Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[c4 2.8 aah] automat problem miedzy 2 a 3 biegiem audi
Autor Wiadomość
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 16:11   [c4 2.8 aah] automat problem miedzy 2 a 3 biegiem audi

witam mam taki problem auto audi 100 c4 92r na zimnym silniku okolo 5 min od odpalenia
dziala bez zazutu po tym czasie nastepuje przeslizg miedzy 2 a 3 biegiem
w momecie odpuszczenia gazu bieg wskakuje jezeli nieodpuszcze gazu bieg tez wskoczy
ale z opoznieniem wrazenie takie jak wskakiwal zapozno oprocz tej usterki skrzynia dziala bez zazutu auto ma przejechane okolo 170 tys olej wymieniony razem z filtrem w misce zero zanieczyszczen na diagnostyce blad 300 czujnik temperatury oleju w skrzyni
Ostatnio zmieniony przez przemob4613 2010-03-14, 22:57, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-03-12, 16:19   

Cześc,

1. Leć do przywitalni
2. Występuje tylko na zimnym silniku?
3. Poziom oleju OK?
4. Co oznacza Twoim zdaniem prześlizg? W momencie prześlizgu nie ma przekazywanej momentu obr. na koła czy prześlizg to po prostu wyższe ciągnięcie silnika na 2 biegu po obrotach?
_________________

 
 
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 16:48   

wystepuje tylko na zimnym silniku poziom oleju ok w momecie przeslizgu nie ma przekazywanej momentu obr. na koła
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-03-12, 17:29   

Czyli wygląda to tak, że zanim wskoczy 3 bieg, to obrotek chwilowo pnie się w górę (silnik wkręca się bez obciążenia)? (Wiem, że pytam o to samo, ale wole być pewien).
_________________

 
 
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 17:41   

tak wlasnie dokladnie jest
 
 
Camel- 



Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 26
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 419
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-03-12, 19:40   

przemob4613, hmm, no to będzie raczej coś poważniejszego, niż myślałem :roll:


Poza tym napraw czujnik temperatury oleju w skrzyni. To raczej nie jego powód, ale auto ogólnie powinno lepiej jeździć i na pewno pozytywnie oddziała to na skrzynię w czasie.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-12, 20:08   

sorki troche sie zakrecilem usterka wystepuje na rozgrzanym silniku na zimnym jest wszystko wporzatku
 
 
Ariel112 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 27
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1
Skąd: DW\DBL
Wysłany: 2010-03-13, 07:52   

Najprawdopodobniej masz skrzynie do regeneracji.A nie ciągałeś może automatem przyczepy,lawety,itp??
 
 
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-14, 14:43   

nigdy nie ciagnelem zadnej przyczepy i nie holowalem a z tego co wiem to mozna zastanawiam sie nad dolaniem jakiegos zageszczacza do oleju moze pomoze
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-14, 21:36   

chyba nikt niepomoze :-(
 
 
kubak75 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 19
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-03-15, 09:54   

słuchaj miałem problemy ze ślizgającą sie skrzynia, u mnie wystarczyło przeczyścić przepływomierz i problem zniknął, powinieneś spróbować tego u siebie.
 
 
przemob4613 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 21
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-03-15, 13:10   

ok dzieki sprobuje

[ Dodano: 2010-03-15, 14:35 ]
niestety czyszczenie nic niepomoglo
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
wawrzon28 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Wiek: 33
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 42
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Wysłany: 2010-12-25, 13:30   

panowie a gdzie jest ten przepływomierz bo chyba nie chodzi o ten przy silniku:-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: