Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AEL w Q

Prezentacja w/w aut.
mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 04 cze 2014, 20:04

once5, nie sprecyzowałem. Do wymiany do już 12 tys km nalatane :D

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 04 cze 2014, 20:04

<okok> mała "kosnetyka" zawieszenia i innych gratów i teraz będzie śmigać jak z fabryki
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 04 cze 2014, 20:12

IreK_PV808, Trochę więcej. ruda ją zżera nie tylko na drzwiach i klapach, ale też od strony grodzi silnika (między silnikiem a kabiną pasażerską w spływie). nadkola zjedzone dość mocno, drzwi powyginane i ta zbieżność mnie irytuje. ehh, jak by była kasa to od ręki bym to robił

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 04 cze 2014, 23:01

spokojnie... "nie od razu Kraków zbudowali" :D , jak już zmienisz zdanie to C5 może przygarniesz?? ;>
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 05 cze 2014, 16:44

IreK_PV808, Mam mieszane uczucia. W mojej opinii to najładniejsza buda z A6, ale jak patrze na działy o silnikach (głównie diesla) to się trochę odechciewa. Może za rok będę szukać C5, ale to raczej z silnikiem 2.7BiT i gazować :)

Awatar użytkownika
IreK_PV808
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
Imię: Irek
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Leżajsk
Kontakt:

Post autor: IreK_PV808 » 05 cze 2014, 20:10

cóż... na przypadłości silnikowe to nie pomogę <uoee> , oo 2.7 BiT to tylko programik robić i będzie szybciutka zabaweczka <lol> <okok> , przynajmniej ucb to nie będzie skok epokowy jak u mnie było hhehe <glupek> <lol>
Jak mogę to pomogę. :) Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 11 lip 2014, 21:06

IreK_PV808, Ponoć jak na taką moc to te jednostki (2.7BiT) są ekonomiczne. Z podtlenkiem gazu to można jeździć, a że robię masę długich tras to chyba dość szybko się zwróci. z kolei spalanie 6 L i zasięg na jednym tankowaniu 1300KM (tyle w mojej wychodzi) ma swoje uroki. A jeszcze chwilowo nie czuje potrzeby posiadania większej mocy.
I przyśpieszenie mojej 0-130

[ Dodano: 2014-07-11, 21:06 ]
Porobiony tył i auto jeździ prosto na każdej drodzę. Szkoda że ta zabawa mnie kosztowała 3 tys :/
wszystkie tuleje, drążki i końcówki
Obrazek
(mało co widać ale czuć różnice)
Może dobrze się stało bo uszczelnienie dyfra puszczało olej.
No i przy okazji wymieniłem olej w skrzyni, skoro poprzedni właściciel tak ją zapuścił to pewnie od przyjazdu z DE jeszcze nowego oleju nie widziała

Awatar użytkownika
herbu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 18 paź 2011, 18:44
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: herbu » 24 paź 2014, 17:31

Ładny kolor - czerwone C4 wygląda super.

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 19 lis 2014, 15:12

Koszty koszty koszty
Tylne zaciski zregenerowane, nowe tarcze i klocki.
480 zł, to chyba nie jest źle
Zrobione łożysko prawy przód. 150 zł SKF, trochę narzędzi i masa męczarni :/

Kolejna "rocznica"
Obrazek

frost12q
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:11
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: frost12q » 10 lut 2015, 12:21

Kolego, na pierwszym filmiku to prawdziwe spalanie ?
Ja u siebie robilem wtryskiwacze, fakt ze mam program od TO_JA! ale przy ekonomicznej jezdzie powinno byc to samo. I ciezko zejsc ponizej 6

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 09 cze 2015, 09:26

frost12q, rychło w czas odpisuje, ale jakoś Twój post mi umknął. W zegarach ustawiłem jeszcze 120% tego co komputer oblicza, i teraz jest bardzo bliskie rzeczywistości. I tak, pali mi 6 litrów. Zszedłem do 5.4 litra jak sam jechałem, a zazwyczaj z pełnym bagażem, kompletem pasażerów to spalanie niecałe 7 litrów (jazda do 130).
Zasięg na pełnym baku.

Obrazek

A w między czasie się porobiło.
Obrazek

przetrwało tylko ~30 tys km. W dodatku padło u rodziny, i kompletnie nie miałem narzędzi, na szczęście znalazł się zakład mechaniczny który użyczył narzędzi, szybko nowe koło sprowadził i wszystko w jeden dzień naprawione





Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 10 cze 2015, 22:07

jakiej firmy było i co teraz kupiłeś (jakiego producenta ?).
U mnie spalanie 5 osób + bagaż po dach trasa 2500 km 120-180. Raz 220 km/h żeby przedmuchać wydech, średnio wyszło 7,7 L/100.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

frost12q
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:11
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: frost12q » 11 cze 2015, 00:47

W cholere malo. Ja jak jade wiekszosc trasy 120 to zejde do okolo 6.5. Jak jade 160 to 8.5 bite na odcinku 1000 km. A nie wiem czy nawet nie wiecej.

mas0n
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 266
Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
Imię: Dawid
Moje auto: 100 C4
Rocznik: 1992
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mas0n » 15 cze 2015, 12:24

frost12q, 5.4 osiągnąłem przy odpowiednich warunkach, sucho ale chłodno, nocą, wysokie ciśnienie w oponach i jechałem prawie zgodnie z przepisami: w trasie 90, w mieście ok 65, przyśpieszenie do 2500 obr, pół baku paliwa. powyżej tych obrotów zaczyna się wir w baku :)

Kliku, można powiedzieć że te same wyniki. Mam 6.5 tylko ja staram się w trasie trzymać równo 110. I też, raz na trasę but w podłodze do V-max. Oczywiście na niemieckich autostradach ;)
Przy 220 licznikowo miałem spalanie ok 15-18 litrów na zegarach, to zapewne realne z 22 - 25.
Nie powiem jakie było, jak dałem mechanikom do wymiany rozrządu i koła pasowego to prosiłem żeby nie zakładali dziadostwa. Obecnie SNR

[ Dodano: 2015-06-15, 12:24 ]
Kilka fotek z rozbiórki wymiennika ciepła

Obrazek
https://plus.google.com/photos/10969041 ... 1504426241

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 15 cze 2015, 22:01

niestety też mnie czeka taka wymiana.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga