drzwi, odkręcenie silniczka napędowego. Od wewnątrz drzwi odkręciłem główny mechanizm (nawijak) linek. Po oględzinach zauważyłem że dolna linka się już rozwarstwia (trzeba będzie zaś zająć się tym problemem) na razie poodcinałem wystające druty i zamknąłem okno do końca.
Pozdrawiam.
Dziś sobota, więc postanowiłem wymienić chłodnicę (skraplacz) klimatyzacji na nową.
Do wymiany klimatyzacji nie trzeba ściągać zderzaka czy też demontować lamp.
Przy demontażu starej chłodnicy okazało się, że nowa ma inne zasilanie i powrót a więc zmuszony jestem zwrócić zakupioną chłodnicę (choć pisało, że do mojego modelu pasuje) chyba, że wymienią na taką jaka powinna być.
Jeszcze mam jeden problem (dzień wcześniej) z mechanizmem zamykania jednej szyby - okna.
Przy zamykaniu, szyba nie dochodziła do końca (brakowało dosłowni z 15mm a w tym czasie delikatne trzaski ze środka) a więc demontaż poszycia kierowcy drzwi, odkręcenie silniczka napędowego. Od wewnątrz drzwi odkręciłem główny mechanizm (nawijak) linek. Po oględzinach zauważyłem że dolna linka się już rozwarstwia (trzeba będzie zaś zająć się tym problemem) na razie poodcinałem wystające druty i zamknąłem okno do końca.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 31 gru 2021, 12:37
- Imię: bgroni
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Pięknie wygląda blacha drzwi od wewnątrz, dobrze się trzyma twoje autko. Linka to jest element pracujący, zmęczenie materiałów spodziewane jest.
Jestem obcokrajowca, także wybaczcie pisownia.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Auto ma już 20 lat, więc takie rzeczy jak klima czy linka czy łożysko, no to mogą wystąpić jakieś problemy.
Ważne w tym jest, że lubię tym jeździć a zwłaszcza, że jeszcze coś potrafię osobiście przy aucie zrobić nie płacąc mechanikom, elektrykom, spawaczom itd. itp.
P/S
Prawdopodobnie znalazłem odpowiednią chłodnicę klimy do swojego auta, ale poczekam na odpowiedź sprzedającego.
Co do drzwi to wewnątrz wyglądają OK, tylko ta linka mnie zaskoczyła - trudno.
Tak dla potomnych :
Już zamówiłem sam mechanizm podnoszenia szyby kierowcy (LP) o nr 4B0837461C, a cała rama z mechanizmem włącznie (ale bez silnika) to 4B0837753D
Także, zaś coś będę przy Olku robił.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Panowie, szukam szczelnego skraplacza w dobrym stanie o nr : 4B0 260 401S
Musi mieć takie zasilanie i odpływ jak na zdjęciu.
A wymiary (sam skraplacz bez uchwytów) szer. 620 x wys. 427 gr. 16.
Panowie, szukam szczelnego skraplacza w dobrym stanie o nr : 4B0 260 401S
Musi mieć takie zasilanie i odpływ jak na zdjęciu.
A wymiary (sam skraplacz bez uchwytów) szer. 620 x wys. 427 gr. 16.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2022, 20:32 przez sabuk2006, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 214
- Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Zielona Góra
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Hej, widzę że poszukujesz ORI chłodnicy klimy.
Ten nissens co nie pasował to był ten nie malowany na zdjęciu?
Nawet dobrze że tak wyszło, bo jak nie jest malowany to max 3-4 lata by wytrzymał ten skraplacz. Miałem identyczny problem u siebie, teraz siedzi jakiś firmy krzak ale już fabrycznie lakierowany i wg mnie lepiej wykonany. Ile czasowo ci zeszło przy mechanizmie szyby?
Ten nissens co nie pasował to był ten nie malowany na zdjęciu?
Nawet dobrze że tak wyszło, bo jak nie jest malowany to max 3-4 lata by wytrzymał ten skraplacz. Miałem identyczny problem u siebie, teraz siedzi jakiś firmy krzak ale już fabrycznie lakierowany i wg mnie lepiej wykonany. Ile czasowo ci zeszło przy mechanizmie szyby?
Chętnie pomogę
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.misiekb4 pisze: ↑05 kwie 2022, 20:16Hej, widzę że poszukujesz ORI chłodnicy klimy.
Ten nissens co nie pasował to był ten nie malowany na zdjęciu?
Nawet dobrze że tak wyszło, bo jak nie jest malowany to max 3-4 lata by wytrzymał ten skraplacz. Miałem identyczny problem u siebie, teraz siedzi jakiś firmy krzak ale już fabrycznie lakierowany i wg mnie lepiej wykonany. Ile czasowo ci zeszło przy mechanizmie szyby?
Ten Nissen to ten srebrny, a mój skraplacz czarny.
Jeszcze nie robiłem nic przy szybie, tylko ściągnąłem obicie i rozkręciłem mechanizm i poobcinałem rozplecioną linkę zamknąłem okno (całość na spokojnie około 30 min)
Do wymiany całego mechanizmu (tak na YT było) lepiej wyciągnąć całą główną ramę, bo tam są nity i trzeba je rozwiercić a po wymianie jeszcze raz zanitować.
P/S
Większy mam teraz problem ze skraplaczem, bo nigdzie z takim nr (jak był wcześniej) nie ma i nie mogę znaleźć.
Może ktoś, coś ?
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 391
- Rejestracja: 02 lip 2021, 14:07
- Imię: Szymon
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lublin
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Ten numer który podałeś został zastąpiony częścią z końcówką 403S
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Dzięki za podpowiedź, a może wiesz jakiej firmy wybrać, aby to długo posłużyło ?
A może jakiś link do nowego skraplacza ?
Musi być o takich wymiarach i złączach.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 670
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
Witam.
Dziś doszedł skraplacz (czarny i malowany) więc po pracy przed 16-tą postanowiłem sobie, że zamontuję go jeszcze dzisiaj.
O godz. 17.20 już wszystko skręcone do kupy, więc zadzwoniłem do gościa od klimy czy ma czas, aby sprawdził szczelność i ewentualnie nabił czynnika od klimy. A więc ja w auto i w trasę 25km i na miejscu sprawdzamy, wszystko szczelne więc nabicie i już klima sprawna.
P/S
Wielkie podziękowanie dla administratora mat1324 (Mateusza) za pomoc w doborze skraplacza.
Edycja:
Wcześniej pisałem, że do demontażu nie trzeba ściągać zderzaka czy tez wyciągać lamp i tak jest, ale do montażu jest wskazane wyciągnięcie prawej lampy oraz odchylenie prawej części zderzaka, jest dużo lepsze dojście do podłączenia węża zasilającego i powrotnego (w moim przypadku) może skraplacz na śrubunki będzie miał lepsze dojście.
Pozdrawiam.
Dziś doszedł skraplacz (czarny i malowany) więc po pracy przed 16-tą postanowiłem sobie, że zamontuję go jeszcze dzisiaj.
O godz. 17.20 już wszystko skręcone do kupy, więc zadzwoniłem do gościa od klimy czy ma czas, aby sprawdził szczelność i ewentualnie nabił czynnika od klimy. A więc ja w auto i w trasę 25km i na miejscu sprawdzamy, wszystko szczelne więc nabicie i już klima sprawna.
P/S
Wielkie podziękowanie dla administratora mat1324 (Mateusza) za pomoc w doborze skraplacza.
Edycja:
Wcześniej pisałem, że do demontażu nie trzeba ściągać zderzaka czy tez wyciągać lamp i tak jest, ale do montażu jest wskazane wyciągnięcie prawej lampy oraz odchylenie prawej części zderzaka, jest dużo lepsze dojście do podłączenia węża zasilającego i powrotnego (w moim przypadku) może skraplacz na śrubunki będzie miał lepsze dojście.
Pozdrawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 09 kwie 2022, 06:35 przez sabuk2006, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 332
- Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: wawa
Re: Audi A6 C5 Allroad 2.7biturbo 2002 Quattro .....
przerabiam rozwarstwienie linki w mechanizmie podnoszenia szyb i zrezygnowałem z wymiany samego mechanizmu właśnie z uwagi na te nity.
Jak chcesz to mam całkiem w dobrym stanie lewy przód całą ramkę nawet z szybą. Leży mi w garażu komplet po wymianie na podwójne siglasol.
pozdrawiam
Jak chcesz to mam całkiem w dobrym stanie lewy przód całą ramkę nawet z szybą. Leży mi w garażu komplet po wymianie na podwójne siglasol.
pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga