Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 c5] 1.8T, hybryda k04, tip, fmic, 370ccm, quattro, 1be

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
dexter92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 02 sty 2014, 12:20
Lokalizacja: Turek

Post autor: dexter92 » 16 sie 2015, 12:33

siemka autko fajne lecz mam pytanko poziomowanie hidów zrobiłeś ? to ori jakies czy uniwersal ?

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 19 wrz 2015, 20:48

Poziomownie to czysta imitacja. Sam ruch reflektora. Moduł mam ale jeszcze nie w samochodzie. Bawić się w ori to raczej strata czasu i kasy.

[ Dodano: 2015-08-27, 13:17 ]
Po montażu fmica. Na dworze 20st. Tylko te zapłony jeszcze. ... Świece nowe pfr6q i paliwo 98.

http://vaglog.pl/log_230144.html
http://vaglog.pl/log_230143.html

[ Dodano: 2015-08-30, 13:43 ]
Tak po montażu na prawie gotowo. Kratki może uda się jakoś podszlifować. Może wejdą. Ale halogeny napewno nie.

Obrazek Obrazek

Następny plan to sztywny tip i grzybek hks. A później już tylko rozrząd i rozdział silnikowy będę raczej zamykał.

[ Dodano: 2015-09-19, 20:48 ]
Tak jak pisałem. Tip już jest. Produkcja własna. Do tipa filtr hks.

Obrazek


Logów jeszcze nie mam a cyferki pewnie pokażą jaka jest różnica. Sapanie dv-ki słychać teraz jakby siedział tam niewiadomo jaki psssykacz. Ciekawe jak zacznie się to nudzić...

bboykoti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 457
Rejestracja: 19 gru 2010, 22:11
Imię: Dawid
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Solec Kujawski

Post autor: bboykoti » 20 wrz 2015, 21:26

Przydałaby się jakaś obudowa na filtr ;) Pozdro
Było A6 C5 1.8T:
stage1 189KM 280Nm :D
Jest A6 C6 2.0T:
stage1 215KM 320Nm
stage2 280KM 400Nm

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 20 wrz 2015, 23:13

bboykoti pisze:Przydałaby się jakaś obudowa na filtr ;) Pozdro
Napewno będzie jakoś oddzielony. Na razie ic ma wiecej roboty ;)

Awatar użytkownika
aadasiek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 23 cze 2012, 17:27
Lokalizacja: Dęblin/Barbarówka

Post autor: aadasiek » 01 paź 2015, 11:26

no panie
szacun na mieście <luzik>
czekam na dalsze prace <okok>

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 07 gru 2015, 22:48

Mało się trochę robi modów ale coś zawsze ;) Dzisiaj zamontowałem ori dv-kę. Logi pokażą czy będzie różnica w porównaniu do metalowej repliki forge-a.

Obrazek

No i zamontowałem osłonę filtra. Plusy takie, że po dłuższej jeździe filtr jest zimny. Bez tej blachy był ciepły - czyli działa.

Obrazek

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 07 gru 2015, 22:51

Pomijając DV-kę to już ta blacha izolacyjna zrobi robotę, bo obniżenie temperatury w dolocie to zwiększenie mocy.
motostacja - części samochodowe.

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 18 gru 2015, 23:56

Co myślicie o tej opcji na przyszły sezon? Bo ja mam trochę zmieszane odczucia. 8,5j r18 et32, gumy 235/40. Jest szansa ze zamulą mi auto? Do tej pory jeździłem na 225/45/17 i nie mam porównania do wiekszych kół.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gość.

Post autor: Gość. » 19 gru 2015, 00:05

Co wy z tym zamulaniem auta,ja do dupowozu zony z 13" 165 na 15 195 przeszedłem na wielosezonie i nie zamulają nic przy 77konnym silniku a ty masz 2x mocniejszy :)

tarq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 260
Rejestracja: 17 gru 2009, 19:12
Lokalizacja: ostrów wlkp

Post autor: tarq » 19 gru 2015, 16:26

aez paron
nie pasuja tutaj

Awatar użytkownika
Krzysiek93ZS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 11 sty 2015, 19:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Krzysiek93ZS » 20 gru 2015, 20:07

Tez tak średnio mi się podobają te laczki :)

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 20 gru 2015, 22:23

Delfor, raczej te koła pasują do golf w German style nie do audi... Coś bez rantu by się przydało
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 01 maja 2016, 15:16

Kolejny malutki fant. Bardzo możliwe, że w niczym nie pomoże ale wyrwałem to za cenę "flaszki" więc warto już założyć.

Obrazek

Wymieniłem też przegub wewnętrzny - myślałem, że on powoduje lekkie telepanie kierownicy przy ok 100-120km/h ale to chyba tarcze.

Obrazek

[ Dodano: 2016-05-01, 15:16 ]
Mniej więcej tak w tym sezonie. Na czasie dorzucę jakieś inne fotki.

Obrazek

Mateusz1233322
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 20 lis 2012, 20:53
Lokalizacja: Dalek

Post autor: Mateusz1233322 » 03 maja 2016, 10:18

Mam pytanie. Do montażu sprysków lamp kupowałeś zderzak z otworami czy wycinałeś w swoim? Są przygotowane mocowania do sprysków?

Delfor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 28 sty 2015, 19:39
Imię: Arek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Delfor » 18 paź 2016, 19:25

Zderzak jest już przygotowany. Robiłem kiedyś w robocie jedno audi i sobie odrysowałem szablon. Nie śpiesz się, pomierz dobrze a będzie ok. Plastik w miarę gruby ale miękki i dobrze się kroi. <okok>

[ Dodano: 2016-06-05, 12:32 ]
Mały aktual. Trzy tygodnie temu przed wymianą oleju, płukanka, zrzuciłem miskę i czyszczenie smoka.

Obrazek

Obrazek

A teraz nowy gadżet:

ObrazekObrazek

Trzeba będzie zorganizować kolejne strojenie i chyba koniec już z tym <okok> jeśli chodzi o moc.
Do tego wymieniam napinacz łańcucha (używ.) i rozrząd INA z pompą wody. No i olej mimo że ten nie przejechał nawet 500km.



Minimalnie. Spróbuję jeszcze opracować tipa pod ori puszkę dla porównania. Ten filtr głównie uwydatnia dość mocno zasysanie powietrza i zawór dv.

A tu ostatnie prace:

Obrazek[/url] Obrazek[/url]

Do tego olej, filtr i filtr paliwa.
Rozrząd INA już czeka i może z mocą (turbem) coś się jeszcze pomyśli.

[ Dodano: 2016-10-11, 08:52 ]
Dawno mnie tu nie było a ostatnio sporo się działo z autem.
Kolejne rozbieranie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjęcia trochę bez kolejności jeśli chodzi o hronogię ale już wyjaśniam. Zaczęło się od turbiny - jest to k03 z bebechami od k04. W międzyczasie jak wymieniałem rozrząd wpadła turbina. Bez ostatecznego strojenia do tej pory.
Podczas wypadu na urlop do Zakopanego zniknęło pół miarki oleju w jedną stronę. Zaczęły mi chodzić po głowie dwie myśli - sprzedać lub remontować "serducho". Sprzedać ciężko za sensowne dolary więc auto trafiło "na kanał". Głowica na stół - uszczelniacze zaworowe średnio twarde i luzy na prowadnicach. Wydechowe mokre od oleju. Głowica do regeneracji. Tłoki już widać więc.... wyciągam. Już i tak droga niedaleka więc szkoda byłoby nie zrobić. Pierścienie olejowe z nagarem. Żadna nafta czy inny antykoks wlewany do cylindra tego nie ruszył. Szkoda czasu i kasy na te specyfiki. Żadnych panewek nie ruszałem. Brak śladów zużycia. Obowiązkowo uszczelki jakie tylko można poszły nowe. Aktualnie silnik się dociera i po przejechaniu zaledwie 100-u kilomerów w trybie miejskim myślę, że różnica w pracy silnika jest na +.
Jest też fmic "230" i pokusiłem się też o wskaźniki boost i ciśn. oleju. Parę zmian stylistycznych też wprowadziłem. Fotki później.

[ Dodano: 2016-10-17, 20:44 ]
Tak aktualnie wygląda front:

Obrazek

I dodatkowe zegary : boost i ciśnienie oleju.

Obrazek

Ten drugi trochę przekłamuje chyba bo wskazówka jest pod zerem na wyłączonym silniku.

[ Dodano: 2016-10-18, 19:25 ]
Logi po remoncie:

http://vaglog.pl/log-002_020_118_0XN5p.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga