[A6 C5] 2.7 Bit.Cel osiągnięty 632hp 730Nm
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Dziękijoter82 pisze:Łukasz, skąd Ty masz wjazd do takich klamotów - i to nowych ? :shock:
też chcę !
szukam dekorów do jasnego wnętrza, okolice podłokietnika + te wąskie listwy
jeszcze trochę to efekt salonowy wypracujesz ! szacun !
Sporo jeszcze jest do zrobienia.
Po głowie chodzą kolejne mody😊
Jakie dokładnie dekory szukasz.
Bo mam swoje poprzednie dekory, tzw. ala carbon.
Odnośnie części, to staram się zawsze zdobyć te co chcę.
Nawet jeśli muszę na to trochę poczekać
Wpadł nowy ori włącznik PDC
Mam zdezaki od wersji USA.
Jak myślicie zakładać?
Nastepny detal
[ Dodano: 2018-10-27, 15:54 ]
Czekają na montaż lampy USA
Lampy przód przerobione.
Soczewki b8.
Czarny środek i obrys USA.
Tyl USA lift.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Kolego zapodaj wskazówki co do przeróbki lamp.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Chodzi Ci o założenie soczewek z B8?Xray T2 pisze:Kolego zapodaj wskazówki co do przeróbki lamp.
Masz pół lifta.
Tam jest mniejsza soczewka.
Co nie znaczy że to jest nie wykonalne.
Środek pomalowany na czarno.
Obrys od USA.
Generalnie to są całe lampy USA.
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Głównie to mi chodzi o malowanie środka na czarno.emilzizi pisze:Chodzi Ci o założenie soczewek z B8?Xray T2 pisze:Kolego zapodaj wskazówki co do przeróbki lamp.
Masz pół lifta.
Tam jest mniejsza soczewka.
Co nie znaczy że to jest nie wykonalne.
Środek pomalowany na czarno.
Obrys od USA.
Generalnie to są całe lampy USA.
U mnie połlift i soczewka średnia, także światła długie mam osobno bo nieposiadam bixenon.
Jak lampa pomalowana na czarno to jak to świeci i kwestia przeglądu czy się będą czepiać np.że jest ingerencja w lampę.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Z przeglądem nie mam problemu.Xray T2 pisze:Głównie to mi chodzi o malowanie środka na czarno.emilzizi pisze:Chodzi Ci o założenie soczewek z B8?Xray T2 pisze:Kolego zapodaj wskazówki co do przeróbki lamp.
Masz pół lifta.
Tam jest mniejsza soczewka.
Co nie znaczy że to jest nie wykonalne.
Środek pomalowany na czarno.
Obrys od USA.
Generalnie to są całe lampy USA.
U mnie połlift i soczewka średnia, także światła długie mam osobno bo nieposiadam bixenon.
Jak lampa pomalowana na czarno to jak to świeci i kwestia przeglądu czy się będą czepiać np.że jest ingerencja w lampę.
Tym bardziej ze jest bixenon.
Światła mijania bez zmian.
Świeci tak samo.
Teraz lepiej bo jest soczewka od b8
[ Dodano: 2019-01-24, 16:18 ]
Wpadła nowa kiera
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 369
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Wygląd lamp mega ale nie radzę na nich jeździć w nocy.
Zrobiłem tak samo w mojej a4 fajnie było dopuki jeździłem tylko w dzień. Nic to jazda na postojowkach, bezpieczeństwo - 200%
Wymieniłem na zamiennik depo.
Nie mniej jednak wygląd poprawiają bardzo
Zrobiłem tak samo w mojej a4 fajnie było dopuki jeździłem tylko w dzień. Nic to jazda na postojowkach, bezpieczeństwo - 200%
Wymieniłem na zamiennik depo.
Nie mniej jednak wygląd poprawiają bardzo
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Ja mam ori bixenona po regeneracji, żarniki firmy Bosma i czarne środki lamp. Ori długie mam przerobione na światła dzienne. Nie mam żadnych problemów z widocznością w nocy 😁
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Nie bardzo rozumiem dlaczego miała by się pogorszyć widoczność w nocy.Krix0 pisze:Wygląd lamp mega ale nie radzę na nich jeździć w nocy.
Zrobiłem tak samo w mojej a4 fajnie było dopuki jeździłem tylko w dzień. Nic to jazda na postojowkach, bezpieczeństwo - 200%
Wymieniłem na zamiennik depo.
Nie mniej jednak wygląd poprawiają bardzo
Mam soczewki Bixenon.
Światła mijania w żaden sposób się nie pogorszyły
[ Dodano: 2019-02-12, 19:15 ]
Kupione nowe gadżety z Rs4
Y oraz kolektor ssący
Oraz turbo Loba 😉
Zaczynamy zabawę
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Jest też większej średnicy przepustnica.joter82 pisze:no ok w kolektorze widzę różnice - brak gumowego trójnika
ale w Y ? co w nim lepsze ?
Przeplywka tez
Y jest aluminiowy.
Jedno i drugie większej średnicy.
Pozwala to uzyskać lepsze przepływy i większa moc.
Te dwie zabawki kosztowały 7k.
Tak dla zobrazowania różnicy 😂😂😂
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
joter82, goły słupek około 15k.
Ale i tak są nie dostępne.
Też musiał bym go zakuć.
Okolice 600+
Co wyjdzie zobaczymy.
[ Dodano: 2019-02-25, 08:31 ]
Jest już turbo
[ Dodano: 2019-03-26, 22:22 ]
Wpadną już wkrótce zegary od Rs6
Ale i tak są nie dostępne.
Też musiał bym go zakuć.
Okolice 600+
Co wyjdzie zobaczymy.
[ Dodano: 2019-02-25, 08:31 ]
Jest już turbo
[ Dodano: 2019-03-26, 22:22 ]
Wpadną już wkrótce zegary od Rs6
Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga