Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C5 2.7BiT AJK Quattro Limousine

Prezentacja w/w aut.
Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 15 wrz 2019, 22:23

Może i tak ale na pierwszym miejscu stawiam na widoczność a potem na wygląd. Obecnie mam 6000K prawdopodobnie od Mtech ale nie mają żadnych napisów ani homologacji i niezbyt dobrze trzymają linię światła a o widoczności w deszczu już nie wspomnę ...

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 16 wrz 2019, 09:52

Nikostratus, a moglbys kolego podpowiedziec cos na temat zamiany hamulcow na wieksze?
bo jak dobrze zauwazylem to z przodu tez masz chyba zmienione?
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 16 wrz 2019, 10:24

Przód mam orginalny tylko tył mam dołożony z S6 który uważam że powinien być fabrycznie a nie tylko w S6. Widzę że masz auto z 2003 czyli polift z aluminiowymi zwrotnicami i od polifta musisz szukać większego zestawu bo przed i polift różnią się rozstawem uszu mocujących a tył niedawno opisał kolega joter82 na forum.

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 16 wrz 2019, 10:36

No wlasnie tak przegladam info na temat hamulcow i jestem w ciezkim szoku ze z tylu montowali takie male tarcze i to jescze nie wentylowane. Z przodu po zmianie jarzma mozna przejsc na 312mm bez problemu a co do tylu to szukam potwierdzenia czy pasuja z passata z dieselem 2.5 bau i quattro bo mial wlasnie 256 wentylowane
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 16 wrz 2019, 11:45

Nie 256mm a 269mm i też z 2.5 tdi

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 16 wrz 2019, 14:06

Aha dzieki <okok>
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 11 paź 2019, 19:41

Założyłem nowe xenony GE o barwie 4300K i wyglądają tak :


Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jak to świeci w nocy nie wiem bo dopadła mnie jesień :[ ale wydaje mi się że światła jest więcej

Wpadła też nowa szyba Pilkingtona

Obrazek

Teraz znów mnie czeka walka z wibracjami a obstawiam że to przód ale wpierw pobawię się czujnikiem zegarowym. Obstawiam pasek korozji który został po zimie bo przed zimą było ok a niestety jak sobie złamałem nogę to jeździć nie mogłem <mysli> Muszę też zrobić regeneracje zacisku PT bo przy wymianie klocków bardzo ciężko się wkręcał tłoczek a po podlaniu płynem hamulcowym ruszyło więc wpadnie nowy tłoczek i gumki. O dziwo koła nie trzymało o obracało się luźno i hamowało.

Idzie jeszcze do mnie podstawia z łożyskiem pod visco i zobaczę ile wart jest zamiennik.
Ps akurat doszło :D
Obrazek

[ Dodano: 2019-10-11, 19:41 ]
Tak więc przyszedł dzień aby rozmówić się z hamulcami z przodu które biły. Po pomiarach wyszło że tarcze są proste ale... lewa tarcza od wewnątrz ma sporo korozji która jest winowajcą. Pomierzyłem piasty i lewa jest ideał a prawa w górnej granicy tolerancji 0.02mm. Założyłem przetoczone tarcze Brembo które kiedyś zdjąłem bo biły a obecne tarcze Zimmermanna pójdą do toczenia i będą czekały na lepsze czasy. Po założeniu tarcz pomiar bicia lewej tarczy to zaledwie 0.01mm a prawej 0.06mm ale obróciłem ją o 180st i wyszło 0.03mm tak że spoko <rotfl> ( o ile przecudowne tarcze Brembo znów się nie zwichrują ... ). Oczywiście tarcze pokryłem srebrzanką by znów nie brała jej korozja nim nie dotrą się klocki. Zamontowałem podstawę visco od friendsów z chin i na razie się kręci, w starej podstawie jak by łożysko już smaru nie miało bo luzów nie ma, kiedyś się z tym pobawi

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ZAGATO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 234
Rejestracja: 02 maja 2015, 20:12
Imię: Nie ma imienia
Moje auto: Nie znam profilu
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Bytów

Post autor: ZAGATO » 19 paź 2019, 23:51

Te zaciski sa fajne tylko szkoda ze klocki od srodka scieraja sie tak szybko. Zaloz przednie lampy z allroada.
A6 c5 1.9tdi afn
A6 c6 2.0tdi blb

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 24 paź 2019, 16:42

Nie zauważyłem nierównomiernego zużycia klocków na tych zaciskach ...
A czemu akurat lampy z allroad ? Lepiej świecą czy tylko dla wyglądu ? Ogólnie po trochu rozglądam się za lampami z półlifta z większą soczewką bo moje to niestety przedlfit.

[ Dodano: 2019-10-24, 16:42 ]
Udało mi się kupić nową matę grzejną do fotela i teraz musi to grzać jak nowe <rotfl>

Obrazek

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 24 paź 2019, 17:25

No to niezly zakup <okok>
Ile taka przyjemnosc kosztuje bo u siebie tez bede musial wymienic, bo jedna strona grzeje bardziej <mysli>
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 24 paź 2019, 17:45

W ASO ok. 590 zł :). Numer, który widać na zdjęciu dotyczy sportowych foteli.

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 24 paź 2019, 18:06

Mnie kosztowało 505zł akurat mam zniżki :D cud że mieli ... pytałem o cup holder to już niestety nie mają i pozostaje polować na używkę :(
eed jak grzeje Ci tylko bok siedziska to na 100% masz pourywane przewody grzejne bo boki siedziska idą szeregowo a oparcie i siedzisko jest połączone równolegle a same boki też lubią się przepalać i już nie nadają do naprawy bo tam jest takie jak by włókno węglowe i ono lubi się wypalić. Ja swoją matę regenerowałem ale dalej jest źle, pokrętła też zamieniałem tak że pozostaje uszkodzony czujnik temperatury.

Swoją drogą jak na sportowe fotele to są całkiem wygodne <rotfl>

eed
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 04 lut 2012, 01:47
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: eed » 25 paź 2019, 14:43

No to numer moge sobie spisac bo tez mam sporty <lol> <okok>
Dawniej:
80 B2 1.6--80 B2 1.8i
200 C2 2.2i--200 C3 2.2T
100 C4 2.8 Q / 100 C4 2.3 Q
V8 D11 3.6 Q / A8 D2 2.8 Q x2
Ford Scorpio Cosworth Ghia 2.9
A6 C5 2.4 Q
Teraz:
A8 D3 3.0 TDI Q / Q5 TDI 2.0 Q
WV Phaeton 3.0 TDI Q / A6 C5 1.8T Q
A6 C5 2.7 Bit Q

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Nikostratus » 24 mar 2020, 19:53

Więc po dłuższym czasie pora coś napisać...

Ostatnio trochę krwi mi napsuł zatkany spływ z podszybia i suszenie tego wszystkiego. Szyby bardzo mocno parowały ale obeszło się bez szkód.
Miałem też problem z samoczynnie włączającymi się światłami awaryjnymi, przyczyną był zamek kierowcy i zimne luty. Zamieniłem na inny który podziałał miesiąc i upalił się silniczek w zamku... Ostatecznie włożyłem swój zamek zamieniając mikrostyki i wsio działa jak powinno.

Zamówiłem sobie też przewody hamulcowe w oplocie bo stwierdziłem że 20 lat dla gumowych przewodów to już sporo...

A tak to jak AK 47 mrozy śnieżyce mu nie straszne :D Acz kolwiek był epizod gdy po mocnych mrozach zamarzła odma lub przymarzł wirnik turbo i wyrzuciło w wydech 300ml oleju.

Obecnie mój rekord spalania z załadowanym autem to 8.8L/100km średniego spalania
A tu parę zdjęć auta w szwecji i trochę śniegu :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ZyWiecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 219
Rejestracja: 05 lis 2019, 17:30
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin

Post autor: ZyWiecki » 24 mar 2020, 20:07

Ile wyniosły Cię przewody w oplocie ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga