Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Błedy 1.8T AWT
Autor Wiadomość
Konrado93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Konrad
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-12-30, 19:46   Błedy 1.8T AWT

Witam wszystkich forumowiczów :)

Mam problem z pojawiajacymi się błędami ktore znacznie wpływają na dynamike jazdy oraz sporadyczne falowanie obrotow po odpaleniu zimnego silnika, dodam że w ostatnim czasie wymienialem gniazda wtryskowe i oringi na wtryskach ponieważ się pociły oraz odme która się znajduję przy bagnecie.
Podczas tego zabiegu odpinane byly przewody podcisnień i po tym calym zabiegu, zlozeniu i odpaleniu samochodu zaczely sie problemy.

Przesylam linki do zdjec z bledami:

https://m.fotosik.pl/zdjecie/f454b923964bb3fe

https://m.fotosik.pl/zdjecie/7322fce55b72fea1

I teraz uyrzymuja sie bledy jak na drugim zdjeci...

Jezeli ktoś bylby w stanie coś na ten temat powiedziec lub miał doczynienia z takimi objawami prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam ;)
_________________
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 521
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2017-12-30, 21:14   

Błąd od systemu evap, przy kolektorze jest jeden przewód od systemu evap i mogł być odłaczany i podłączny, reszta błedów to od mieszanki, pierwszy z ubogą mieszanką na wolnych obrotach, przeważnie pojawia się gdy dolot jest gdzieś nieszczelny, dlatego w pierwszej kolejności należałoby sprawdzić szczelność dolotu kompresorem.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Konrado93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Konrad
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2017-12-30, 22:18   

Dzieki za odpowiedz, zaraz po nowym roku to sprawdze bo teraz nie mam mozliwosci. ale pytanie mam z innej beczki tez, bo widze ze swoje autko :) AWT masz dlubniete i mam pytanie czu usuwales u siebie moze jakies elementy "zbedne" w ktorych moga wystepowac nieszczelnosci i moga miec wpływ na tego typu problemy ?

[ Dodano: 2017-12-31, 02:25 ]
A tak dokładniej chodzi o odłaczenie zaworku zaznaczonego na zdjeciu ?

https://www.fotosik.pl/zdjecie/4566d61306513b25
_________________
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 521
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-01-02, 11:00   

To co na zdjęciu to zawór n80, nie widzę sensu jego usuwania, choć oczywoscie się da ale trzeba przy tym też prawidłowo usunąć to z ecu bo przy jego braku lub nieprawidłowym usunieciu z programu zatrzymują się korekty paliwowe, tam nie ma nic skomplkikowanego czego nie można naprawić, wystarczy podstawowa diagnostyka i sprawdzenie szczelności.
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Konrado93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Konrad
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2018-01-03, 22:38   

Łukasz13 " Błąd od systemu evap, przy kolektorze jest jeden przewód od systemu evap i mogł być odłaczany i podłączny " nie zwróciłem uwagi, że pisales o przewodzie. Ten przewod EVAP który mogłby być odłaczony gdzie się znajduje?
Jutro jade podłączyć auto pod kompa i zobacze co aktualnie tam siedzi bo znów check-a wywalilo, natomiast sprawdzanie szczelności w dolocie jak tylko bede mógł to zrobic to zrobie i napisze co wyszło.
_________________
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !
 
 
Juicer 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJL
Imię: Matthew
Wiek: 22
Dołączył: 14 Gru 2017
Posty: 16
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2018-01-04, 11:50   

przewód EVAP powinien być przed bakiem. masz tam filtr węglowy i 2 przewody z tego co kojarzę
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Łukasz13 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Łukasz
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 521
Skąd: Radomsko
Wysłany: 2018-01-05, 13:19   

Konrado93 podjedz kiedys do mnie, masz blisko sprawdze Ci szczelność i zobaczymy co w trawie piszczy :)
_________________
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
 
 
Konrado93 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Konrad
Wiek: 25
Dołączył: 12 Mar 2017
Posty: 18
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2018-01-09, 13:03   

Dzis dopiero mam możliwość odzewu, wiec po ostatnim podłączeniu autka pod komputer błędy były takie same jak ostatnio, wiec Łukasz13 jak mówisz, że byś mógł zerknąć co u mnie jest nie tak to byłbym wdzięczny, kwestia dogadania terminu :)

[ Dodano: 2018-01-15, 20:10 ]
Odwiedziłem dziś kolege Łukasz13, sprawdził szczelność wyszło OK, przy okazji wyłączona została 2sonda (jako, że nie posiadam już katalizatora) i SAI co by można było ją na spokojnie zdemontować bez późniejszego ogladania cheka, tylko EVAP musze mieć na uwadze bo niby działa jak powinien ale błąd był <uoee>
Przy okazji podregulował gaz bo nie za ciekawie jego zdaniem to wyglądało. Po loagach stwierdził, że zdrowa seria, turbo dmucha jak powinno itd.
Ogólnie jeżeli ktoś potrzebowałby pomocy i mieszka w okolicach Łukasz13 polecam ;)
_________________
Żebyś zawsze miał gdzie, z kim i za co !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: