Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AWX] układ podciśninia.
Autor Wiadomość
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-19, 21:47   [AWX] układ podciśninia.

Czołem.Potrzebuję porady odnośnie układu podciśnienia w c5 awx.
1)Wiem,że są dwie średnice-3,5x2 oraz 5x3.Ile muszę zakupić wężyka,żeby wymienić całość w układzie?A może stosował ktoś jedną średnicę na cały układ?
2)Wystarczy zdemontować tylko rurę filtr powietrza-turbo i będę miał dojście do elektrozaworów?
Z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-19, 21:59   

Witam <luzik>
1)Linki z forum a4, ale to jest to samo. Tam masz schematy i opis co i jak. <okok>

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/194890-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-19-avb-awx-avf/?/topic/194890-schemat-polaczen-wezy-podcisnienia-dla-silnikow-19-avb-awx-avf/

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/300206-wymiana-wezykow-podcisnienia-porada/?/topic/300206-wymiana-wezykow-podcisnienia-porada/

2) Najlepiej zdemontuj całą puchę filtra powietrza i będziesz miał bardzo dobry dostęp <okok>

Myślę,że się przyda i pomoże <okok>
Pozdrawiam
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-19, 22:21   

Na to wychodzi,że muszę kupić na cały układ wężyk 3,2x2 a do egr 4mm i powinno być ok.Tylko nigdzie nie ma info jaką długość będę potrzebował,żeby ogarnąć cały układ.
_________________
177km/367nm
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-20, 12:47   

Kup sobie po 2m jednej i drugiej średnicy i zakładaj, a jak będzie za mało to sobie dokupisz, w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz te przewody. Jeżeli coś Ci zostanie z nich to będziesz miał na zapas <okok>


Tutaj masz na trzech fotkach schemat podciśnienia, jego oznaczenia i podane długości <okok>

cz.III (Copy).jpg
Plik ściągnięto 34 raz(y) 35,15 KB

cz.II (Copy).jpg
Plik ściągnięto 48 raz(y) 85,18 KB

Układ podciśnienia AVF,AWX,AFN (Copy).jpg
Plik ściągnięto 85 raz(y) 99,7 KB

_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2016-12-20, 22:28   

Damolka89, dzięki za pomoc,po świętach wymienię te wężyki.Dlaczego chcę to zrobić?
Ostatnio miałem 2 razy taką sytuację,że wychodzę z pracy odpalam autko,ruszam a tu lipa.Uczucie takie jakbym ciągnął 2tony na haku.Muł konkretny.Po kilku metrach audi zaczęło normalnie reagować na gaz.Dodam,że żadnego błędu na desce nie wyświetliło,ani nie ma błędu zapisanego w pamięci komputera.Znajomy mechanik polecił zacząć od wymiany wężyków,tak też uczynię.
Pozdrawiam <okok>
_________________
177km/367nm
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AKE
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-21, 11:44   

Hej. <luzik>
Nie ma za co, po to jest forum żeby wspólnie pomagać sobie i rozwiązywać problemy naszych aut <okok>
Pozdrawiam <luzik>
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-21, 21:10   

Czołem.Najprawdopodobniej problem pojawiającego się nieregularnie spadku mocy namierzony.Wczoraj przejrzałem cały układ podciśnienia.Podejrzenie padło na pompę podciśnieniową a dokładnie jej króciec.Jak wiadomo w pompach LUK-a króciec wychodzący na serwo hamulcowe jest zaklepywany.Z biegiem czasu od wibracji króciec się luzuje i powstaje nieszczelność.Tak jest w moim przypadku.W poniedziałek będę próbował zaklepać go ponownie,żeby zlikwidować ''wyciek''podciśnienia.Dam znać jakie efekty tego zabiegu.Temat wałkowany na wielu forach vw/audi/seat/skoda.
_________________
177km/367nm
 
 
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2017-01-25, 09:56   

ja wymieniałem cały układ na silikony...pompę też sklepałem, ale to wyszło podczas wycieku oleju z pod uszczelki...nie odczuwałem różnicy po zrobieniu pompy, ale po wymianie przewodów owszem...3mm kupiłem chyba 2m, 4mm kupiłem 4m...jakoś tak...nie pamiętam dokładnie <uoee>
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-25, 11:17   

krs2919, dziś popołudniu będę robił identyczny zabieg-pompa i podciśnienia.
Przewody kupiłem zwykłe 3,2mm-2m i 5mm-2m.Dam znać czy coś się zmieniło na''+''.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
krs2919 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Krzysztof
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 238
Skąd: oświęcim
Wysłany: 2017-01-25, 11:52   

brałem z tej firmy, polecam, mają jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy...miłej lektury http://fmic.pl/przewody-p...vacuum-4mm.html
 
 
Majowy 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWX
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 15 Paź 2016
Posty: 49
Skąd: Końskie
Wysłany: 2017-01-27, 06:41   

Czołem :) .Pompa uszczelniona,króciec nawet nie drgnie.Wężyków póki co nie ruszałem,żeby sprawdzić czy coś się zmieniło.I tak,hamulce zrobiły się bardziej czułe i gaszenie jest teraz miękkie.Wcześniej zdarzało się,że rzuciło motorem przy gaszeniu.
_________________
177km/367nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: