Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 01 lis 2011, 18:47

no ja mam rury wymienione rozrząd też nówka i egr zaślepiony a kopci i pod nogą marnie czasem taka zwiecha jest i mam błąd g80 czyli coś ze sterującym jest nie tak i przy okazji końcówki padają ;)
Obrazek

A(u)DI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 23 sie 2011, 18:29
Imię: Adam
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: A(u)DI » 01 lis 2011, 20:32

Lipton, jak marnie czasem pod pedałem może przepływomierz powietrza się przycina ?
https://a6klub.pl <--- zapraszam.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 02 lis 2011, 17:47

sory za spam ale obiecałem to opisze sytuacje mianowicie kiedyś miałem bład g80 to chodziło o położenie czujnika iglicy wtrysku serującego czy jakos tak i ogolnie miały być wtryski padnięte po wymianie filtra paliwa błąd się skasował i wtryski też są już niby ok czyli auto można powiedzieć że się samo naprawiło :o
Obrazek

Awatar użytkownika
robak26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1137
Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: robak26 » 02 lis 2011, 20:15

Lipton pisze:sory za spam ale obiecałem to opisze sytuacje mianowicie kiedyś miałem bład g80 to chodziło o położenie czujnika iglicy wtrysku serującego czy jakos tak i ogolnie miały być wtryski padnięte po wymianie filtra paliwa błąd się skasował i wtryski też są już niby ok czyli auto można powiedzieć że się samo naprawiło :o
Filtr wymieniony.
Błąd nadal jest i na wolnych obrotach go strasznie słychać.
I lekko falują obroty.

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 03 lis 2011, 08:54

Błąd nadal jest i na wolnych obrotach go strasznie słychać.
I lekko falują obroty
no ja właśnie nie miałem falowania i normalnie chodził i tak właściwie to nie wiadomo od czego się wziął no ale w sumie może to i lepiej ;) że sam się wziął i sam się skasował
Obrazek

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 03 lis 2011, 09:24

hehe, a zaglądaliście do nastawnika?? czy niema opiłków, brudu i czy się nie zacina? Warto tam zajrzeć i przeczyścić.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 09 lis 2011, 09:02

Wtryski wczoraj wymieniłem i nie do końca jestem zadowolony. Auto chodzi równiutko, gada ślicznie, ale przyrostu znaczącego mocy nie odczuwam. Czy jest możliwe, że Włoch jeździł już na wtryskach tz. 230?? Jaki teraz ustawić kont wtrysku?? Wczoraj przestawiłem w grupie 4 na vagu, na około 7stopni i nie wiem czy to nie za dużo, tylko jak cofnę mu czy będzie dobrze palił rano?

Awatar użytkownika
Borek123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 01 mar 2011, 20:08
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Borek123 » 09 lis 2011, 22:09

piatek, na program musisz lecieć, bo moc z samego paliwa się nie weźmie.

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 09 lis 2011, 22:13

z programem jeszcze się wstrzymam, teraz czeka mnie montaż zegara boost i zbieram na większy ICek.

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 17 lis 2011, 11:47

ladnie wyglada, zawsze mi sie podobal ten felunek, jeszcze w polerce :) Srodekczek podobny do mojego.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 17 lis 2011, 12:08

dzięki Kliku, środek podobny, tylko z małą różnicą, że masz grzane, jeżdżone i pół-kubełkowe super ekstra fotele <wnerw>

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 21 gru 2011, 10:29

Dziś dotarły nowe części do alternatora, czyli 2x łożyska, komutator i regulator napięcia, będzie rezanko <hura> , w końcu coś do roboty :)

Awatar użytkownika
kalapita
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 gru 2011, 22:37
Lokalizacja: Wrocław/DWR

Post autor: kalapita » 21 gru 2011, 10:37

ÂŁadna ładna własnie chciałem zobaczyć jak to bedzie wygladać na -40mm zawias , widze ze nawet fajnie siedzi a wiec ja minimum -50mm w doł bede dawał i alu 18'tki 8,5J Et25 od RS6 audi i w czarny połysk :)
Obrazek
SPRZEDAM AMORTYZATORY PRZÓD , TYŁ + SPREZYNY DO AUDI A6 C4

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 21 gru 2011, 10:53

kalapita to temat o moim aucie:)

Awatar użytkownika
piatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 448
Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: piatek » 30 gru 2011, 22:10

Wymieniłem dziś, silentblock ławy z przodu (FEBI), przy okazji nowa uszczelka miski olejowej (erling) i nowy filtr paliwa (niestety filtron). Ten rok zamykam w doskonałej kondycji :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga